Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieti kaksi kertaa, ennenkuin lähdet trollia ja provoa ruokkimaan,

Vierailija
09.09.2014 |

sillähän niistä päästää. Ei kukaan täällä ykinään provoile, jollei joku heti riennä paheksumaan tai kommentoimaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kaikki ei täällä heti huomaa provoa. Varsinkaan alkajat. Mutta tosi usein ihmiset menee sektio-provoihin, ja imetys-provoihin. Toki jos niihin kävisi konkari laittamassa heti alkuun että taas tällainen aloitus niin voisi helpottaa. Ja siltikin niissä aletaan tinkaamaan.

Vierailija
2/15 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joitakin tyyppejä, jotka pitävät itse yllä omia provojaan. Tekeytyvät väittelijöiksi ja pitävät itseän kaiken lisäksi neroina, kun näin "onnistvat vedättämään". Eihän tuollaista voi saada kuriin kuin moderoinnilla. Tympii ainakin nuo loputtomat läskivihaketjut ja vammaisten ihmisten haukkumiset, mutta enpä niihin mitään kommentoikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe ratkaisee, ei totuus. Siksi ruokin jatkossakin, jos se synnyttää keskustelua. Provokaatio on itse tarkoitksellista keskustelun hetättelyä. Myötäilyhän ei sitä synnytä. Pitää osata provosida ja provosoitua. Mielipidettähän tästä testaillaan muilla, eikä ylläpidetä mitään kaverikerhoa.

Vierailija
4/15 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se trolli on? Peikkoko? En mä mitään peikkoja ruoki, koska en tunne yhtään peikkoa. 

Entä mikä on provo?

t. tyhymä ja laiska tiskikone

Vierailija
5/15 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:54"]Mikä se trolli on? Peikkoko? En mä mitään peikkoja ruoki, koska en tunne yhtään peikkoa. 

Entä mikä on provo?

t. tyhymä ja laiska tiskikone
[/quote]
Heko heko

Vierailija
6/15 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:52"]

Aihe ratkaisee, ei totuus. Siksi ruokin jatkossakin, jos se synnyttää keskustelua. Provokaatio on itse tarkoitksellista keskustelun hetättelyä. Myötäilyhän ei sitä synnytä. Pitää osata provosida ja provosoitua. Mielipidettähän tästä testaillaan muilla, eikä ylläpidetä mitään kaverikerhoa.

[/quote]

Lue keskustelualueen säännöt.

Vierailija
7/15 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:44"]

Täällä on joitakin tyyppejä, jotka pitävät itse yllä omia provojaan. Tekeytyvät väittelijöiksi ja pitävät itseän kaiken lisäksi neroina, kun näin "onnistvat vedättämään". Eihän tuollaista voi saada kuriin kuin moderoinnilla. Tympii ainakin nuo loputtomat läskivihaketjut ja vammaisten ihmisten haukkumiset, mutta enpä niihin mitään kommentoikaan.

[/quote]

todennäköisesti modeja

Vierailija
8/15 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saako provon kirjottaja siitä jotain kiksejä, yksinään siellä kotona sitten naureskelee, vai?

Vierailija
9/15 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää keskustelua syntyy argumentoinnin taidolla, ei provosoimisella.

Tässä vielä viisi vinkkiä hyvään verkkokeskusteluun:

1) Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.

2) Ole kiinnostava. Kirjoita napakasti ja mielenkiintoisesti, älä jää inttämään tai jaarittelemaan.

3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä.

4) Muista hyvä maku. Älä kiroile, älä huuda, älä solvaa, älä mässäile onnettomuuksilla tai muiden ongelmilla, älä kirjoita osoitteita tai puhelinnumeroja tai yksityishenkilöiden nimiä.

5) Muista missä olet. Käytä keskustelupalstaan vain siihen, mihin se on tarkoitettu eli keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Älä siis esimerkiksi mainosta tai markkinoi. Älä myöskään kopioi pitkiä lainauksia muiden sivustojen sisällöistä. Muista, että viestit jäävät pysyvästi sivustolle.

Tervetuloa keskustelemaan Vauva.fi:n keskustelupalstalle!

Vierailija
10/15 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:52"]

[/quote]

[/quote]
Miltä osin?!

Vierailija
11/15 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:52"]

[/quote]

[/quote]
En jaksa nähdä vaivaa. Ei tämä minua niin paljoa kiinnosta.

Vierailija
12/15 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:56"]

Mutta saako provon kirjottaja siitä jotain kiksejä, yksinään siellä kotona sitten naureskelee, vai?

[/quote]

saa terapiaa ja kicksejä huomiosta

Vierailija
13/15 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä osin mitä siellä sanotaan trollaamisesta ja provosoimisesta.

Mutta nythän tässä taas ruokitaan trollia. Sori, nyt meni jääkaappi kiinni. Ei tipu enää.

Vierailija
14/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokinpas! Trollit ovat ihania. ❤️

Vierailija
15/15 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:56"]

[/quote]

Nauru pidentää ikää ;)

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:56"] Mutta nythän tässä taas ruokitaan trollia. Sori, nyt meni jääkaappi kiinni. Ei tipu enää. [/quote]

Eikä! Mullon nälkä. Jouduinko nyt ulkoruokintaan? Olen peikko. Ruoki minua, pliis...

t. tyhymä ja laiska tiskikonepeikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän