En kehtaa ostaa kaupasta roskaruokaa!
Tuntuu että kassatäti tuomitsee. Jos joskus ostan olen ihan nolona ja laitan valmisruuat nopeasti ekana pussiin. Tuntuu että kassatäti vaan miettii "läskiläskiläski" jos ostan vaikka sipsejä... Muita?
Kommentit (12)
helppoa, älä osta. syö terveellisesti.
Ei tuosta kannata stressata. Kannattaa ottaa tavaksi ostaa roskaruoka, sipsit, kaljat ja muut vastaavat kiertävällä systeemillä muutaman kaupan välillä. Sitten se näyttää siltä pienessäkin kaupassa, että "ihan viikonloppua varten vaan tässä"
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 11:43"]
Ei tuosta kannata stressata. Kannattaa ottaa tavaksi ostaa roskaruoka, sipsit, kaljat ja muut vastaavat kiertävällä systeemillä muutaman kaupan välillä. Sitten se näyttää siltä pienessäkin kaupassa, että "ihan viikonloppua varten vaan tässä"
[/quote]
Ja toinen on, että ostaa niin paljon, että näyttää kuin olisi jonkinmoiset juhlat tulossa.
En osta roskaruokaa edes viikonloppuna. Silloin ostan parempaa, juhlaruokaa. Et repikääs siitä, niin alkaa kunto kohota...
Ainoastaan omaan elämäänsä tyytymättömät kyttäävät muiden tekemisiä, kuten ruokaostoksia. Anna kytätä ja syöt itse suvereenina aikuisena mitä haluat, roskaa tai ei.
Sairastin vaikeaa bulimiaa yli 20 vuotta, enkä oikeastaan kumma kyllä silloin miettinyt voinko ostaa n. 15000 kilokalorin satsin vaikka kaksi kertaa päivästä samasta paikasta. Koskaan ei katsottu vinoon, ei vihjailtu, ei mainittu ostoksista mitään. Jos selän takana puhuiva,t se ei kiinnosta minua. Kyllä raha kelpaa kauppoihin, älä huolehdi muusta.
Tuosta läskipelosta, ajatteletko muista itse noin? Tuskinpa, eikä se kassahenkilökään sua kummempi ole.
Oi, muitakin! Täällä sama "ongelma"! :)
No eipä ole tuota ongelmaa. Minulle ihan sama mitä muut ihmiset minusta yleensäkin ajattelevat. Kehtaan vaikka hakea kaljaa ja herkkuja 5 kertaa illassa jos on sellainen ilta menossa :D
Vähän sama, käyn eri kaupoissa ostaa herkut
Itseäkin ahdistaa jos kassahenkilöllä on vähän nuoruutta ja kauneutta. Yritän valita jonkun vähän vanhentuneen miehen tai naisen. Pitäisi varmaan laittaa joku kondomipaketti samalle hihnalle, niin voisi saada hymyn kassaneidiltä siviilissä.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 12:00"]Itseäkin ahdistaa jos kassahenkilöllä on vähän nuoruutta ja kauneutta. Yritän valita jonkun vähän vanhentuneen miehen tai naisen. Pitäisi varmaan laittaa joku kondomipaketti samalle hihnalle, niin voisi saada hymyn kassaneidiltä siviilissä.
-Mies 29v-
[/quote]
Oikein ihmettelin eräs kerta miten naama pokkana yksi n. 18-kesäinen kassapoika piippaili ostamani xl-kondomit kassasta läpi :) olisin odottanut edes jotain pientä mikroilmettä siinä kohtaa, mutta ei... N24
Jep etenkin tutut kassahenkilöt ahdistaa!!
Sama.. Varsinkin tosta lähikaupasta on hirmu vaikeeta ostaa esim. suklaata kun siellä ne tunnistaa mut. On meilläkin ongelmat :D