Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:53"]
Entäs miten kävi ateisti-isäni sielulle?
[/quote] Hän muutti käsityksensä täysin päästessään henkimaailmaan.Seuraavassaelämässään hän tulee olemaan erilainen kuin edellisen elämänsä aikana, tulee uskomaan jumalaan ja henkimaailmaan myös, koska asiat pysyvät hänen muistissaan paremmin kuin edellisessä elämässään. Hänellä tulee myös olemaan auttavaisempi enkeli lähellään.
ap
Ajatteleeko kohtuun kuollut siskontyttöni hyvää äidistään? Kaikilla häntä kova ikävä ja rakkaus. Voiko hän hyvin? Miksi hän ei syntynyt tähän maailmaan?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:53"]
Kiitos! Vastauksesi vaaleamman sielunelämästä osui kohdilleen ja hänen kanssaan olenkin yleensä hyvin tyyni.. minun räjähtävälle luonteelleni oikein hyväkin asia. Mutta se toinen.. miksei hänen sieluunsa "pääse kiinni"? Silmänsä ovat tyhjät ja välttelee katsekontaktia. Jostakin syystä hän kuitenkin imeytyi elämääni hyvin vahvasti.. Mikä siis on hänen merkityksensä elämässäni?
[/quote] Elämä on valintoja täynnä, niin on aina ollut, ja niin tulee aina olemaan. teemme välillä valintoja joista tuntuu olevan meille haittaa, mutta pidemmän päälle huomaamme että ne ovat edistäneet hnkistä kehitystämme. Tämän tummemman merkitys on juuri se-asettaa sinulle eräänlaisia tulikokeita. Mutta tällä hetkellä harmonia tekisi sinulle ehkä hyvää, koska olet melkoisen rasittunut elämässäsi olleista asioista. Mielenrauha on välillä hyväksi, ja koska voit elää harmonisemmin vaalean lähietäisyydellä, älä unohda tätä, vaikka tuntuukin että tummempi on kiinnostavampi arvotuksellisine persoonineen.
ap
Tulenko työskentelemään henkisellä alalla? Näetkö rakkautta minulle? Tuleeko siskoni joskus hyväksymään minun polkuni?
Millainen enkelini on? Onko mummu tai joku hänen sisaruksistaan kanssani?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:57"]
Mihin minun enkeli on häipynyt? Tai miksi?
[/quote] Ei ole häipynyt. Sinulla on nyt vaan elämässäsi aika jolloin hän haluaa antaa sinulle valinnanvapauden,m sekä haluaa myöskin kertoa sinulle että sinun pitää pyytää saadaksesi. Mutta voit saada ainoastaan asioita jotka edistävät henkistä kehitystäsi. maallisey asiat eivät kuulu henkimaailman näkökulmasta niihin hyviin ja tavoiteltaviin asioihin. Muista se, niin kuulet enkeliäsi jälleen.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:43"]
Pelkään usein mieheni puolesta. Siis että hänelle sattuisi jotain pahaa, onnettomuus yms. Ovathan enkelit suojelemassa häntä? Kiitos.
[/quote] Hänen enkelinsä suojelevat häntä. Jos jotain tapahtuu, asia on merkityksellinen hänen elämänsuunniteltmassaan. Mutta nyt hänellä on kaikki hyvin.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:16"]
Uskon enkeleihin! Haluan kysyä: kannattaako meidän yrittää raskautta mieheni kanssa? Miltä tiemme näyttää tästä eteenpäin? Kiitos.
[/quote] Kannattaa yrittää.Enkelit eivätkerro miten siinä tulee käymään, mutta näkevät sen että olette sopivia vanhemmiksi, javälillännevallitsee Aito Rakkaus. Se kaataa monta estettä edestänne.
[/quote]
Voi kiitos vastauksesta. Se valaa minuun rohkeutta. Kaikkea hyvää sinulle, auttavainen sielu. <3 Jos jatkat vielä vastaamista, haluaisin kysyä vielä: Millainen on oma enkelini, ja mitä hän haluaa kertoa minulle?
Missä on kadonnut henkilö? Mitä hänelle on tapahtunut? Vieläkö apu ehtii jos etsimistä jatketaan?
Luin Diana Cooperin ihanat enkelit kirjan. Sen vaan sanon että ihan täyttä paskaa ja harhaoppia. New age hössötys jo levinnyt tännekkin. Sama ku ois suoraan lukenu mustaa raamattua. Perkeleen kädenjälki näkyy tossa kirjassa.
Hei! Kirjoitan ensimmäistä kertaa sinulle. Haluaisin todella tietää, mikä on suojelusenkelini nimi. Kiitos jos ehdit kertoa sen minulle! :) T. 29-vuotias nainen
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:58"]
Haluaisin tietää omasta suvustani,mitä enkelit tietävät siitä?(itse en tiedä oikein mitään) Enkelit voisivat myös kertoa etäännynkö poikaystävästäni?
[/quote] Suvussasi on paljon onnettomia rakkaustarinoita, joissa toinen on rakastanut epätoivoisesti, toinen kohdellut kuin ilmaa. Tämä asia tuntuu varjostavan sukuanne. Suvussanne on elänyt Suuria lahjakkuuksia, joista osa on kuitenkin heittänyt mahdollisuutensa hukkaan. Uppiniskaisuus on yleistä, mutta myös suurisydämisyys.
Olet jo henkisesti hieman etääntynyt poikaystävästäsi, koska olette henkisesti eri kehitysasteilla. mutta ajattele näin, että voit opettaa hänelle paljon asioita, ja voit myös oppia itse hänen kauttaan juuri niitä asoita joissa sielusi kaipaa kehittymistä. Näin saatat ymmärtää mikä merkitys teillä on toisillenne, ja on täysin mahdollisuutta että tämän oivalluksesi kautta lähennytte uudelleen siihen asti kuten parhaana aikananne yhdessä.
ap
miten saisin paremman kontaktin omaan enkeliini. enkelistäni tullut jotenkin etäinen..raskaana ollessani enkeli vieraili usein luonani ja tuotti suurta lämpöä. mutta missä enkeli nyt on? onko enkelilläni nimeä että voisin kutsua häntä? olen monesti pyytänyt enkeliä luokseni..mutta turhaan.
Mikä on minun seurassani olevan enkelin hahmo?:) olen jo pitkään pohtinut
Masentavaa, miten monta ilmaisen koulutuksen saanutta ihmistä tässäkin ketjussa vedätetään ihan täysillä.
Häpeä, ap! Jos osaat.