Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:33"]
Miten V voi nyt ja missä hän on? Pystyikö hänen isänsä pitämään lupauksensa?
[/quote] Ulkomailla. Pystyi pitämään lupauksensa, mutta vain osittain. Tulet saamaan asioita tietoosi yllättävältä taholta, henkilöltä joka on melko lähellä sinua. Hän ei vaan ole kertonut sinulle aiemmin. Näen enkelin valon lähelläsi, sinua suojellaan ja rakastetaan.
ap
Oot jättänyt väliin aika paljon kysymyksiä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:34"]
Minkä niminen on suojelusenkelini? Se, joka pelasti minut n.29 vuotta sitten jäämästä rekan alle. Kuka meillä auttaa minua ja perhettämme?
[/quote] Hän on käyttänyt useita nimiä, hän vaihtaa niitä kuin kameleontti. Hyvin vilkas ja huumorintajuinen, leikkisä enkeli. Hän tulee pelastamaan sinut toisenkin kerran vielä erittäin täpärästä tilanteesta, hän haluaisi sinun olevan hieman varovaisempi. Hän sanoo, että voit käyttää hänestä nimeä "Cee".
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:35"]
Mikä minun enkelini nimi on?
[/quote] Cumus, sanoi hän. Ei ole kuulemma käyttänyt yleensä nimiä, koska henkimaailmassa ei tarvita nimiä. Siellä enkelit tunnistavat toisensa heidän eri väreissä hehkuvasta säteilystään. Sinun enkelisi loistaa hyvin kirkkaissa sävyissä, ja laulaa kauniisti.
ap
Miksi et ap ota vastaan skeptikkojen haastetta ja rikastu miljoonalla dollarilla enkeliystäviesi avulla.
Voithan laittaa rahat hyväntekeväisyyteen, jos et halua käyttää niiitä itse.
Tuleeko minua sattumaan tässä parisuhteessa yhtä pahasti kuin edellisessä?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:45"]
Mitä enkelit haluavat kertoa minulle. Miksi tuskaa on ollut elämässäni niin kovasti ja vaikeuksia? Näkevätkö enkelit toista lasta minulle.
[/quote] Enkelit eivät pysty suoranaisesti ennustamaan tulevaisuutta, mutteivät näe estettä toiselle lapselle. Enkeleitä sinulla on ympärilläsi kolme. Elämäsi on ollut vaikeaa, koska sinä tiedostat miten vaikeuden kautta luonne jalostuu, ihminen kulkee kohti valoa ja rakkautta, uskot parempaan huomiseen, etkä turhaan-vaikeuksien jälkeen seuraa aina seeteisempi kausi, kunhan et menetä uskoasi hyvään. Muista katsoa tarkkaan jalkoihisi lähipäivinä.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:50"]
Miksi enkelini pelasti minut viime sekunneilla kuristumasta napanuoraan kohdussa synnytyksen alkaessa?
[/quote] Koska se oli vahinko , asiat meni vikaan, aina ei kaikki ole suuniteltua, ja sinun oli kyllä tarkoituskin syntyä tähän maailmaan, kuten teitkin. Enkelit pelastivat sinut, kuten ovat tehneet sen jälkeenkin, ainakin kahteen otteeseen, toisesta et tiedä, koska et huomannut tilannetta. Olet suojeluksessa, mutta sinun täytyisi rakastaa itseäsi hieman enemmän. Tällainen vastaus tuli.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:01"]
Miksi en enää saa yhteyttä suojelusenkeliini? Ennen hän ilmoitti läsnäolostaan ja tunsin hänet, nyt en koe mitään vaikka kunka yritän "kutsua" häntä? Juuri nyt tarvisin häntä kipeästi..
[/quote] Kyllä hän siellä on. Joku ihminen koittaa sotkea snun ajatuksiasi, ja yrittää saada sinut uskomaan eri tavalla kuin olet aiemmin uskonut. Kuuntele vain sisintäsi, sitä kautta enkelisi puhuu sinulle, ja on paikalla nytkin. Pyydä vain, hän rakastaa sinua.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:07"]
Mitä enkelit haluaisivat minulle kertoa?
[/quote] Sinulla on hyvin kirkas aura. Mutta jokin himmentää sitä. Olet satuttanut itsesi henkisesti hiljattain, koita päästää irti vihastasi, ja vaihtaa sen tilalle rakkautta ja ymmärrystä.
ap
Vittu mitä paskaa. Ei muuta, taas mennyt pykälä uskosta ihmiseen.
Mitä pitäisi tapahtua, jotta tapaisin elämäni rakkauden ja suhde alkaisi? Mitä enkelit haluavat hänestä kertoa? Ja minusta yleisesti?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:10"]
Ajatteleeko kohtuun kuollut siskontyttöni hyvää äidistään? Kaikilla häntä kova ikävä ja rakkaus. Voiko hän hyvin? Miksi hän ei syntynyt tähän maailmaan?
[/quote] Muutos tuli melko yllättäen. Mutta hänellä oli eräs tärkeä asia henkimaailmassa. Hän on vielä tulossa maan päälle, kun saa asiat henkimaailmassa selväksi. Hänen sielunsa ei missään vaiheessa ole ajatellut pahaa äidistään, hän on täynnä rakkautta, aika vaan oli väärä. Hänellä on kaikki nyt hyvin.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:14"]
Tulenko työskentelemään henkisellä alalla? Näetkö rakkautta minulle? Tuleeko siskoni joskus hyväksymään minun polkuni?
[/quote] Kyllä tulet, mutta älä turhaudu, kaikki asiat tapahtuvat itseksesi kun on niiden aika. Sinulla on hyvin selkeä elämäntehtävä, ja kun on aika, tulet näkemään sen kristallinkirkkaasti. Siskosi on paljon jäljessäsi, hän ei ymmärrä, mutta sen sijaan että koitat saada häntä ymmärtämään, anna hänelle pyytetön rakkautesi. Ei hänen epäuskonsa ole pahuutta, vaan tietämättömyyttä. Älä mene samalle tasolle hänen kanssaan, vaan Rakasta.
ap
Vastaa Hitleriä koskevaan kysymykseen!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:23"]
Mikä on minun seurassani olevan enkelin hahmo?:) olen jo pitkään pohtinut
[/quote] Sinun suojelusenkeli, hyvin kauniin naisen hahmossa esiintyvä enkeli. Hän on välillä taustalla, mutta tulevaisuudessa tulee enemmän ilmoittelemaan itsestään, koska tietoisuutesi kasvaa parin seuraavan vuoden aikana huomattavasti, eräiden tapahtumien takia, jotka ovat elämänsuunnitelmassasi. näin kertoi enkelisi.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:13"]
Vastaa Hitleriä koskevaan kysymykseen!
[/quote] Olen nyt vastaamassa sivun 8 ekoihin kysymyksiin. Hitleriin liittyvä kysymys ei ole vielä tullut kohdalleni. jos olen missannut sen, pahoitteluni, kertoisitko siinä tapauksessa ko. kysymyksen nron. Ja tiedoksesi, etteivät enkelit pidä imperatiiveista.
ap
ap
Miksi appiukkoni kuoli? Onko hän henkimaailmassa?