Hesen myyjä paikalla, kysyttävää?
Kommentit (70)
Mistä liha tulee ja onko se pakasteesta?
Paljonko siellä tienaa? Minkä ikäinen pääsis hommiin? T:15v tyttö
Minkä maalaisia ne fruitieissa ja smoothieissa käytetyt pakastemarjat on? Ärsyttääkö sinua henkilökohtaisesti, jos joku tilaa vähän muunnellun annoksen listalta, esim. ei sipulia johonkin burgeriin? Pidätkö työstäsi ja kuinka kiireistä/monimutkaista se on? Kuinka uunoja uudet työhön perehdytettävät on ensimmäisinä päivinä? :)
Miksi se kaikki on majoneesi aina vain toisella puolella hampurilaista? Miksi se pursotetaan hampurilaisen reunalle niin, että puolet siitä on kääreissä? Miksi Hesen eanskalaiset maistuu aina eltaantuneilta?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:26"]Mä hain heseen töihin mut en päässy. Mikä mättää?
[/quote]
Höh. Faktahan on se, että iso osa paikoista menee suhteilla. Meilläkin pari sisarusparia ja ystäviä keskenään töissä. Kannattaa laittaa uudestaan hakemusta tai mennä paikan päälle kysymään. Meidänkin ravintolapäällikkö kysyi multa eilen että tietäisinkö ketään kaveriani joka haluaisi tulla hommiin kun yksi edellinen irtisanoutui.
Ärsyttääkö erikoistilaukset? Tilaan aina hampurilaisen ilman kurkkua ja joskus maistoin että siitä oli vain nyppäisty kurkut pois eikä tehty uutta. Jäi syömättä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:27"]Saatko syyä kuormasta?
[/quote]
En. Työaikana tuotteita saa ostaa itselleen puoleen hintaan. Kaakaota, kahvia ja teetä saa juoda niin paljon ilmaiseksi kun haluaa. Jotkut päälliköt juo itse limuakin ilmaiseksi. Varmaan riippuu paikastakin, mutta meidän rp (ravintolapäällikkö) on tosi tarkka näissä asioissa. Jotkut kylläkin tekee itselleen pirtelöä ilmaiseksi mutta itse en kehtaa (eikä maha tykkää yhtään)
Ap
onko teillä miespuolisia henkilöitä duunissa?
Kuinka uunoja uudet työhön perehdytettävät on ensimmäisinä päivinä?
voiko työvuoroihin itse vaikuttaa, jos on vaikka iltaopiskelija, niin voiko tehdä vain päivävuoroa?
Onko teidän gluteenittomat tuotteet turvallisia keliaakikolle?
Mistä kaikista Heseistä saa makkaraperunoita? Huomaan että sitä on ollut aika harvassa paikassa, miksi? Vaikka on Hesen paras ruokalaji ja menekkiä olisi varmasti enemmän jos saatavuutta olisi.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:27"]Mistä liha tulee ja onko se pakasteesta?
[/quote]
Liha oli vielä vuoden alussa suomalaista mutta eipä enää. :/ itseasiassa mulle ei ole kerrottu... Kanat tulee ainakin suoraan HK:lta mutta tuskin suomalaisia nekään. Varmaan hollantilaisia tms :/ ja on pakastelihaa. Hesen kotisivuilta saa tarkemmat tiedot.
Ja tuohon fruitiekysymykseen; tuun kertomaan huomisen työpäivän jälkeen, en myt muista. Veikkaisin kuitenkin Hollantia / Puolaa tms alkuperäksi..
Ap
Sopiiko Hesen työ sun mielestä muille kuin opiskelijoille? Eli toisin sanoen, saako joku siellä niin paljon tunteja että sillä palkalla elää, jos ei saa rahaa mistään muualta?
Paljonko on eroja eri Hesejen välillä?
Mä hain heseen töihin mut en päässy. Mikä mättää?