Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Milloin sinua on sattunut kaikkein eniten?

Vierailija
06.09.2014 |

Ihan millä tavalla vaan...fyysisesti, henkisesti...

Mua on sattunut eniten silloin kun mies on haukkunut mua hölmöksi ja typeräksi. Eli henkinen väkivalta on satuttanut mua eniten. :-/

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti kun synnytin esikoista, henkisesti kun nuorin kuoli.

Vierailija
2/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti kun halkaisin varpaankynteni, henkisesti kun tajusin olevani täysi kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti hammastulehdukset ja henkisesti parisuhde jonka tilasta stressasin niin hereillä kuin nukkuessakin. Panostin siihen vuosikaudet ja lopulta minut laitettiin vaihtoon (näin tosi lyhyesti). Lopputulos, täydellinen sekoaminen ja sairaalassa melkein kaksi kuukautta tosi vahvoilla rauhoittavilla.

Vierailija
4/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:14"]Fyysisesti kun synnytin esikoista, henkisesti kun nuorin kuoli.
[/quote]

Osanottoni :(

Vierailija
5/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti kun synnytin ainokaistani, henkisesti kun sain selville räikeän valheen minkä avomieheni kertoi. Myös ensirakkauteni kääntyminen mua vastaan sattui henkisesti todella paljon, sydämeen sattui fyysisesti.

Eli aika "laimeaa"....

Vierailija
6/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys ja henkisesti läheisen menetys

Vierailija
7/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolarin jälkeen tai kun peukalosta poistettiin naulat.
18 vuotta sattui kiusaaminen kotikaupungissa se on jättänyt jäljet ja syvät arvet...henkinen kiusaaminen on hirveintä!

Vierailija
8/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti: kun synnytin kuopusta. Henkisesti: kun äitini kuoli (olin teini).

Näistä jälkimmäinen on ajan kanssa osoittautunut paljon pahemmaksi, sillä siinä missä synnytyksen tuskasta selvisin muutaman tunnin huutamisella ja sen jälkeen oli helppoa olla onnellinen vauvasta, äidin ennenaikaisen kuoleman johdosta tuntemani henkinen tuska on vaikuttanut jo vuosikymmeniä ja tullut esiin aina uusissa asiayhteyksissä, kun askel askeleelta on tullut vastaan niitä asioista joista jää paitsi kun ei enää ole sitä maailman rakkainta äitiä.

Vierailija
9/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti mua sattuuu vieläkin aina välillä todella kovaa, elämätilanne ollut jo kauan sellainen. Fyysesti joko silloin kun kaaduin lapsena ja löin pään pahasti asfalttiin tai kun hammas tulehtu pahasti ja särky oli jotain järkyttävää ennenkuin poistettiin.

Vierailija
10/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti kun paikka irtosi ja hampaaseen vihloi niin paljon, että meinasin menettää tajuntani.

Henkisesti rakkaussurujen takia.

Vierailija
11/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti endometrioosin takia, henkisesti kun vastasyntyneeni todettiin vakavasti sairaaksi.

Vierailija
12/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:56"]Ai että ihan hölmöksi ja typeräksi? No voi hellanlettas ja jummijammi. Ole kiitollinen ettet ole joutunut kokemaan oikeaa tuskaa ja pahaaoloa.
[/quote]
No se on mua satuttanut eniten. Tuskaa ja pahaaoloa oon kokenut raskauden ja synnytyksen aikana. Mutta se ei vedä vertoja henkiselle kivulle. :-/ Ap

Vierailija
13/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paksusuoli oli tulehtunut.. Kipu oli ulostaessa niin kova,että luulin etten selviä. Sama tähystyksissä.

Vierailija
14/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:56"]

Ai että ihan hölmöksi ja typeräksi? No voi hellanlettas ja jummijammi. Ole kiitollinen ettet ole joutunut kokemaan oikeaa tuskaa ja pahaaoloa.

[/quote]

Kysymyksenä oli "Milloin sinua on sattunut eniten?" eikä "Hei, nyt kilpaillaan, kenellä on ollut kaikkein pahinta!". Väärä paikka vittuilulle.

Vierailija
15/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti silloin, kun kaaduin kovasta vauhdista pyörällä ja löin naamani katuun. Meni purukalusto uusiksi.

Henkisesti silloin, kun kuulin mieheni pettäneen minua useita kertoja työkaverinsa kanssa.

Vierailija
16/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti keskenmenojen ja lapsettomuuden aikaan. Keskenmenot oli kipuhuippuja.

Hyvänä kakkosena tulee koulukiusaamisen aikaan ja lapsuudenkodissa perheväkivallan aikaan.

Fyysisesti varmaan voimakkaiden, selittämättömien mahakipujen aikaan lapsena.

Vierailija
17/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun isäni kertoi yrittäneensä itsemurhaa. Isäni on minulle erittäin rakas<3

Vierailija
18/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti joko silloin kun sain kolmoishermosäryn naamaan tai kun murtui useampi kylkiluu painiessa.
Henkisesti kun isäni haukkui ja lyttäsi minut maanrakoon joka päivä puolen vuoden ajan.

Vierailija
19/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole paikka ketruilulle. Noi on niin jokaisen henkilökohtaisia noi kivut. Ei niitä voi oikein verrata. Ne ovat.

Vierailija
20/79 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaiskivikohtaus on ollut pahin fyysinen kipu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä