Liian hyvännäköinen kumppani
Olen tavannut ihanan miehen, mutta jotenkin vaivaa se, että mies on todella komea ja hyväkroppainen, kun itse olen ihan tavallinen, en ruma, mutta en mikään instababe. Voiko suhde edes toimia, jos koko ajan vellon jossain alemmuuskompleksissa ja pelkään miehen häipyvän jonkun fitnesskissan matkaan? Saisi halutessaan ihan kenet tahansa..
Kommentit (30)
Hmm, no mitä sanoisit tuolle miehelle, jos se vaikka miettisi että sinä olet hänelle ihan liian älykäs/hauska whatever, joku ominaisuus mikä olisi sinulla paremmin kuin hänellä hänen mielestään, ja siksi pohtisi että voiko ryhtyä kanssasi suhteeseen koska saattaisit jättää hänet?
Vierailija kirjoitti:
ALA INSTABEBEKSI
Olen 40-vuotias ja liian kiireinen. Enkä oikeastaan edes halua.
Ap
No tuo on maailman huonoin syy olla ryhtymättä suhteeseen. Kyllä ne rumatkin ja ilkeät miehet voi pettää ja/tai jättää, jopa instabeiben takia. Itse asiassa se on todennäköisempääkin, jos ruma mies saa kerran elämässä mahiksen instabeibeen, toisin kuin tuo komea mies on jo niitä kokeillut.
Minulla on myös todella komea mies. Ja itse olen ihan tavallinen, tosin vartalo on hyvä, sen itsekin tajuan. Mutta en juuri laittaudu tms. Ja siitä juuri mies tykkää. Ei kuulemma tykkää yhtään näistä instabeibeistä, vaikka sellaiset hänelle on itseään tyrkyttänyt. Tykkää ns ujoista tytöistä. Vaikea tätä oli alkuun uskoa, kun tottunut siihen, että miehet kuolaa juurikin noita beibejä, eikä meitä taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös todella komea mies. Ja itse olen ihan tavallinen, tosin vartalo on hyvä, sen itsekin tajuan. Mutta en juuri laittaudu tms. Ja siitä juuri mies tykkää. Ei kuulemma tykkää yhtään näistä instabeibeistä, vaikka sellaiset hänelle on itseään tyrkyttänyt. Tykkää ns ujoista tytöistä. Vaikea tätä oli alkuun uskoa, kun tottunut siihen, että miehet kuolaa juurikin noita beibejä, eikä meitä taviksia.
Vaikea onkin uskoa sitä, että mies voisi todella olla kiinnostunut tällaisesta rillipäisestä nörtistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea onkin uskoa sitä, että mies voisi todella olla kiinnostunut tällaisesta rillipäisestä nörtistä.
Ap
No jenkkileffojen mukaan sinusta kuoriutuu upea kaunotar jos vaan otat ne rillit pois.
Mutta oikeesti, sinulla on huono itsetunto etkä siksi usko että sinua kiinnostava mies voisi olla sinusta kiinnostunut. Se ei varsinaisesti liity ulkonäköösi, keksisit melko varmasti jonkun muun syyn miksi olet miestä huonompi jos sattuisit huomenna heräämään instabeiben näköisenä. Mutta ei se itsetunto siitä parane vaikka kökkisit yksin tai jonkun taviksenkaan kanssa josta et ole edes kiinnostunut.
Ei kannata päättää miehen puolesta, että kenestä se tykkää.
Älä anna huonon itsetunnon pilata kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Onko isot meijerit ja antoisa luonne? Se riittää aika pitkälle.
Ei ole. Olen hoikka, joten meijereistä ei ole tietoa. Enkä ole mikään helppo kaatokaan.
Ap
Hän pitää persoonallisuudestasi.
Pidän kauniista miehistä, joten katselen heitä. Osa heistä pitää minusta.
Monilla rumilla miehillä on kaunis puoliso, monilla kauniilla miehillä on normaalin näköinen vaimo.
Kannatan jälkimmäistä.
Yllättävän monella erittäin komealla miehellä on taviksen näköinen vaimo. Parisuhde voi hyvin ja uskon sen johtuvan vaimon hyvästä itsetunnosta. Ehkäpä myös on niin, että komea mies ei kaipaa rinnalleen ketään kilpailemaan huomiosta vaan ottaa erittäin mielellään tavallisen näköisen naisen.
Tuohan on paras tilanne. Mies, jolla aidosti on valinnanvaraa, haluaa sinut, eikä vaan ota sellaista jonka sattuu saamaan.
Jos on suhteessa hyvännäköinen mies / nainen ja puoliso on ns tavallinen, niin on siinä iso riski suhteen kariutumiseen. Tarjontaa on toiselle ja hän tietää sen.
Riittää, että naisella on pitkät hiukset, mukavan lämmin luonne ja omana toiveenani isot tissit ja perse, joillekin riittää pienemmätkin.
Oli sitten kyseessä erityisen komea mies tai kuvankaunis nainen, haaste on erityisesti oman mustasukkaisuuden pitämisessä kurissa, kun kumppanin ympärillä pyörii naisia/miehiä kuin mehiläisiä hunajan. Luotatko, etkä saa jatkuvia kohtauksia?
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monella erittäin komealla miehellä on taviksen näköinen vaimo. Parisuhde voi hyvin ja uskon sen johtuvan vaimon hyvästä itsetunnosta. Ehkäpä myös on niin, että komea mies ei kaipaa rinnalleen ketään kilpailemaan huomiosta vaan ottaa erittäin mielellään tavallisen näköisen naisen.
Niin on. Jos rehellisiä ollaan niin välillä ärsyttää, kun minua huomattavasti rumemmilla naisilla on komeampi mies, johon minulla on koskaan ollut mahdollisuuksia.
Ap, tuo on huono lähtökohta.
Täytyy sanoa, että vuosi vuodelta tulen vakuuttuneemmaksi siitä, että tämä sananlasku pitää paikkansa: samanlaiset lapset leikkivät parhaiten keskenään.
Kannattaa aina valita samantasoinen kumppani. Ja samanlainen lähtökohta olisi myös paras. Samanlainen luonne ym.
Kuulostaa varmasti tosi tylsältä, mutta loppupeleisssä tämä on luultavasti toimivin ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Ap, tuo on huono lähtökohta.
Täytyy sanoa, että vuosi vuodelta tulen vakuuttuneemmaksi siitä, että tämä sananlasku pitää paikkansa: samanlaiset lapset leikkivät parhaiten keskenään.
Kannattaa aina valita samantasoinen kumppani. Ja samanlainen lähtökohta olisi myös paras. Samanlainen luonne ym.
Kuulostaa varmasti tosi tylsältä, mutta loppupeleisssä tämä on luultavasti toimivin ratkaisu.
Perustelen vielä. Jatkuva vertailu on minkä tahansa ihmissuhteen tuho. Sen pohjalle ei kannata rakentaa yhtään mitään.
-sama
Voi myös olla niin, että ko. mies ei ole hyvännäköinen monien muiden naisten mielestä. Sitä hämmästyy aina, kun näkee kuvia miehistä, joita vaimonsa pitävät komeina...
ALA INSTABEBEKSI