Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:16"]
Uskon enkeleihin! Haluan kysyä: kannattaako meidän yrittää raskautta mieheni kanssa? Miltä tiemme näyttää tästä eteenpäin? Kiitos.
[/quote] Kannattaa yrittää.Enkelit eivätkerro miten siinä tulee käymään, mutta näkevät sen että olette sopivia vanhemmiksi, javälillännevallitsee Aito Rakkaus. Se kaataa monta estettä edestänne.
Enkelit eivät näe tulevaisuuteen, silti tiesivät kertoa että joku toipuu toimenpiteestään täysin?
miten saisin paremman kontaktin omaan enkeliini. enkelistäni tullut jotenkin etäinen..raskaana ollessani enkeli vieraili usein luonani ja tuotti suurta lämpöä. mutta missä enkeli nyt on? onko enkelilläni nimeä että voisin kutsua häntä? olen monesti pyytänyt enkeliä luokseni..mutta turhaan.
Kysyn mitä olisi viisainta tehdä tässä elämäntilanteessa? Saatko viestiä?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:05"]
Onko menehtyneellä läheiselläni kaikki hyvin? Tapaammeko enää koskaan? Tietääkö hän, kuinka rakas hän minulle on?
[/quote] Hänellä on kaikki todella hyvin. tapaatte tulevissa elämissänne, eri rooleissa kuin nyt, koska olette eläneet useita elämiä ollen läheisiä toisillenne. Olet yhtä rakas hänelle kuin hän sinulle.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:13"]
Onko se tämä kesänä jatkuvasti luonamme ollut suruvaippa-perhonen ollut isäni henki, niin kuin äitini kanssa olemme pohtineet?
[/quote] Ei ollut. Isäsi henki ei ole enää henkimaailmassa, mutta henkimaailmassa perhoset symboloivat sieluja jotka ovat jatkaneet matkaansa. Enkelinne halusivat tällä viestittää että isänne sielulla on kaikki hyvin.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:17"]
Onko perheessäni tai suvussani jonkinlainen "paha" tai häpeällinen asia josta minulle ei olla kerrottu?
[/quote] Enkelit sanovat, että on asioita joita ei ole sinulle kerrottu, mutta niiden tietämisestä ei ole sinulle mitään hyötyä, pikemminkin haittaa. Sukunne sielut menevät koko ajan eteenpäin henkisen kehityksen polullaan, menneet asiat ovat menneitä, jotka ovat olleet tarpeen niille, joille asiat ovat tapahtuneet.
ap
Kiitos! Vastauksesi vaaleamman sielunelämästä osui kohdilleen ja hänen kanssaan olenkin yleensä hyvin tyyni.. minun räjähtävälle luonteelleni oikein hyväkin asia.
Mutta se toinen.. miksei hänen sieluunsa "pääse kiinni"? Silmänsä ovat tyhjät ja välttelee katsekontaktia. Jostakin syystä hän kuitenkin imeytyi elämääni hyvin vahvasti.. Mikä siis on hänen merkityksensä elämässäni?
Miksi en enää saa yhteyttä suojelusenkeliini? Ennen hän ilmoitti läsnäolostaan ja tunsin hänet, nyt en koe mitään vaikka kunka yritän "kutsua" häntä? Juuri nyt tarvisin häntä kipeästi..
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:21"]
Otanko eron miehestäni? Kannattaako enää yrittää korjata suhdettamme?
[/quote] Enkelit sanovat, että mieti tarkkaan, millainen olo sinulla on miehesi kanssa. jos tuntuu että on huono olla, ja mies kuluttaa henkisiä resurssejasi ollen ns. energiasyöppö, eroa. Jos taas on kyse pelkästään selvittämättömistä asioista ja kommunikaatiovaikeuksista, ei kannata erota, vaan sitä ennen kannattaa selvittää olisiko teillä mahdollisuus löytää elämäänne harmonia yhdessä. Pyyd' enkeleiltä apua tekemään oikea ratkaisu.
ap
Haluaisin tietää omasta suvustani,mitä enkelit tietävät siitä?(itse en tiedä oikein mitään)
Enkelit voisivat myös kertoa etäännynkö poikaystävästäni?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:22"]
Haluan varoittaa kaikkia New Agen vaaroista. Jos olet kristitty, ei sinun pidä uskoa tällaiseen. Noita-akkakin voi pukeutua enkeliksi. Ottaisitko omenan noita-akalta? Henkimaailma on todellinen, mutta ilmoitus tulee
Isältä, Pojalta ja Pyhältä Hengeltä. Raamatussa Jumala puhuu. Enkeleitä on, mutta enkelit eivät toimi näin kuten tässä viestiketjussa esitetään. Kannattaa valita kenen kanssa tuonpuoleiseen keskustelee.
[/quote] Sinun mielipiteesi on täysin subjektiivinen. Et voi nähdä sitä mihin et usko. Anna meidän muiden uskoa.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:42"]
Onko mummolla hyvä olla?
[/quote] On. parempi kuin koskaan maan päällä oli.
ap
Kuka seurassasi olevista enkeleistä on suojelusenkelisi ja mikä on kahden muun rooli?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:42"]
Miten mulle käy?
[/quote] kuuntele lähipiirisi ihmistä joka haluaa parastasi. Kuuntele myös enkeleitäsi, niin sinulla on kaikki hyvin. Älä epäröi pyytää apua sekä maan päältä että henkimaailmasta. meitä ei ole tarkoitettu pärjäämään yksin elämässä, vaikka tulemme tänne sekä lähdemme täältä yksin. muun ajan ovat muut sielut meidän ympärillämme tukemassa sekä autamassa, sekä ihmiset maan päällä, henkioppaat, enkelit sekä muut sielut henkimaailmassa.
Pelkään usein mieheni puolesta. Siis että hänelle sattuisi jotain pahaa, onnettomuus yms. Ovathan enkelit suojelemassa häntä?
Kiitos.