Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
Kuinka voivat isovanhempani? Olen tehnyt vaikean ratkaisun elämässäni jota ulkopuolisen on vaikea ymmärtää.
Muuttuuko työtilanteeni?
Lol uskot tosiaan enkeleihin! :DDDD T:11 vuotias tyttö.
Miten niiltä pyydetään apua? Miksi minulla on tunne että ainakin yksi enkeleistäni olisi itsemurhan (oletettavasti) tehnyt vanha kaverini? Voiko se olla mahdollista? Mikä hänen nimensä (enkelinimi) on? T: se raha asiansa huonosti hoitanut, ulottuvuuksiin uskova
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:34"]
Minkä niminen on suojelusenkelini? Se, joka pelasti minut n.29 vuotta sitten jäämästä rekan alle. Kuka meillä auttaa minua ja perhettämme?
[/quote] Hän on käyttänyt useita nimiä, hän vaihtaa niitä kuin kameleontti. Hyvin vilkas ja huumorintajuinen, leikkisä enkeli. Hän tulee pelastamaan sinut toisenkin kerran vielä erittäin täpärästä tilanteesta, hän haluaisi sinun olevan hieman varovaisempi. Hän sanoo, että voit käyttää hänestä nimeä "Cee".
ap
[/quote] Kiitos ap! Olen kyllä aina tosi varovainen. Olin silloin 29v sittenkin. Rekkakuski tulkitsi aikeeni väärin. Huumorintajuinen tyyppi täällä todellakin on. On tapahtunut niin paljon erikoisia juttuja :D
Mikä äitiäni vaivaa? Mitä hän tekee?
Haluaisin tietää onko enkeli tai joku yrittänyt näyttäytyä minulle? Olen kovin pelokas, vaikka toisaalta haluaisin "nähdä. Läheisilläni on jonkin verran kokemusta näistä asioista.. Haluaisin tietää myös suojelusenkelini nimen ja nuorimman poikani suojelusenkelin nimen? Nuori poikani on ahkera rukoilemaan ikonia ja rukousnauhaa käyttäen. Toivottavasti jaksat vastata tähän vielä, yhteen kysymykseeni sain vastauksen. Kiitos kaunis ja siunattua syksyä Sinulle.
Onkohan minun viestini, 169, jäänyt välistä? Haluaisin kovasti tietää, onko suojelusenkeli rinnallani. <3
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:45"]Mitä enkelit haluavat kertoa minulle. Miksi tuskaa on ollut elämässäni niin kovasti ja vaikeuksia? Näkevätkö enkelit toista lasta minulle.
[/quote]Vastaathan minulle kun ehdit
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:50"]up
[/quote]
Turpa kiinni jo urpo, mee uppailee mielummi salille ehkä sun ihrat saa sitä uppia mitä sä koko ajan täällä jauhat. Tosi epäkohteliasta tommonen kun toinen yrittää tehdä töitä vielä vapaa-ajalla!
Menetin hyvän eläinystäväni juuri ennen joulua. Tapaanko sen vielä? Onko sillä nyt kaikki hyvin? Rakastin sitä hirmuisesti ja vieläkin kova ikävä. Joutuiko kärsimään kuollessaan? Tuotantoeläin kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:16"]
Olen saanut paljon apua enkeleiltä mutta joskus tuntuu, ettei kukaan kuule. Kun laitan silmät kiinni ja kuvittelen erään paikan, tuntuu, kuin suuri valo tulisi "kuvaan" . Tuleeko enkeli silloin lähelleni? Ja kuka hän on? Tiedän, että on auttajaenkeleitä, opettajaenkeleitä jne.
[/quote]
hei, ap! Hyppäsit mun yli, yllä viestini. Minulla on ollut kovasti murheita viimeiset 15 v, kohtuun kuollut lapsi, erittäin sairas lapsi, taloudelliset murheet, avioero. Kuinka jaksan jatkaa?
[/quote] Anteeksi, on niin paljon sivuja että vaikea muistaa mihin olen jo vastannut ja mihin en, koska iimeistä vastaustani on aika vaikea kulloinkin löytää. Mutta hyvä kun ilmoitit, ja tehkää vaan muutkin samoin jos vahingossa harpon. Minua pilkkaaviin viesteihin en vastaa ollenkaan, rukoilen heidän puolestaan, rukoilen rakkautta heidän sydämeensä.
Mutta asiaan. Tuo hahmo on sinun läheinen ystäväsi edellisistä elämistäsi, hän on kulkenut kanssasi tuhansia elämiä, ja tulee tekemään niin vastedeskin. Hän odottaa sinua usein paikassa jonka olette sopineet ns. "pyhätöksenne", eli omaksi paikaksenne.
Hän suojelee sinua, mutta koska olet henkisen kehityksen polulla, sinua koetellaan keskivertoa enemmän. Vaikka tuntuu joskus että muserrut taakan alle, kuitenmkin tiedät ja uskot että kaikella on tarkoituksesa, ja uskon tulevaan hyvään, et ole perusluonteeltasi pessimisti.
Paremmat ajat koittavat vielä, olet menoss ajo niitä kohti-enkelit eivät osaa ennustaa tulevaisuutta, mutta henkisestä tilastasi voi päätellä sen että olet oppinut todella paljon suuria ja tärkeitä asioita tämän elämän aikana. Tämän vuoden puolella jo luultavasti sinulle koitaa ensimmäinen onnenpotku, ja sen jälkeen elämäsi alkaa pikkuhiljaa sujua paremmin.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:49"]
Milloin saan ensimmäisen lapseni? Joudunko odottamaan vuoroani vielä pitkään?
Kiitos
[/quote] Enkeleillä ei ole tarkkaa tietoa tulevaisuuden tapahtumista, koska ihmisen elämässä on tuhansia muuttujia, eikä kaikkia tulevaisuuden tapahtumia ole mitenkään "käsikirjoitettu." Ihmisellä on koko ajan monta polkua joita pitkin hän voi lähteä kulkemaan, valinta on vapaa. Mutta enkelit eivät näe terveydessäsi esteitä tulla raskaaksi. Sinun pitää oppia yksi asia ennen sitä, mutta kyllä se tulee melko varmasti tapahtumaan pienemmässä ajassa kuin kaksi vuotta.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 13:05"]
Ohjaa kaksoisliekkini luo, jos se on mahdollista.
Tapasin tuntemattoman ja sieluni "kirkui", ehkä hänenkin.
[/quote] Enkelini voi pyytää sinun enkeliäsi nopeuttamaan asioita. Muista ajatella asiaa päivittäin, muista kuvitella asia totena, niin se tapahtuu. Ihminen voi pyytää enkeleiltä asioita jotka helpottavat hänen elämäänsä tai lisäävät hänen onnellisuuttaan, kuten esim. juurikin parisuhdetta. Ei näy esteitä miksei tätä parisielusi tapaamista voisi hieman nopeuttaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:19"]
Rukoilin ellalle suojelusenkeliä. Saiko hän sen mukaansa?
[/quote]Kyllä sai. Hänen enkelinsä ei poistunut hänen viereltään-
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:20"]
Suojeleeko joku minua?
[/quote]Kyllä sinua suojellaan, enkelisi käyttää vanhan, harmaahiuksisen, pitkäpartaisen miehen hahmoa. Hän ei ole ollut koskaan ihminen, mutta on hyvin, hyvin viisas ja rakastava olento. Ikävä kyllä et vielä ihan täysin kuule hänen neuvojaan, mutta asia tulee muuttumaan lähitulevaisuudessa.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:22"]
Hei!
Onko rakastamallani henkilöllä ns. luurankoja kaapissa? Voinko luottaa häneen täysin?
Onko suojelusenkelini tai kanssakulkijani edesmennyt isäni?
Kiitos sinulle <3
[/quote] Rakastamallasi henkilöllä on yksi isohko salaisuus jota hän ei ole vielä sinulle kertonut, mutta ei varsinainen luurako kuitenkaan. Tulet ymmärtämään kyllä asian hyvin, koska olet sillä kehitystasolla että sinulle on kehittynyt rakastava ymmärtämisen taito- mutta tämä hlö ei ihan vielä luota sinuun täysin, samoin on teillä molemmilla. Antakaa ajan kulua ja kiintymyksen kasvaa, teidän sielunne tuntuvat sopivan yhteen.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:16"]
Olen saanut paljon apua enkeleiltä mutta joskus tuntuu, ettei kukaan kuule. Kun laitan silmät kiinni ja kuvittelen erään paikan, tuntuu, kuin suuri valo tulisi "kuvaan" . Tuleeko enkeli silloin lähelleni? Ja kuka hän on? Tiedän, että on auttajaenkeleitä, opettajaenkeleitä jne.
[/quote]
hei, ap! Hyppäsit mun yli, yllä viestini. Minulla on ollut kovasti murheita viimeiset 15 v, kohtuun kuollut lapsi, erittäin sairas lapsi, taloudelliset murheet, avioero. Kuinka jaksan jatkaa?
[/quote] Anteeksi, on niin paljon sivuja että vaikea muistaa mihin olen jo vastannut ja mihin en, koska iimeistä vastaustani on aika vaikea kulloinkin löytää. Mutta hyvä kun ilmoitit, ja tehkää vaan muutkin samoin jos vahingossa harpon. Minua pilkkaaviin viesteihin en vastaa ollenkaan, rukoilen heidän puolestaan, rukoilen rakkautta heidän sydämeensä.
Mutta asiaan. Tuo hahmo on sinun läheinen ystäväsi edellisistä elämistäsi, hän on kulkenut kanssasi tuhansia elämiä, ja tulee tekemään niin vastedeskin. Hän odottaa sinua usein paikassa jonka olette sopineet ns. "pyhätöksenne", eli omaksi paikaksenne.
Hän suojelee sinua, mutta koska olet henkisen kehityksen polulla, sinua koetellaan keskivertoa enemmän. Vaikka tuntuu joskus että muserrut taakan alle, kuitenmkin tiedät ja uskot että kaikella on tarkoituksesa, ja uskon tulevaan hyvään, et ole perusluonteeltasi pessimisti.
Paremmat ajat koittavat vielä, olet menoss ajo niitä kohti-enkelit eivät osaa ennustaa tulevaisuutta, mutta henkisestä tilastasi voi päätellä sen että olet oppinut todella paljon suuria ja tärkeitä asioita tämän elämän aikana. Tämän vuoden puolella jo luultavasti sinulle koitaa ensimmäinen onnenpotku, ja sen jälkeen elämäsi alkaa pikkuhiljaa sujua paremmin.
ap
[/quote]
kiitos ap, vastasit minulle jo toisen kerran, mistä olen todella kiitollinen! Olen jo pari päivää ollut paljon toiveikkaampi kuin yleensä, ihan selkeä mielialan muutos tullut siitä lähtien kun kävin tutustumassa antamaasi enkelilinkkiin, vaikka kyllä nämä henkiset asiat ovat olleet mielessäni jo vuosia. Ihania asioita sinullekin, ap!
Voisinko jollain tavalla saada apua korkeaan verenpaineeseen ja sydämen syke on liian korkea.
Sopivaa lääkettä ei meinaa löytyä.
Viime yönä heräsin kun vasempaa rintaa sydämen kohdalla vihloin kovasti.
Kävin lääkärissä ja kerroin yöllisestä vihlonnasta mutta lääkäri ei ottanut siihen mitään kantaa.
Mikä avuksi? auttakaa.