Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:26"]
Millaista työtä tulen tekemään?
[/quote] Enkelit eivät näe tulevaisuuteen. Mutta luonteesi perusteella se on jotain hyvin ihmisläheistä. Palkkaa enemmän sinulle merkitsee onnistunut vuorovaikutus ihmisten välillä.
ap
Niille jotka ovat kärsimättömiä ja ihmettelevät miksen vastaa nopeammin, että olen katsonut kellosta aikaa, 12 kysymykseen vastaamiseen menee suunnilleen tunti. Minulla ei ole kertakaikkiaan enempää aikaa laittaa tähän kuin 30 min-1,5 h päivässä, ilmaiseksi kuitenkin kun tätä teen...;-)
ap
Suojaako perhettämme oma suojelusenkeli? Joskus tuntuu, että joku on läsnä..hyvällä tavalla. Onko mahdollinen enkeli joku läheinen jo poismennyt?
Katuuko sisareni edesmennyt ex-poikaystävä elämässään tekemiään valintoja? Kuuliko hän sisareni viimeiset sanat?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:29"]
Viime vuonna kun minulla oli vaikeaa, minua lohdutti höyhenet joita näin joka paikassa ja tuli tunne että olen menossa oikeaan suuntaan..uskoin että enkelit niitä lähettivät eteeni. Onko jokaisella vain yksi enkeli lähellä ja minkälainen hahmo minun vierelläni on? Entä lapsilla?
Muitakin ihmeitä on tapahtunut, kuten uusi mies jonka löysin tavalla johon en olisi koskaan uskonut, riittääköhän meillä rakkautta vaikka mikä tulisi? Kyllä teillä miehesi kanssa riittää rakkautta, te sovitte yhteen ja välillänne on aitoa rakkautta. Selviätte todennäköisimmin yhdessä läpi suurienkin vaikeuksien.
Enkeleitä voi jokaisen ihmisen lähellä olla useita, jokaisella on eri tehtävä. Sinulla niitä on 1-5, vaihtelee elämäntilanteesi mukaan. Nuorempana oli enemmän, nyt vähemmän, koska alitajuisesti kuuntelet heitä enemmän. Jos haluat höyheniä, pyydä niitä, niin enkelit siirtävät niitä eteesi. muista, että pyytämisesi jälkeen älä odota löytäväsi sitä- kävele vain eteenpäin, niin se ilmestyy eteesi. Tämä on enkeleille leikkiä, kuten myös kadonneiden tavaroiden, sekä kaupassa tai kirppiksellä haluamiesi tavaroiden etsiminen. Vahvista intuitiivista kuuloasi enkelimeditaatiolla.
ap
[/quote]
MITÄ AP SAA IHMISTEN HÖYNÄYTTÄMISESTÄ TÄLLÄ TAVOIN, MUUTA KUIN HETKEN HUOMION?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:35"]
Mikä minun enkelini nimi on?
[/quote] Cumus, sanoi hän. Ei ole kuulemma käyttänyt yleensä nimiä, koska henkimaailmassa ei tarvita nimiä. Siellä enkelit tunnistavat toisensa heidän eri väreissä hehkuvasta säteilystään. Sinun enkelisi loistaa hyvin kirkkaissa sävyissä, ja laulaa kauniisti.
ap
[/quote] Hauskaa että löysit hänelle nyt nimen, kun aiemmin sanoit vaan Ystäväksi. Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:35"]
Mikä minun enkelini nimi on?
[/quote] Cumus, sanoi hän. Ei ole kuulemma käyttänyt yleensä nimiä, koska henkimaailmassa ei tarvita nimiä. Siellä enkelit tunnistavat toisensa heidän eri väreissä hehkuvasta säteilystään. Sinun enkelisi loistaa hyvin kirkkaissa sävyissä, ja laulaa kauniisti.
ap
[/quote] Hauskaa että löysit hänelle nyt nimen, kun aiemmin sanoit vaan Ystäväksi. Kiitos!
[/quote] Kiitä Cumusta että pelasti minut tulipalosta, apparin puhkeamisesta ja parista liikennejutusta.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:32"]
Kerro minulle jotain henkioppaastani, ja mitä hän haluaa sanoa minulle? Ja mikä oikeasti aiheutti välirikon minulle tärkeän ihmisen kanssa? Ja tuleeko se olemaan lopullinen?
[/quote]Mitään lopullista ei olekaan. Välirikkonne kestää nyt toistaiseksi, koska henkiset polkunne kulkevat eri tahtia, ja olette eri kehitystasolla. Mutta tulevaisuudessa tienne tulevat kohtaamaan, olette tunteneet niin kauan.
Henkioppaasi varottaa sinua liian pienistä kengistä, jotka tulevat tekemään sinulle ongelmia ellet luovu niistä.
ap
Onko koirallani nytkin hyvä koti kun hän joutui muuttamaan meiltä pois vauvan takia ? Saanko Leevin vielä joskus takaisin kotio, hän on vasta 1,5 vuotias? Onko koirani iloinen, ajatteleeko hän meitä, muuotosta on kaksi viikkoa nyt perjantaina 12.9.2014
Voisitko vastata vielä minulle? :)
Onko minulla enkeliä? Jos on minkä niminen ja millainen hän on? Onko jotain muuta kerrottavaa? :)
T. N24
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:32"]
Olen tuntenut mieheni jo aiemmassa elämässäni ja tässä elämässä tehtäväni on auttaa häntä pääsemään kanssani samalle tasolle. Tunnen,että minulla on erityinen yhteys "yläkertaan". Voiko toiset vain olla herkempiä erilaisille viesteille ja asioille? Saan usein enkeleiltä viestejä numeroiden muodossa. Minulta oli myös viesti 176
[/quote] Usein ihmiset tekevät henkimaailmassa sopimuksen elää keskenään seuraava elämänsä, esim. juurikin koska toinen on edellisessä elämässään oppinut tärkeitä asioita joita toinen ei ole vielä sisäistänyt. Monet ns. huonot ja toimimattomat suhteet on sovittu etukäteen, juuri tämän takia, että kehittyneempi voi auttaa kehittymättömämpää. Sinä olet melko pitkälle kehittynyt, tiedostava, rakastava sielu. Siirrät rakkauttasi tasaidesti lähipiiriisi, ja vaikkei kumppanisi osaa aina ottaa sitä vastaan toivomallasi tavalla, hänen valonsa kirkastuu kanssasi. Näen sisäistä onnea joka heijastuu ulospäin. <3
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:44"]
En enää ymmärrä elämääni. Miksi nämä kaikki vastoinkäymiset kun ensin annetaan toivoa? Mitä minun on tarkoitus ymmärtää? Voimat jo lopussa.
[/quote] Saat tietää vastauksen pian, tai sisimmässäsi tiedät sen jo. Usko älä luovuta. Lopputulos on hyvä, kun vielä vähän aikaa kestät. Pyydän suojelusenkeliäsi antamaan sinulle lisää voimaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 23:02"]
Hei!
MOnta jonossa, mutta kysyn kuitenkin. Mikä minun tarkoitukseni on täällä ja onko minun ja miesystävän välillä aitoa ja pysyvää rakkautta? Ole pyytänyt merkkiä monesti enkeleiltä, niitä saamatta.. miksi minua ei kuulla?
C
[/quote]Kyllä sinua kuullaan. Sinä et vain vielä kuule. Hiljenny, käytä enkelimeditaatiota. Rakkautta teillä on, mutta myös haasteita. Pyydä suojelusenkeleitänne tekemään yhteistyötä rakastavan läsnäolon lisäämiseksi välillämme. Pyydä enkeleiltä myös esim. höyheniä tai vahvistunutta intuitiota ikäänkuin todisteeksi läsnäolostaan. Enkelit nauttivat tästä.
ap
Uskallammeko tehdä kolmannen lapsen lyhyellä ikäerolla? Olemme välillä nytkin jo todella väsyneitä, mutta haaveilemme kovasti kolmannesta. Osaatko sanoa liittyykö lapsen saamiseen riskejä (lapsen terveys ja omani) varsinkin aiempiin vaikeisiin synnytyksiin liittyen?
Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:24"]
Niille jotka ovat kärsimättömiä ja ihmettelevät miksen vastaa nopeammin, että olen katsonut kellosta aikaa, 12 kysymykseen vastaamiseen menee suunnilleen tunti. Minulla ei ole kertakaikkiaan enempää aikaa laittaa tähän kuin 30 min-1,5 h päivässä, ilmaiseksi kuitenkin kun tätä teen...;-)
ap
[/quote]Älä huijari valita.
Olen vastannut tänään vähän reilu 1, 5 h, valitettavasti minulla ei ainakaan tällä erää ole enempää aikaa-jatkan joko myöhemmin tänään, tai sitten huomenna päivällä. Vastaan seuraavaksi kysymykseen 190.
Monen kuopan jälkeen näyttää siltä että elämäni olisi saamassa uuden, positiivisen suunnan. Uskallanko jo hellittää, kun pieni ääni päässäni varoittelee että kaikki hyvä loppuu aikanaan ja pelkään löytäväni itseni tällaisen lyhyen auvoisen ajanjakson jälkeen taas ongelmista ja vaikeuksista. Saanko minäkin osakseni onnea ja iloa, vai onko tehtäväni vain kärsiä, huolehtia ja pelätä?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:36"]
Palaanko koskaan yhteen elämäni rakkauden kanssa? Rakastan häntä ja uskon että hänkin minua, olosuhteet vaan ovat erottaneet meidät :/
[/quote]
Oletkohan hypännyt kysymykseni yli...? 193