Onko tällaisella ilmalla mökillä mitään tekemistä?
Kommentit (53)
Viluista? Lämmityslaitteet on keksitty ajat sitten.
Ei tulisi mieleenkään mökkeillä Suomessa
Siis millaisella kelillä? Minä olen mökillä, täällä lämmintä on nyt, aamuyhdeksältä, 15 astetta ja aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta. Minusta mainio mökkeilykeli! Tänään aion lojua riippumatossa lukemassa kirjaa, käyn koiran kanssa metsässä lenkillä, uin järvessä 2-3 kertaa, grillaan ruokaa, käyn soutelemassa ja istun nuotiolla seuraillen vesilintujen touhuja. Ihanaa olla lomalla!
Vierailija kirjoitti:
Siis millaisella kelillä? Minä olen mökillä, täällä lämmintä on nyt, aamuyhdeksältä, 15 astetta ja aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta. Minusta mainio mökkeilykeli! Tänään aion lojua riippumatossa lukemassa kirjaa, käyn koiran kanssa metsässä lenkillä, uin järvessä 2-3 kertaa, grillaan ruokaa, käyn soutelemassa ja istun nuotiolla seuraillen vesilintujen touhuja. Ihanaa olla lomalla!
Meillä näyttää olevan juuri tällä hetkellä +18 ja täysi auringonpaiste, tuuli ehkä 1 metri sekunnissa. Ap voi vetää peiton päänsä päälle ja nukkua loppulomansa, jos kelit eivät kelpaa. Eipähän sen jälkeen turhista marise ja napise.
Oletko varma Ap, jottei nuo vaivasi johdu pahasta krapulasta? Sekin muuttaa kummasti normaalin olotilan kaikkea muuta kuin normaaliksi ja ties minne päin vain.
Suomen kesäkin on usein kylmä, kalsea ja kolkko.
Eli Suomen ilmasto ON kylmä ja arktinen, ikävä kyllä niin on.
Siksipä odotammekin ilolla ilmastonmuutosta -jospa kävisikin säkä eli ilmasto kuumenisi.
Ilmaston lämpeneminen kun on aina merkinnyt ihmiskunnalle ja luonnolle suurta menestystä.
Tämä on tosiasiallinen fakta historiassa.
Lämmin päivähän nyt on. Shortseissa sai jälleen kerran lähteä aamulla töihin. Oli 10 astetta lämmintä ja lupasi päivälle 20 astetta
Vierailija kirjoitti:
googleta mitä tehtiin ennen nettiä ja koneita...
Pidettiin ikävää. Lapset mankuivat: "Äi-Tii, ei oo MITÄÄN teKeMistä! Aikuiset ryyppäävät, lukevat kirjaa, tappavat aikaa ratkomalla ristikkoja yms.
On kerraan erinomaista, että mökilläkin on nettiyhteys, ja voi tehdä verkossa töitä tai chillata somessa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tulee koko päivän vettä kuin Esterin persusta. Lämmintä +12, ei huvittaisi riippumatossa lojuminen.
Mökillä ei ole millään ilmalla kivaa tekemistä. Paitsi jos asuu kerrostalossa ja haluaa pihalle kököttämään hyttysten syötäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään mökkeillä Suomessa
On se ihan kivaa niinä harvoina päivinä, kun lämpöä on vähintään +20 astetta. Muulloin jokseenkin ankeaa.
Olen parhaillaan mökillä. Tekemistä on sekä ulkona että sisällä. Sadesäällä siivoan, teen käsitöitä, luen, silitän, pesen pyykkiä, menen paikalliseen taidemuseoon, tapaan ystäviä, lämmitän saunan, uin sateessa (ihanaa), katson jonkun leffan tai muuta ohjelmaa Areenasta, jne. Koko ajan on tekemistä, se just on kivaa.
Persoonakysymys, sillä mä löydän aina tekemistä ellen vaan halua laiskotella mm. kirjaa lukien tai telkkaria katsoen. En kyllä halua kuin hyvin harvoin. Säänmukaiset vaatteet niskaan ja ulos. Voi hakata halkoja, mennä kalaan, lenkkeillä koirien kanssa, kitkeä vihannesmaata, leikata ruohoa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä tulee koko päivän vettä kuin Esterin persusta. Lämmintä +12, ei huvittaisi riippumatossa lojuminen.
Jos lämpötila on +15, siellä matossa pitäisi olla makuupussin sisällä. Ehkä kommentoija onkin viltin alla. Jätti vain mainitsematta. Samoin kuin unohti mainita hyttysverkon. Helteellä on sitten paarmat riesana.
Hyvä keli 15 C. Vaatteita voi lisätä. Ilmastomuutos ei pysähdy 25 C:een, vaan kohoaa 45 C:een tai korkeammallekin. Vaateta ei ole vähennettäväksi, ja luonto kuolee kuumuuteen ja kuivuuteen. Nautitaan nyt.
Aina voi herkutella,napostella, tai muuten vaan syödä tunteisiin.
Suosittelen sado-masokistista seksiä.
Jos sää näyttää monta päivää surkealta, sieltä mökiltä voi ihan tulla pois. En ymmärrä kiukulla epämukavuudessa ja tympeydessä sinnitteleviä, joiden mielestä on pakko mökkeillä koska on kesäloma.
Yhtä hyvin voi skipata koko paskan sään vuoksi ja mennä vaikka äkkilähdöllä viikoksi Malagaan tms. jossa paistaa aurinko.
Riippuu mökistäsi. Sinulla on huono mökki. Ja sitten kun tulee taas kesähelteet, olet ensimmäisenä vinkumassa vauvapalstalla että on niin saatanan kuuma ettei jaksa tehdä mitään eikä voi nukkua kun hyttyset inisee.
googleta mitä tehtiin ennen nettiä ja koneita...