Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:12"]
Kuoleeko mun eksä pian?
[/quote] Enkelit eivät näe tulevaisuuteen, mutta hän saa apua henkimaailmasta paraikaa, ja myös eräältä välittävältä ihmiseltä.
ap
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:12"]
Kannattaako talon osto? Onko se oikea ratkaisu? Kiitos ❤️
[/quote] Enkelit sanovat että se n'yttää oikealta ratkaisulta, koska moni ongelmanne ratkeaa asunnon vaihdoksen myötä.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:19"]
miten saisin paremman kontaktin omaan enkeliini. enkelistäni tullut jotenkin etäinen..raskaana ollessani enkeli vieraili usein luonani ja tuotti suurta lämpöä. mutta missä enkeli nyt on? onko enkelilläni nimeä että voisin kutsua häntä? olen monesti pyytänyt enkeliä luokseni..mutta turhaan.
[/quote] On hän vielä luonasi, hän ei milloinkaan poistu viereltäsi. Rukoile että saat taas kontaktin häneen. Käytä enkelimeditaatiota. Nimeä eivät enkelini saaneet selville, enkelisi ei halua kertoa.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:13"]
Parannunko mä ikinä? Tai onko mun olo enää ikinä edes normaali?
[/quote] Enkelit eivät näe tulevaisuuteen. olet valinnut tämän elämäsi ennen syntymääsi, mutta tulet saamaan enkeleiltä apua, he lähettävät tiellesi ihmisä jotka helpottavat elämääsi tavalla tai toisella. Muista pyytää heitä apua, ja tyhjentää mielesi ennen sitä.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:15"]
Ap, no olenkin tässä usein miettinyt, että kun sellainen ihme kylmän tunne, että kuka minua oikein katsomassa käy? Se taitaa sitten ollakin sisareni luultavasti. Kuulostaa mukavalta. Tosin tuo sisar ei ole minulle biologisesti mitään, mutta kuitenkin pidän häntä sisarenani silti, vaikken ole häntä koskaan edes nähnytkään.
Ap, jaksatko vielä? Olen myös murheissani siitä millaiseksi koen suhteeni biologiseen sisareeni muuttuneen? Koen, että hän on etääntymässä minusta ja sitä en haluaisi. Voi kun vielä lähentyisimme.
[/quote] Olette erilaisessa henkisessä kehitysvaiheessa, ja vaikka etääntyisitte, se ei tarkoita stiä että etäännytte ikuisesti, voitte tavata troisenne eri rooleissa seuraavissa elämissänne. Hän nyt jostain syystä ei ota vastaan hänelle tarjottua apua, hän on vähän kovapäinen, mutta hän tulee oivaltamaan asioita vielä tässä elämässään, koita olla kärsivällinen ja lähettää hänelle rakastavia ajatuksia.
ap
Hei!
Onko rakastamallani henkilöllä ns. luurankoja kaapissa? Voinko luottaa häneen täysin?
Onko suojelusenkelini tai kanssakulkijani edesmennyt isäni?
Kiitos sinulle <3
SUllakin taitaisi ap olla vähän vielä kehitystä vaativia tuskia edessä.
Tuleeko äitini vastaan kohta kuolevaa läheistäni? Miten selviän vaikeista tilanteistani? Missä vauvana kuollut veljeni on? Haluaisin kovasti saada suojelusenkelini nimen selville? Vastaa, pyydän? Kiitos kaunis etukäteen!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:40"]
Onko edesmenneellä lapsellani kaikki hyvin?
[/quote]
Hän on jo syntynyt uudelleen. Tämä kokemus oli sinulle henkisesti tärkeä, tämä on muuttanut ajatusmaailmaasi ratkaisevasti, tästä tulee olemaan hyötyä myöhemmin elämässäsi.Joskus sielut valitsevat vain lyhyen elämän maan päällä, ja palaavat takaisin henkimaailmaan , ja jatkavat ehkä matkaansa. tämä kokemus ei ole maan päälle jääneelle sielulle rangaistus, vaan tärkeä kokemus, joka voi muuttaa hänen karmaansa positiiviseen suuntaan. Sielulla joka oli lapsesi, on nyt hyvä olla, häntä rakastetaan ehdoitta.
ap
[/quote]
Minkälainen ihmispersereikä sanoo jotain tällaista kuolleen lapsen vanhemmalle?
Olen välillä peloissani kuin pieni lapsi.Toivon, että enkelini olisi kanssani erityisesti nyt, kun olen mahdollisesti löytänyt oikean tien, mutta tiedän että edessä on raskas matka. Kunpa voisit välittää viestini.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:22"]
Paasenko haluaamaani kouluun? Saanko toita? Kosiiko poikaystavani?
[/quote] Enkelit sanovat etteivät näe tulevaiuuteen. Mutta he voivat auttaa sinua pääsemään tavoitteisiisi, tuomalla oikeaita asioita eteesi, sellaisia jotka mahdollistavat toiveittesi toteutumiseen. Poikaystävästäsi sanovat, että kosii, ainakin päätellen suuresta määrästä rakastavia ajatuksia joita hän kohdistaa sinuun päivittäin. Kyllä hän haluaa jakaa elämänsä kanssasi.<3
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:22"]
Miten saan Ystäväni auttamaan minua lahdutuksessa?
[/quote] Et mitenkään muuten kuin pyytämällä sitä. Jos hän ei ole siihen valmis, ei häntä voi pakottaa. Hiljenny ja pyydä apua enkeleiltäsi.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:23"]
Onhan kaikki hyvin lapsillani juuri nyt ?
[/quote] On , täysin. Yhtä ottaa juuri nyt päähän joku asia, mutta se menee ohi. kuulet siitä myöhemmin tänään.
ap
Onko menehtyneellä läheiselläni kaikki hyvin? Tapaammeko enää koskaan? Tietääkö hän, kuinka rakas hän minulle on?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:24"]
Hei. Koska saan helpotuksen/hoidon sairauteeni?
[/quote] Pyydä enkeleitäsi johdattamaan sinut vastausten äärelle. He tekevät sen jos pyydät, ja olosi helpottuu.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:36"]
Olen koittanut kysyä enkeleiltä ohjausta, onko minun erottava miehestäni vai teenkö väärin jos sen teen?
Kuka auttaa lapsiani, tein niin tai näin?
Tähän toivoisin kipeästi heidän ohjaustaan.
[/quote] Se vastaus, jota olet itse enemmän miettint, on oikea. Toimi sen mukaan. nkelit auttavat sinua ja lapsiasi. Jos haluat varmistua heidän läsnäolostaan, pyydä heitä laittamaan eteesi höyhen merkiksi, kun kävelet ulkona.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:16"]
Hei! Kirjoitan ensimmäistä kertaa sinulle. Haluaisin todella tietää, mikä on suojelusenkelini nimi. Kiitos jos ehdit kertoa sen minulle! :) T. 29-vuotias nainen
[/quote] Aseaidos, tuli minulle intuitiona. hahmona vanhempi mies. Tai tätä hahmoa hän käyttää eniten.
ap