Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tungetko itsesi juhannuksena sukulaisen mökille kylään?

Vierailija
15.06.2026 |

Sinne valmiiseen ruokapöytään ja saunomaan. Kenties sähköautokin latautumaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunge. En viihdy yleensäkkään mökeillä.

Vierailija
2/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuttuna, takakontissa186  hyvää ruokaa ja juomaa ja tärkein, positiivisella mielellä, satoi tai paistoi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: lienee harjoitellut aihetta. Kun ei sulla mitään mökkiä itselläs oo. 

Me mennään matkailuautolla leirintäalueelle. Syödään saunotaan ja uidaan muksujen kanssa. Siinä se. 

Vierailija
4/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne lokkeilijat taas tule mökillemme.

5/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen töihi 😎 

Vierailija
6/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minua oyydetty useammalle mökille, mutta taidan mennä omalleni.

Vierailija
7/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi menisin sateessa kököttämään jossain max. 40 neliön hökkelin istumaan polvet yhdessä muiden kanssa ja katsomaan kun ne juo kaljaa?

Mulla on tässä ihan itselleni ihana 74 neliön velaton  kerrostalokämppä kaikilla mukavuuksilla koivunlatvojen keskellä, aurinkotuoli parvekkeella ja telkut joka huoneessa, joten enköhän mä nauti kesästä täällä, kun kaikki naapurit on poissa.

Lähikauppaan 70 metriä, ravintolaan ja baariin 30 metriä, jos tulee nälkä ja jano.

Jos oikein helle pukkaa, vien aurinkotuolin tuohon puistopihalle ja nautin hiljaisuudesta. Käen kukkunaa olen kuunnellut alkukesän, saa nähdä vieläkö se juhannuksena jaksaa metelöidä.

Vierailija
8/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene vaikka pyytäsivät.

Vierailija
9/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. Sähköauto! Aina naurattaa,kun sähköauton turhake mainitaan.

Vierailija
10/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä mökille juhannuksena kun kaikilla naapurimökeillä mökeltää kännisiä. Kotona rauhallisempaa silloin. Loppukesä ja elokuu on mun mökkiaikaa. Saa olla rauhassa ja ainut ranta-asukas.

En tykkää ryypiskelystä joten pysyn kaukana ryypiskelijöistä.

Vierailija
11/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä meen töihi 😎 

Hyvähyvä. Joku jaksaa tuottaa huvitusta pipo kireellä vetävälle juhannusväelle... :D 

Vierailija
12/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä viihdyn juhannuksena parhaiten itseni seurassa, syöden kaikkea kivaa mitä olen kaupasta ostanut kaapit täyteen. Saunomisesta en tykkää ja olen ajokortiton ja autoton.

Vierailija
13/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen, jos saan kyydin. Mulla ei ole autoa.

Vierailija
14/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen omalla mökillä. Olen ollut jo pari viikkoa. Lapset olemme kutsuneet juhannukseksi, muilla ei ole tänne asiaa. Sukulaiset (jotka niitä potentiaalisia lokkeilijoita olisivat) eivät edes tiedä, missä koko mökki on.

Vierailija
15/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydän joka juhannus kavereita jotka asuvat kerrostaloissa, tänne pienelle perintömökilleni ja aina ovat innolla tulleet ja tuoneet sen minkä kukakin pystyy, ei ongelmaa, kun ei rupea niitä keksimään.

Vierailija
16/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kutsuttuna, takakontissa186  hyvää ruokaa ja juomaa ja tärkein, positiivisella mielellä, satoi tai paistoi...

Aika paljon saat sinne takakonttiin mahtumaan , 186 ?

Vierailija
17/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne lokkeilijat taas tule mökillemme.

Eivät tule, etkö osaa suutasi avata ja kieltää, pösilö.

Vierailija
18/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Serkku rakensi ison komean huvilan. Ja tiedän, että ovat siellä juhannuksen. Vaimonsa on facebookissa jo toukuusta asti hehkuttanut sitä. Lähdetään aattoaamuna aikaisin ajelemaan sinne ja yllätetään heidät, niin saavat vieraita juhannukseen. Mutta ei ilman tuomisia mennä. Kävin keväällä Tallinassa ja mulla on mäytäkoira viru valgeaa mukana ja tarjouskahvia tuodaan ja iso satsi Atria Hiillosta. Maanataina juhannuksen jälkeen sittem takaisin. Vaimoni saa ajaa 😂

Vierailija
19/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: lienee harjoitellut aihetta. Kun ei sulla mitään mökkiä itselläs oo. 

Me mennään matkailuautolla leirintäalueelle. Syödään saunotaan ja uidaan muksujen kanssa. Siinä se. 

Leirintäalueelle ? Ettekö, parempaa paikkaa keksi ?

Sinne  ... leiriin 

Itse  en koskaan  mene, kivempiäkin paikkoja  löytyy, kun kuunnella naapuriauton   örvellystä

t. As auto 6 v uotta  ollut 

Vierailija
20/34 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mökille ei tule kukaan. Laitan puomin mökkkitieltä kiinni. Tuossa mökkitiellä on metallipuomi jonka asensin varkaiden varalla ettei autolla pääse pihaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme