Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:49"]
Millä tavoin tulit "tietoiseksi" asioista kuten kirjoitat?"
[/quote]Taas harpon, anteeksi muille.
Olin rukoillut ja toivonut vuosia että saisin yhteyden enkeleihini. Sitten vain mieleeni alkoi tulla asioita intuitiivisesti. Aluksi ajattelin, että ne ovat alitajunnastani, mutta tapa miten ne tulevat, todella nopeasti, paljastaa ettei teksti jota kirjoitan, tule omasta päästäni. Itse en edes tiedä kaikkia asioita joista kirjoitan, osa siis on uutta minullekin. Sen jälkeen kun olen kirjoittanut, esim. millaisia enkelit ovat ja mikä heidän roolinsa on, saattaa läheiseni joka tietää tästä ketjusta, sanoa lukeneensa juuri samat asiat joita olen kirjoittanut, siis ilman että olen lukenut niitä mistään.
Olen kuulemma tehnyt pienenä samaa, eli olen lapsesta saakka kertonut asioista samalla tavalla kuin niistä kirjoissa kerrotaan.
ap
Paraneeko äitini? Entä oma terveydentilani? Mikä auttaisi koko perhettä riipivään taloustilanteeseen, tuntuu että kaikkea on jo kokeiltu?
Nyt täytyy mennä, jatkan seuravaksi viestistä 152.
ap
Voi kiitos sinulle.Ihana olet. Ompas jännä juttu...tätä täytyy ihan miettiä että miksi huolehtii..toisaalta voin olla sellainen että hukkaan tavaroitani,mutta en kyllä omasta mielestäni mitenkään paljon hukkaile...:) nyt sain vahvistuksen sille että ukkini käy,olen jotenkin aistinut sen. Kiitos vielä kerran! :)
Onko Suomessa yhteisöjä, jossa voisi hakeutua näiden asioiden piiriin (en tarkoita massatapahtumia)? Ja haluaisin ap:n kautta vielä kysyä (kirjoitin jo aiemmin ketjuun), että tulenko saamaan suoremman yhteyden enkeleihin, hyvään henkimaailmaan vielä, milloin ja miten se voisi tapahtua?
Kiitos
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:33"]
Mikä on enkelini nimi? miten voin tuntea enkelin läsnöolon?
[/quote] Israfat.Ojenna kätesi, ja avaa se, kämmen ylöspäin. Tunnet lämpöä- enkelisi koskettaa sinua.
ap
[/quote]
Kiitos. En tuntenut lämpöä...
Onko mieheni minulle uskollinen / se oikea? Miksi minusta tuntuu että vaikka pyydän, kukaan ei johdata minua? Tapaanko vielä joskus erään henkilön jonka kanssa tunsin olevani todella "sielunkumppani"? Asuu ulkomailla tällä hetkellä.
En ole ap mutta vinkkaan nro 235:lle talosta. Luulen että talo sisustuksineen on liian aneeminen. Se ei sytytä ketään. Ja onko hinta korkeahko?
Minä olen aina uskonut että äitini äiti on minun suojelusenkelini, voiko se olla mahdollista? Mummani oli eläissään niin hyvä ihminen, että hänestä jo eläissään säteili jotenkin "hyvää". Mummani kuoli 1986, vieläkin on ikävä. Olen usein rukoillut että mumma veisi asiani Jumalan tietoisuuteen, kun varmasti hyvänä ihmisenä vaikka vain henkenäkin kuuluu Hänen lähipiiriinsä.
Minulle on muutenkin tapahtunut joskus niin, että olen rukoillut/toivonut jotain elämältä, ja se on toteutunut. Nyt minua huolettaa uusi työpaikka ja terveyteni. Stressaan kauheasti enkä tahdo saada nukuttua, stressi ja jännitys vaikuttaa minuun aina hyvin fyysisesti, ja masennustakin on aina ollut. Pelkään että mitä jos en onnistukaan työssä, niin monilla, itseni mukaanlukien, on korkeat odotukset, mutta mistään ei ole takeita, voin epäonnistua täysin.
Miten minun käy? Onnistunko pääsemään työelämään, ja kestääkö terveyteni? Näenkö nuorimmaiseni aikuisena?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 10:54"]Voisitteko nyt kunnioittaa apn pyyntöä ja edellänne olevia kysyjiä ja olla kysymättä enää tässä ketjussa? Minäkin odotan vuoroani edelleen ja olen viisi sivua taaempana. Ei ole kohteliasta jatkuvasti työntää omia kysymyksiään jos aloittaja on jo itsekin toivonut ettei lisää tulisi ennen kuin hän on vastannut kaikkiin. Kiitos.
[/quote]
Minäminäminäminä. Älä jaksa itserakaspaska.
Toivunko koskaan masennuksesta ja ahdistuksesta? Olen kärsinyt niistä lapsesta asti. En jaksaisi enää.
Mikä suunta pitäisi ottaa avioliiton suhteen? Tunnen itseni vanhaksi ja viisaaksi sieluksi, mutta olenko kuitenkin vielä kehittymätön?
Onko enkelillä minulle mitään neuvoa tai sanottavaa, mitä en vain osaa kuunnella? Onko mieheni se kenen kanssa mun kuuluu olla, vaikka ei tunnu siltä?
Tietävätkö enkelit, onko parhaan ystäväni raskaus todella alkanut vai onko jotain vikaa? Entä mitä omalle enkelivauvalleni kuuluu? Pieni oli kyllä kun masussani uupui. Onko enkeleillä minulle jotain sanottavaa? Niin paljon olisi kysyttävää omasta ja läheisteni asioista.
Olen epätoivoinen. Onko isäni nyt onnellinen? Tietääkö hän kuinka pahoillani olen siitä kuinka töykeästi häntä kohtelin? Ikävä on niin kova :'( Olen saanut paljon sulkia eteeni, ovatko ne isältä?
Hei! Millaista viestiä tuo enkelini Maria? Kiitos.
Ohjaa kaksoisliekkini luo, jos se on mahdollista.
Tapasin tuntemattoman ja sieluni "kirkui", ehkä hänenkin.
Kuka on minun suojelusenkelini? Missä muodossa hän näyttäytyy? Usein on hetkiä, jolloin tarvitsisin häntä..
Hei. Onko enkeleillä terveisiä minulle? Kuinka saisin ratkaistua ongelmani ja jaksaisin hoitaa tämän töiden ohessa opiskelun kunnialla loppuun?
-hanna
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:39"]
Paraneeko talaustilanteemme? Se aiheuttaa suurta murhetta elämässämme. Uskotko ns raamatun enkeleihin, vai ennemmin johonkin energiaan? Itse en usko raamatun jumalaan. Mutta voisin kuvitella että täällä on erilaisia ulottuvuuksia, ja sitä kautta "henkimaailma".
[/quote] Raamatussa on kuvattu enkelit hyvin suppeasti. Tuolla aiemmin selitän mitä enkelit ovat. Jumala on myös kuvattu hyvin suppeasti, kerron samassa tekstissä tästäkin asiasta.
Taloustilanteenne voi hyvinkin parantua oikkuhiljaa, mutta nyt näen siinä itseaiheutettua ongelmaa, toisen teistä pitäisi muuttaa asennettaan, niin asiat sujuvat paremmin. Pyydän suojelusenkeleitänne auttamaan teitä, varsinkin toista teistä, joka ei aina osaa käsitellä rahaa järkevästi.
ap
[/quote]
Ei helkkari :D pidin tätä ihan paskana (anteeksi) mutta osuit täysin oikeaan! Ja minä olen se huono asenteinen ja en niin järkevä. Kiitos, oikeasti.
Minä kysyn nyt vielä tämä ketjun kautta kun toiseen ketjuun et ikinä vastannut.
Miksi olen nähnyt jo nuoresta asti unia tyttärestäni ja tuntenut vahvasti hänen olevan jossain ja odottavan minua jos kerran en koskaan tytärtä saanut? Miksi hän tuli uniini ja sydämeeni? Saanko koskaan rauhaa asiasta?