Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesen myyjä paikalla, kysyttävää?

Vierailija
10.09.2014 |

Mulla on todella tylsää...

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:52"]Kuinka usein asiakkaat yrittää iskeä sua?

Entä työkaverit?
[/quote]

Asiakkaat pari kertaa kuussa, työkaverit ei ikinä. Seurustelen. Ap

Vierailija
62/70 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäiset käy teillä eniten asiakkaina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa mainitsit, että "nauraisitte jos tietäisitte millaisia nirsoilutilauksia joskus tulee" tms. Kerro esimerkki?

Vierailija
64/70 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat fiksulta nuorelta ap :) Tsemppiä töihin ja kiireessä jaksamiseen!

Vierailija
65/70 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:05"]

Miksi nuukailette majoneesin suhteen hampurilaisissa? Ei ole kivaa syödä kuivaa känttyä, eikä se majoneesi ole työntekijän rahoista pois.

[/quote]

tämä! Oon kans tietyissä heseissä huomannut ihan saman asian!! Ärsyttävää

[/quote]Mullakin on kerran tuollainen paikka tullut vastaan. Ihmettelen kyllä, kun pitäis olla tykit käytössä ja ne annostelee aina vakiomäärän sitä majoneesia.

Vierailija
66/70 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olet koulutukseltasi? Teetkö työtä vakituisena vai esim. koulutuksen lomassa? Oletko tyytyväinen ammattiisi, vai tavoitteletko jonnekkin muualle?

Vierailija
67/70 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:10"]minkä ikäiset käy teillä eniten asiakkaina?
[/quote]

Ihan kaiken ikäset! Oikeesti mahdonta sanoa. Arkisin lounasaikaan tietty eniten työikäisiä ja tosi paljon vanhuksiakin, iltaisin ja viikonloppuisin enemmänkin perheet ja teinit.

Ap

Vierailija
68/70 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:15"]Tuossa mainitsit, että "nauraisitte jos tietäisitte millaisia nirsoilutilauksia joskus tulee" tms. Kerro esimerkki?
[/quote]

No esim tulee perhe, joka tilaa kaks kana-ateriaa joista toinen isompana ja vaihdetaan majoneesit ja lisätään tomaatti tms, kolme lastenateriaa joista jokaiseen erilainen hamppari erilaisilla tarkenteilla että mitä saa olla, yks kerrosateria pelkällä isommalla juomalla, ja vielä 3 juustoateriaa joista jokaisessa eri juoma ja osassa saa olla jäitä osassa ei, kahden aterian hampurilaiset haetaan syömisen jälkeen mukaan mutta ranut ja juomat heti pöytään ja sitten vielä 3 erilaista ja -kokoista pirtelöä ja dippejä, leluja jne. :D vaikea selittää mutta sellaiset jättitilaukset joissa mikään ei ole "normaali" ja selitetään hirveän nopeasti ilman että kone edes pysyy perässä ja muutellaan tilausta viiteen kertaan ja koita siinä sitten pysyä perässä ja selvitä ilman väärinkäsityksiä. :D

Pahimpia on autokaistalle tulevat pakettiautot josta raksaporukka tms tilaa kiireisenä lounasaikana kerralla 20 erilaista tilausta koko firman pojille. :D

Ap

Vierailija
69/70 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:16"]Vaikutat fiksulta nuorelta ap :) Tsemppiä töihin ja kiireessä jaksamiseen!
[/quote]

Kiitos!:) ap

Vierailija
70/70 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:58"]Mikä olet koulutukseltasi? Teetkö työtä vakituisena vai esim. koulutuksen lomassa? Oletko tyytyväinen ammattiisi, vai tavoitteletko jonnekkin muualle?
[/quote]

Merkonomi.. Valmistuin nyt viime keväänä ja tää on siis mun eka oikea duuni. :) ja mä oon vähän hukassa mun elämän kanssa että en tiedä vielä "omaa juttuani" tai että mihin tästä eteenpäin. Mutta eiköhän se ajan kanssa selviä, varmaan keväällä haen uudestaan opiskelemaan kun alunperin piti aloittaa nyt syksyllä. Oon tyytyväinen että on nyt edes tää paikka, ja oon kiintynyt niin tohon työporukkaan ja tiettyjen asiakkaiden kanssa olemiseen ettei mulla kiirekään oo lähteä. :)

En kuitenkaan nää tulevaisuuttani Hesellä. Mutta tällä työllisyystilanteella en valittais vaikka oisinkin vähän suunniteltua pidempään. Mulla ei kuitenkaan oo mitään tiettyä unelma-ammattia koskaan ollut. :/

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan