Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se eilinen ulkonäköön liittyvä aloitus joka poistettiin

Vierailija
12.07.2024 |

Olen se pahasti kaljuuntunut nuorimies, joka sen aloituksen teki. Aloituksessa oli myös pari kuvaa, jotka moni varmaan katsoi. Rumaksi todettiin, joka oli tiedossa ennestään. Hiussiirteitä suositeltiin myös.

Olen tähän mennessä ollut kuntosalilla ilman lakkia, mutta taidan pitää tästä lähtien lakkia päässä. En tiedä onko sitten koko salitouhussa mitää järkeä ku naama on niin hirveä. Itsevarmuutta ei ole ikinä ollut ja nyt sitä on entistä vähemmän.

Kun sitä aloitusta ei ole enää, niin en muista niitä tsemppaavia/positiivisia kommentteja. Mitä ohjeita annoitte mulle?

t: se vakavan näköinen kalju nuorimies

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä ja varsinkaan anonyymeiltä palstoilta ei tosiaan kannata kysyä kritiikkiä, koska se nyt vaan on niin että ihmiset ovat julmia ja kun tilaisuus tulee, ilman mitään seuraamuksia, satuttaa muita, niin suurinosa ottaa sen. En nähnyt postausta tai kuvia, mutta tsemppiä salille ja älä liikaa usko näitä palstahörhöjä jotka pönkittää omaa itsetuntoa täällä muita haukkumalla ja sinut risti "rumaksi".

Vierailija
2/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä ja varsinkaan anonyymeiltä palstoilta ei tosiaan kannata kysyä kritiikkiä, koska se nyt vaan on niin että ihmiset ovat julmia ja kun tilaisuus tulee, ilman mitään seuraamuksia, satuttaa muita, niin suurinosa ottaa sen. En nähnyt postausta tai kuvia, mutta tsemppiä salille ja älä liikaa usko näitä palstahörhöjä jotka pönkittää omaa itsetuntoa täällä muita haukkumalla ja sinut risti "rumaksi".

Mulle kerrottiin totuus, joka olisi jäänyt sanomatta niiltä, jotka tuntevat minut. Ei tälläisia asioita voi kysyä keneltäkään oikeassa  elämässä, kun rehellistä vastausta ei saisi. Nyt tiedän totuuden ainakin varmaksi ja elän sen mukaan, eli en yritä kuvitella itsestäni liikoja ainakaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me moni annettiin positiivista palautetta. Ainoastaan kaksi antoi kritiikkiä ja lähemmäs kymmenen hyvää. Miksi keskityt niihin huonoihin? Oikeasti? Tää on se ongelmasi. Kukaan meistä ei koskaan voi miellyttää kaikkia. Eikä se haittaa mitään. Jos minä laittaisin tänne kuvani niin saisin kommentteja että olen ihan hirveä haahka. Olen ihan nätti nainen ja pärjään elämässä tällä. Niinkuin sinullakin on kaikki mahdollisuudet pärjätä ulkonäkösi puolesta. Usko jo että se ei ole este ellet siitä itse sitä tee. Olet keskivertoa paremman näköinen. Mitä enemmän toivot? Pitäisi olla miesmallin näköinen? Olenkohan autisti kun juutut tähän näin?

Vierailija
5/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me moni annettiin positiivista palautetta. Ainoastaan kaksi antoi kritiikkiä ja lähemmäs kymmenen hyvää. Miksi keskityt niihin huonoihin? Oikeasti? Tää on se ongelmasi. Kukaan meistä ei koskaan voi miellyttää kaikkia. Eikä se haittaa mitään. Jos minä laittaisin tänne kuvani niin saisin kommentteja että olen ihan hirveä haahka. Olen ihan nätti nainen ja pärjään elämässä tällä. Niinkuin sinullakin on kaikki mahdollisuudet pärjätä ulkonäkösi puolesta. Usko jo että se ei ole este ellet siitä itse sitä tee. Olet keskivertoa paremman näköinen. Mitä enemmän toivot? Pitäisi olla miesmallin näköinen? Olenkohan autisti kun juutut tähän näin?

En tiedä, turhauttaa vaan oma tilanne. Kukaan kavereistani ei ole kaljuuntuunut, eivätkä välttämättä kaljuunnu ikinä/yhtä paljoa. Olen vakavan näköinen siksi, kun ole nauramatta tietoisesti. Hymyilykin on aika harvinaista. Näytän rumemmelta jos hymyilen niin että hampaat näkyy. Hampaat ovat hoidetut, mutta rumat.

Kyllä, analysoin kuviani ja ilmeitäni.

Ap

Vierailija
6/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, turhauttaa vaan oma tilanne. Kukaan kavereistani ei ole kaljuuntuunut, eivätkä välttämättä kaljuunnu ikinä/yhtä paljoa. Olen vakavan näköinen siksi, kun ole nauramatta tietoisesti. Hymyilykin on aik

Mietityttää myös miltä näyttää kun vanhenee. Tyhmänä en käyttänyt aurinkolaseja muutama vuosi sitten. Nyt sitten jo juonteita naama täynnä. Nuikin olisi voinut estää.

Ap

Vierailija
7/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä on monia. Miksi sinun pitäisi ulkoisesti miellyttää kaikkia naisia? Eikö yksi rakastava kumppani riitä? Olet kuvien perusteella keskimääräistä komeampi, en tajua mistä sinulle on tullut noin häiriintynyt käsitys ulkonäöstäsi. 

Minulla on naisena sellainen ulkonäkö, joka jakaa mielipiteitä. Olen hoikka ja pienirintainen. Toisten mielestä olen ruma, poikamainen lauta, toisten mielestä olen sporttinen ja siro. Miksi minun pitäisi lähteä muokkaamaan itseäni leikkauksin, kun on kuitenkin olemassa ihmisiä, joille kelpaan omana itsenäni? Miksi sinunkaan pitäisi hankkia hiussiirre, kun on kuitenkin olemassa paljon naisia, joita kaljuus ei haittaa tai joille se on jopa plussaa? 

Vierailija
8/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt ketjua mutta jokainen on upea omalla tavallaan, myös Sinä, Ap! Luota itseesi! Suurin osa meistä on taviksia, enemmän tai vähemmän kauniita tai rumia. Tiedän arkielämästä  miehiä, joista osa on kaljuuntuneita,  osa ei, mutta jotka eivät ole ulkoisesti varsinaisia adoniksia (sisäisesti voivat olla kivoja ja fiksuja) mutta parisuhde on löytynyt. 

Ilkeitä ja pahaa oloaan oksentavia  ihmisiä löytyy aina, myös täällä anonyymillä palstalla. Älä lannistu, Ap! Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
9/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö parisuhdettakin ulkonäkö edellä? Analysoitko naisten ulkonäön yhtä tarkasti kuin omasi? Ehkä kannattaisi etsiä mieluummin mukavaa, empaattista ja ei-pinnallista naista, jonka kanssa sovitte henkisesti yhteen, sen sijaan että etsii vain mahdollisimman kaunista. 

Vierailija
10/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä on monia. Miksi sinun pitäisi ulkoisesti miellyttää kaikkia naisia? Eikö yksi rakastava kumppani riitä? Olet kuvien perusteella keskimääräistä komeampi, en tajua mistä sinulle on tullut noin häiriintynyt käsitys ulkonäöstäsi. 

Minulla on naisena sellainen ulkonäkö, joka jakaa mielipiteitä. Olen hoikka ja pienirintainen. Toisten mielestä olen ruma, poikamainen lauta, toisten mielestä olen sporttinen ja siro. Miksi minun pitäisi lähteä muokkaamaan itseäni leikkauksin, kun on kuitenkin olemassa ihmisiä, joille kelpaan omana itsenäni? Miksi sinunkaan pitäisi hankkia hiussiirre, kun on kuitenkin olemassa paljon naisia, joita kaljuus ei haittaa tai joille se on jopa plussaa? 

Pelko on että ei kelpaa. Voisin luetella paljon muitakin fyysisiä ominaisuuksia jotka eivät ole vahvuuksiani. En naura/hymyile hampaitteni takia, vaikka ovat terveet ja hyväkuntoiset.

En pysty kaikkai miellyttämään ja tiedän sen. Mietin kuitenkin, että mitä jää itsetä jäljelle kun kaikki  huono on esillä. En tiedä vahvuuksiani, koska niitä ei ole. Olen miettinyt monesti, mutta en keksi yhtäkään. Sekään ei pelkästään riitä, että on mukava.

Turhauttaa vain...

Ap

Vierailija
11/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö parisuhdettakin ulkonäkö edellä? Analysoitko naisten ulkonäön yhtä tarkasti kuin omasi? Ehkä kannattaisi etsiä mieluummin mukavaa, empaattista ja ei-pinnallista naista, jonka kanssa sovitte henkisesti yhteen, sen sijaan että etsii vain mahdollisimman kaunista. 

Itseäni minä vain ruoskin. En ole niin ilkeä, että lähtisin muiden ulkonäköä kommentoimaan.

Ap

Vierailija
12/12 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelko on että ei kelpaa. Voisin luetella paljon muitakin fyysisiä ominaisuuksia jotka eivät ole vahvuuksiani. En naura/hymyile hampaitteni takia, vaikka ovat terveet ja hyväkuntoi

Ei yleensä muut ihmiset näe omia huonoja ominaisuuksia kuten itse näkee. Sinulla on kauniit silmät, komeat kasvonpiirteet, parta (monilla miehillä ei parta edes kasva), ryhdikäs urheilullinen kroppakin jos salilla käyt. Kaljuuskin sopii sinulle hyvin. Näin ulkopuolisena on tosi vaikea sanoa, mitä ne huonot fyysiset ominaisuudet voisi olla. Mä en ainakaan nähnyt niissä sun kuvissa mitään huonoa.