Olipahan kokemus kaupassa, uskomatonta!!
Tänään kävin kaupassa, jossa oli kunnon ruuhka. Menin kassa jonoon ja edessäni oli vanha pariskunta. Kun he alkoivat pakata tavaroitaan, niin pariskunnan nainen käänsi kärryn ympäri niin, että se tukki tien.
Eli kukaan muu (minä ja takanani olijat) emme päässeet missään vaiheessa latomaan omia ostoksia me hihnalle. Vain pariskunnan mies pystyi (hitaasti, erittäin hitaasti) laittamaan kassa hihnalle tavaraa. Ja koko ajan se mummo piti kärryistä kiinni ja mulkoili minua ja muita takana olijoita.
Ja mummo piti ne kärryt piikittain tiellä tasan silloinkin kun pariskunnan omat ostokset maksettiin ja mies pakkasi niitä, vasta kun mies alkoi kantaa kauppakasseja, mummo lähti kärryjen kanssa perään. Oikeasti.
Seinäkellosta näin, että tähän meni 15 min kun nuo tukkivat koko kassan. Vain yksi avoin kassa, eikä itsepalvelukassoja ollenkaan.
Onko kukaan koskaan törmännyt vastaavaan, mikä tälläiseen edes voi olla syynä?
Kommentit (154)
Joku koronapelko tms jäänyt päälle?
Tuossa vaiheessa pitää sanoa että "siirrä ne kärryt v*ttuun siitä että muutkin pääsee". Munaton suomalainen tossu ei osaa avata suutansa.
Ei hlevete että nuo kärryillä tien tukkijat ovat rasittava ihmistyyppi.
Olisit vaan sanonut sille naiselle että siirrä se kärry nyt helvettiin siitä edestä. Kerran jollain naisella kesti maksamisessa niin piti jo ärähtää että vauhtia.
Outoa käytöstä. Myyjän olis pitänyt puuttua.
En onneksi ihan tuollaiseen. Hulluja on monenlaisia.
Käskee siirtää kärryn pois edestä jos ei tottele niin ottaa itse kärrystä kiinni ja siirtää.
Jaa, mä olisin rynninyt laittamaan omat ostokseni, viis mummosta ja sen kärrystä.
Olisin varmaan ollut hiljaa kun olen nössö mutta tiedän että mieheni olisi sanonut kovalla äänellä anteeksi ja kiskaissut ne kärryt hiivattiin edestä.
Osa eläkeläisistä käyttäytyy juuri tuolla tavoin kaupassa ja muualla, eivät anna mitään arvoa kanssaihmisille. Itse sain kerran Turussa Logomossa huudot ja vihaiset mulkoilut boomerirouvalta, koska olin jonottamassa invavessaan. Sinne ei muka olisi terve ihminen saanut mennä.
Ja kolikoilla maksoivat joita yksitellen kukkarosta kaivoivat.
Ihan hyvä mielenilmaus, kun aina ikäihmisiä sätitään miten ovat niin hitaita kassoilla yms, vaikka ei ole mitään sääntöä miten nopea kassalla pitäis olla ja iän tuoma hitaus ei ole mikään itse valittu ominaisuus. He nyt päätti, että kerrankin hoitavat kassalla asiat rauhassa.
Siirtäisin itse sen kärryn pois siitä sanomatta sanaakaan ja laittaisin omat ostokset hihnalle.
Ihmettelen kauppaa jos siellä kunnon ruuhkaa niin miksei avattu toista kassaa ruuhkan purkuun? Aina avataan missä kaupassa tahansa asioin ja mihin aikaan vaan. Mut muuten asiakas saa latoa ostoksia vaikka kuinka hitaasti tai nopeasti hihnalle.
Varmaankin provo mutta asiakkaan on helpompi sanoa tuosta kuin sen kassamyyjän. En minä ainakaan katselisi tommosta 15 minuuttia sanomatta mitään vaikka en yleensä puutukaan muiden asioihin.
Olen törmännyt. Yksi mummo teki samoin. ei ollut kärryä vaan seisoi tiellä niin etten päässyt ohi pakkaamaan omia ostoksia. Siinä sitten kaikki 8 ihmistä odotimme häntä.
Vanhoja ihmisiä, ap ei katso kuin omaa napaansa. Eivät vanhukset kykene tekemään asioita yhtä nopeasti kuin sinä itse. Olisit mennyt auttamaan jos näit että vain toinen kykeni lastaamaan ostoksia hitaasti hihnalle. Empaattisuus kunniaan. M40
Ei varmasti tukkinu varttia koska sillo joko myyjä tai muut asiakkaat ois puuttunu asiaan