En voi sietää kun ihmiset käyttävät typerää ja älytöntä sanaa
Nimittäin kauppalista! SE ON OSTOSLISTA!
Esimerkki kauppalistasta:
-kirjakauppa
-rautakauppa
-lähin Sale
-Alko
Esimerkki ostoslistasta:
-piimää
-kahvia
-ryynimakkaroita
-tomaatteja
Tietäkää ero! Miten tällainen järjettömyys on voinut levitä näin laajalle?
Kommentit (32)
Mua ärsyttää se että sanotaan povataan kun jotkut sanoo että säätäkin povataan. Povaaminen on korteista povaamista ja jos säätä povataan korteista niin ilmankos se koko ajan pielessä kun eivät osanneet tulkita mitä kortit näyttäneet.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan kauppakassiini kauppalistani mukaan ostamani asiat. Ja mitään et voi.
Olet kyllä aika tekijä jos kauppoja ostelet niin paljon että tarvitset listaa avuksi, ja saat ne vielä mahtumaan kassiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan kauppakassiini kauppalistani mukaan ostamani asiat. Ja mitään et voi.
Olet kyllä aika tekijä jos kauppoja ostelet niin paljon että tarvitset listaa avuksi, ja saat ne vielä mahtumaan kassiin!
Ja yhtään mitään et asialle voi. Ärsyttääkö?
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se että sanotaan povataan kun jotkut sanoo että säätäkin povataan. Povaaminen on korteista povaamista ja jos säätä povataan korteista niin ilmankos se koko ajan pielessä kun eivät osanneet tulkita mitä kortit näyttäneet.
Ärsyttääkö sinua siis kaikki humoristinen tai kuvainnollinen kielen käyttö? Vai etkö vain ymmärrä, että sellaisesta on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yhtään mitään et asialle voi. Ärsyttääkö?
Todellisuus ei vastaa sanavalintojasi, se ärsyttää. Sinua on nyt kuitenkin valistettu.
Entä sitten? Miten minun kauppalistani vaikuttaa sinun elämään?
Tein tänään kauppalistan
Maalia
Pensseli
Vanua ja omp.lankaa
Maitoa
Kahvi
Viskiä
Vierailija kirjoitti:
autisminkirjo...
Lisäksi vielä se sääntö, johon AP takertuu, ei edes ole mitenkään yleisesti voimassa, vaan hänen itse keksimänsä. Kauppalista voi aivan yhtä hyvin tarkoittaa kaupassa käytettävää listaa kuin listaa, joka sisältää kauppoja. Normaalit ihmiset tämän toki ymmärtävät.
Esim. rata-autollakin ajetaan radalla, se ei ole tehty radasta eikä sisällä rataa.
Älytön sana minkä olen kuullut viime aikoina:
Hyökkäyssota sitä, hyökkäyssota tätä. Ei jaksa enää kuulla tätä pa kaa
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun kaikki ei puhuta vain niillä sanoilla mitä mitkä minä hyväksyn
Minä käyn keräämässä kauppakassiini kaikki lähitienoon kaupat. Missäs sitten käytte, haha?
Mulla on yhdistetty kauppaostoslista, siinä on kaupat ja niiden alla ostokset. XD
Itse en voi sietää ihmisiä jotka ei hyväksy muita omana itsenään kun vaativat että ei saisi käyttää normaaleja suomalaisia sanoja
Vierailija kirjoitti:
Se on kylläkin kauppalappu.
Vain jos se on fyysinen lappu eikä esim. puhelimen muistissa.
Vierailija kirjoitti:
Kun vielä sanovat povitaskua povariksi, niin silloin nasahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kylläkin kauppalappu.
Vain jos se on fyysinen lappu eikä esim. puhelimen muistissa.
Itse kyllä sanon puolisolle, että lähettää kauppalapun.