Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?

Vierailija
08.09.2014 |

Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.

Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike. 

Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.

Kommentit (515)

Vierailija
321/515 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vuosia sitten huoneen ovensuussa mustan, huppupäisen hahmon ja pelästyin kovasti, mikä tämä hahmo oli? 

Onko edesmenneellä koirallani kaikki hyvin? Olen useasti tuntenut rakkaan lemmikkini läsnäolon, lähinnä jotenkin vaistonnut tietyissä tilanteissa etten ole yksin. Nuo tilanteet ovat juuri sellaisia, missä koira oli eläessään aina paikalla :)

Vierailija
322/515 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isälleni kuuluu? Miksi en näe hänestä edes unia vaikka kuolemasta kohta kolme vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/515 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 00:17"]

Onko tämä ketju lopullisesti hylätty?

[/quote] Ap pelästy kun paljastui huijariksi.

Vierailija
324/515 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi vaan, että enkelikuiskaaja oli palstalle viimeksi 14.9. No kuka uskoo tähän vedätykseen?  Aika moni näköjään. Miksi ylipäätään avata tällainen ketju? Aina puhutaan niistä "vastuunsa tuntevista" ennustajista ja selvännäkijöistä. Eli enkeli pelästyi kysymystulvaa, eikä enää halunnut jatkaa itse aloittamaansa soppaa.

Täydet pisteet bluffista. Mahtaa olla melkoinen egotrippi tälle tietäjä-meediolle, että hänen manipulaatiosa voima riittää näin pitkään ketjuun.

Vierailija
325/515 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Nemanduel, Affinice ja Clotspike?

Vierailija
326/515 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mun enkelistä.Onko hän lähellä, kun
En tunne hänenläsnä-oloaan

Vierailija
327/515 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkivaltias Jumala sallisi henkilökuntansa nimissä harrastetun vedätyksen av - palstalla? Jos oikeasti uskoisitte Jumalaan niin ette kumartaisi epäjumalankuvia ettekä palvoisi av - palstan provojen hassunkurisesti nimeämiä henkiolentoja, joista ei Raamatussa ole mitään mainintaa. Jumalahan on jo kertonut kenen kautta hän ihmisille puhuu ja ap:n mainitsemia "enkeleitä" ei siinä mainittu.

Jos kristinuskon oppien mukaisesti tätä yrittäisi tulkita niin aika selväähän se olisi, että asialla on sielunvihollinen ja tarkoituksena ihmisten johtaminen harhaan. Anonyymipalstalla et erota enkeliä ja pirua toisistaan. Kysy enkeliltä niin piru vastaa väittäen olevansa enkeli.

Vierailija
328/515 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:29"]

Huuhaapelle huijaa ihmisiä. Enkeleitä juu paskanvitut. Ne on kaikki perkeleestä älkää kutsuko enkuleita. Nää on taas näitä New Age hömppää. Rukoilkaa Jeesusta älkääkä palvoko enkeleitä.! Rauhaa veljet.

[/quote]En käyttäisi noin rumia ilmaisuja mutta itse asiasta olen samaa mieltä. Varokaa kauneuteen ja valon vaatteisiin pukeutunutta eksytystä! Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä :)

Vierailija
329/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:27"]

Menevätkö näkemyksesi yksiin Lorna Byrnen kanssa?

[/quote]Taas harpon, anteeksi. 

Ei harmainta aavistusta, en ole lukenut kirjan kirjaa enkeleistä koskaan. Rupesin vaan tulemaan tietoiseksi asioista, ja sain yhteyden heihin. 

ap

Vierailija
330/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:47"]

Hei rakkaat enkelit. Olen huolissani maailman tilanteesta ja erityisesti Venäjän poliittisesta kehityksestä. Tuleeko se etenemään rauhanomaisesti?

Ja omasta elämästäni; onko nykyinen suhteeni se, johon minun on hyvä panostaa ja sitoutua vai se nainen, jonka kanssa olen katseissa monesti tunnistanut syvän yhteyden?

Kiitos jo etukäteen >3 

M48

[/quote]Teidän ei kannata kantaa huolta maailman tilanteesta, se jonka on tarkoitettu tapahtuvan, tapahtuu, vähän kuten lumivyöry. Tuhon alta karvaa aina uusi, vihreämpi ruohonkorsi. Maailma muuttuu, niin muututte tekin. Eläkää tätä päivää rakastaen lähimmäisiänne kuten itseänne, ja kohtelevan muita kuten toivotte muiden kohtelevan itseänne, tämä on itsensä rakastamista, ja tuo teille sisäisen harmonian ja tasapainon. 

Emme voi antaa yksiselitteistä vastausta suhdeasiaasi. Kaikilla ratkaisuilla on omat hyvät ja huonot puolensa, on ainoastaan sinun käsissäsi, minkä reitin valitset. 

Mutta olemassaoleva suhteesi on vakaalla pohjalla, tämä ihminen välittää sinusta todella paljon.

ap

Vierailija
331/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:48"]

Onko meillä kaikilla oma enkeli? 

[/quote]On, useampikin yleensä vähintään kaksi.

ap

Vierailija
332/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:51"]

Miltä enkelini näyttää? Olenko nähnyt hänet? Onko hänellä minulle neuvoa, kerrottavaa? Kiitos

[/quote] Ei näytä kasvojaan, esiintyy naisen hahmossa. Hän haluaa sinun pitävän kiinni sovituista asioista erään ihmisen kanssa. 

ap

Vierailija
333/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:03"]

Onko lapsellani suojelusenkeli? Tunnen jotain tapahtuvan pian tai ehkä se on jo tapahtunut, mutten tiedä sitä, ainakaan vielä. Tunnen kuumotusta ja lämpöä, kun kirjoitan tätä.

[/quote] Kyllä, mutta se ei ole mitään pahaa, päinvastoin.Eräs sinulle erittäin tarkeä asia edistyy lähiaikoina huomattavasti. 

Vierailija
334/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:08"]

Saammeko taloamme koskaan (lähitulevaisuudessa?) myytyä? Näkevätkö enkelit, miksi tämä ei kiinnosta tarjoukseen asti ostajaehdokkaita tai mikä jumittaa kaupan tekoa? Kiitos,kiitos,kiitos <3

[/quote]

Panostakaa pihaan ja julkisivuun, siellä on nyt jotain joka ei houkuttele ostajia. Myös sisällä on jotain mikä heitä häiritsee. Pyydämme enkeleitänne kertomaan teille intuitiivisesti, mitä kannattaisi tehdä. Uskomme että sitten saatte talonne myytyä. 

ap

Vierailija
335/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin tulit "tietoiseksi" asioista kuten kirjoitat?"

Vierailija
336/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko saamaan unelmien työpaikkani vielä jossakin vaiheessa? Kauanko minun pitää odottaa? Tulisiko minun olla rohkea ja toteuttaa suurin haaveeni ulkomailla työskentelystä ja siellä asumisesta, vai olisiko pitkä loma siellä parempi vaihtoehto? Toivottavasti vastaat vielä!!! :)

Vierailija
337/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:09"]

Älkää eksykö rakkaat! Raamatun mukaan enkeleihin, kuolleisiin, henkiin EI SAA OTTAA YHTEYTTÄ! Silloin keskustelee demonisten henkivaltojen kanssa, jotka esittävät valkeuden enkeleitä!

Hae yhteyttä suoraan Jeesukseen rukoilemalla! Hän tahtoo auttaa sinua, Hän etsii sinua. SInä olet Hänelle rakas, et näille "enkeleille".

[/quote] Kiitos mielipiteestäsi. Me enkelit emme ole kuolleita. Teidän joidenkin ihmisten näkemys on varsin suppea, ja sitoo teitä liikaa, kun ette missään tapauksessa usko kuin yhteen ainoaan totuuteen. Totuuksia on tuhansia erilaisia. Ja se on totuus, että on olemassa myös hyviä henkiä, kuten me, mutta iso osa meistä ei ole koskaan ihmisiä ollutkaan. 

Jeesus oli korkealle kehittynyt sielu joka halusi vielä kerran tulla maan  päälle, ja teoillaan muuttaa maailmaa. Valitettavasti vain aika oli väärä. jeesus oli kuin kuka tahansa teistä, tuhansien elämien päästä. Jeesus oli jumalan poika, mutta niin olette te muutkin Jumalan lapsia, jotka olette eri kehitysasteilla. 

Tälläkin hetkellä maapallolle on inkarnoitunut satoja tuhansia sieluja, joilla on aivan samat taidot kuin Jeesuksella oli. He eivät vain pidä enää melua itsestään, koska tämä maailma osaa olla julma, kuten Jeesuksen kohtalosta tiedämme. 

Tulee aika, jolloin nämä korkealle kehittyneet sielut ovat osa teitä kaikkia, ja hyväksytte heidät. Ihan vielä ei kuitenkaan ole sen aika, paljon muutoksia tulee tapahtumaan ennen sitä. 

Älkää uskoko niitä jotka sanovat enkeleitä saatanasta tuleviksi. Saatanaa ei ole, eikä helvettiä. Helvetti on ihmisen mielessä-ihmisen jonka sydämessä ei asu kaikenkattavan Valon, Jumalan rakkaus. Helvetti on kaikkialla, kuten taivaskin. Joka hetki hengitätte Jumalaa, olette osa häntä. Valaistukaa ja odottakaa, niin maanpäällinen elämänne muuttuu taivaaksi. Tällöin myös kuolemanjälkeinen elämänne on helpompaa, kun ette ole niin kiinni materiassa. 

Nemanduel/ap

Vierailija
338/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:24"]

Käykö edesmennyt ukkini luonani? Onko lähelläni enkeleitä? Kiitos sinulle tuhannesti!

[/quote]Lähelläsi on kolme enkeliä. Ukkisi käy luonasi tarkistamassa että sinulla on kaikki hyvin, ja ettet ole hukannut tavaroitasi. jostain syystä hän huolehtii kovasti siitä ettet vaan hukkaa mitään.

ap

Vierailija
339/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:33"]

Mikä on enkelini nimi? miten voin tuntea enkelin läsnöolon?

[/quote] Israfat.Ojenna kätesi, ja avaa se, kämmen ylöspäin. Tunnet lämpöä- enkelisi koskettaa sinua. 

ap

Vierailija
340/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos aikaisemmasta vastauksesta (140) <3

Koen että nykyisessä suhteessani saan kohdata kaikki ne pimeät puoleni, joita en ole aikaisemmin huomannut ja parhaimpina hetkinäni olenkin kaikesta tästä kiitollinen Elämälle ja puolisolleni. Silti koen että tämän ihanan ja rakastavan naisen kanssa en saa muodostettua sellaista yhteyttä ja perhettä, jossa minun olisi hyvä ja luonteva olla. Se häiritsee minua paljon ja minun on vaikea löytää sisäistä ohjausta.

Toisesta naisesta en tiedä mitään enkä ole häntä vielä uskaltanut lähestyä koska koen sen olevan väärin nykyistäni kohtaan.

Uudesta mahdollisesta työstä haluaisin kysyä; onko se minua varten ja riittääkö voimani & osaamiseni siihen?

Ap:lle vilpitön kiitos tästä työstä ja siunauksia <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme