Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsen eroon miehestä, joka ei rakasta minua?

Vierailija
23.09.2014 |

Hän haluaa minusta kaveria ja fuckbudia mutta se ei minulle riitä koska hän kohtelee minua tunteettomasti ja kännissä jopa nöyryyttävästi. En ole hänen tasoisensa nainen. Kukaan ei ole. Joten hän tuskin löytää uutta ja parempaa.

Tunteeni häntä kohtaan ovat tasaantuneet ja olisin valmis jättämään tämän kaiken taakseni. Silti, kun hän soittaa ja pyytää luokseen, menen lähes joka kerta. Vain loukkaantuakseni taas jälleen kerran. Tätä on jatkunut kohta puoli vuotta. 

Jos tilanne olisi ollut tämä alusta asti, olisi ratkaisu helppo. Mutta alkuun hän oli minuun ihastunut ja me teimme kaikkia ihania asioita mitä parit tekee.

Eikä neuvoksi riitä, että et vain vastaa puhelimeen tai jätät menemättä sinne. Se ei toimi. Tarvittaisiin jotain uutta näkökulmaa tähän tilanteeseen. Toisenlaisia keinoja.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ihme sitten koukuttaa? Jos ei seksi maistu eikä sitä rakkauttakaan enää ole niin mikä mättää???? Miehen kaveruuskaan ei kelpaa. Joku tässä nyt ei täsmää.

Korjatkaa jos olen väärässä mutta naisella ei ole enää mitään mikä saisi olemaan miehen kanssa. Eikä silti voi häipyä. Vai onko jotain yhteistä? Lapsia - omaisuutta -tai jotain?

Vierailija
2/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä itse et myöskään näytä rakastavan itseäsi, kun annat jonkun kohdella sua tuollaisella tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus on ansaittava...joten opettele itsesi kunnioittamista.

Vierailija
4/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläki vähän sama tilanne. Poikaystävä ottaa yhteyttä "tarvittaessa" eli ku panettaa. Olen katkassu suhteen monta kertaa ja sitten taas tulee soitto että "voitasko jutella"? Ja sama jatkuu. Minä kuulemma teen asioista liian monimutkaisia. Mutta mitä muutakaan voi, kun jätkä saattaa kavereidensa kanssa kulkea ohi kuin ei edes tuntis!

Paikkakunnan vaihtokin on käyny mielessä. Mutta tuntuu karulta lähteä vähän niinku väärästä syystä....

Vierailija
5/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: Ongelmani ei niinkään taida olla itsekunnioituksen puute. Työskentelen hoitoalalla ja se toisten huomioon ottaminen tulee aika luonnostaan. Läsnäoloni tekee tämän miehen elämän huomattavasti helpommaksi. Siinä yksi syy roikkumiseeni.

Se on totta, että vieläkin rakastan häntä enemmän kuin itseäni, siinä toinen syy. Kolmas syy on se, että kun jätän hänet, sillä itkulla ja parkumisella mitä hän esittää, ei ole mitään mittaa eikä määrää.

Eron jälkeen menee hetken hyvin ja sitten ollaan taas lähtöpisteessä.

Tämä mies oli minun elämäni rakkaus! En ole kehenkään toiseen ollut niin rakastunut kuin häneen.

Tilanne olisi helppo, jos hän hyväksyisi eromme. En tarvitse neuvoja miten rakastaa ja kunnioittaa itseäni enemmän. Tarvitsen neuvoja miten rakastaa häntä vähemmän? Miten olla välittämättä hänen tunteistaan, joita kuitenkin on....

Vierailija
6/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä oli?! :D 

Elämäni rakkaus... :D

Vierailija
7/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tähän oikein voi mitään muuta sanoa, kun grow up!

Vierailija
8/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos yrittämällä yrittäisit löytää toisen? Vaikka ei rakkautta olisikaan? Ehkä toinen mies saisi tunteesi kylmenemään. Tai sitten vain laitat stopin tälle. Et näe häntä enää vaikka se kauhealta tuntuisikin ja toinen vetäisi teatraaliset porunäytelmät pystyyn. Muista että tunteesi ovat yksipuoliset. Häneltä et tule ikinä saamaan sitä arvokasta rakkautta jota tunnet häntä kohtaan. Rakkautesi menee hukkaan. Nyt on korkea aika löytää ihminen joka antaa saman sinulle. Onnea etsintään ja hali!

Vierailija
9/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 12:19"]

Kunnioitus on ansaittava...joten opettele itsesi kunnioittamista.

[/quote]

Kunnioitusta ei tarvitse ansaita! Kammottava ajattelutapa väittää että pitäisi. Sehän tarkoittaa, että vahvempi voi kävellä heikomman yli tuosta vain.

Vierailija
10/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hankala tapaus. Hän roikkuu sinussa, mutta ei rakkaudesta! 

Olen ollut aika tavalla vastaavassa tilanteessa ja tiedän lopettamisen vaikeuden. Mitä jos nyt vain koettaisit tutustua uuteen mieheen? Tiedän, että kun välittää jostakin tosi paljon, on vaikeaa tavata muita ja erittäin vaikea antaa jotain uudelle suhteelle. Ja siksi uusi suhde on monesti myös epäreilu uudelle ihmiselle elämässä. Siis rehellinen pitää olla. Vaikea yhtälö. Jotain uutta tarvitset nyt elämääsi. Voisihan se olla kyllä muutakin kuin mies. 

Vierailija
11/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki toinen mies! Sitten voit lempata tuon, koska olet selvästi läheisriippuvainen. Lisäksi mene vain joka toinen kerta, kun mies soittaa.

Vierailija
12/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan kansan viisautta: Seitsemän rakastajaa saa ajatukset pois entisestä. Niitä löytää helposti netistä. Yhteenkään ei kannata jämähtää kiinni, vaan kertoa jo heti alkuun jokaiselle, että lyhyestä suhteesta on kyse. Kun kerrot näistä uusista seikkailuistasi myös tälle ongelmatapauksellesi, hän mitä luultavimmin menettää sinuun hermonsa niin pahoin, että jättää sinut rauhaan eikä tule enää monkumaan ovellesi.

Toimii. 

Vierailija
13/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelin kiinni illalla.

Vierailija
14/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 12:11"]

Eikä neuvoksi riitä, että et vain vastaa puhelimeen tai jätät menemättä sinne. Se ei toimi.

[/quote]

Tuohan nimenomaan on se ainoa, mikä toimii. Jos et halua asiasta X koituvia seuraamuksia, sinun täytyy olla tekemättä asiaa X. Äärimmäisen yksinkertaista.

Vierailija
15/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut sama tilanne. Ehkä vähän tuota läheisriippuvuustaustaa joo, mutta olin myös todella rakastunut, eikä se ole mitään läheisriippuvuutta. Omanarvontuntoni on myös hyvä. Mies osasi hyvin käyttää rakkauttani hyväkseen ja koska vietin hänen kanssaan hienoja hetkiä, rakkaus pysyi yllä. Osaan olla hyvin yksinkin, silti toisen läheisyys tekee hyvää. Laastarisuhde voisi auttaa. Turha on toisten vähätellä ja hurskastella, rakkaus on vahva voima, eikä kukaan koskaan voi määritellä tarkasti miksi joku jotakuta rakastaa.

Vierailija
16/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: Ikää on sen verran, että lapsenikin ovat jo parisuhteissa. Silläpä tämä niin uskomattomalta tuntuukin. Eipä ole koskaan aikaisemmin mies kolahtanut näin kovaa. Tätä olen pohtinut ja miettinyt, että mikä tässä meni näin "vikaan"? Mieleeni on tullut sekin, että iskikö joku Karma minua päin taulua? Olen aikaisemmissa suhteissa aika pitkälle "säveltänyt kuviot" ja lähtenyt suhteesta, kun ei ne ole mielestäni toiminu. Parille miehelle olisin jopa jonkinlaisen anteeksipyynnön velkaa. 

Mutta olen reilusti aina lopettanut suhteen, enkä ole pitänyt rakastunutta roikkumassa kintereilläni.

Mutta tätä en kykene sisäistämään, että mies ikäänkuin toisella kädellä pitää kiinni ja toisella työntää pois? Jos tai siis kun hän ei minusta välitä, niin miksi ei päästä irti? Upea seksi ehkä koukuttaa häntä?

No se kenties jää ikuiseksi arvoitukseksi. Laastarisuhde olisi varmaan paras keino rimpuilla irti ja selviytyä?

Vierailija
17/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: Ikää on sen verran, että lapsenikin ovat jo parisuhteissa. Silläpä tämä niin uskomattomalta tuntuukin. Eipä ole koskaan aikaisemmin mies kolahtanut näin kovaa. Tätä olen pohtinut ja miettinyt, että mikä tässä meni näin "vikaan"? Mieleeni on tullut sekin, että iskikö joku Karma minua päin taulua? Olen aikaisemmissa suhteissa aika pitkälle "säveltänyt kuviot" ja lähtenyt suhteesta, kun ei ne ole mielestäni toiminu. Parille miehelle olisin jopa jonkinlaisen anteeksipyynnön velkaa. 

Mutta olen reilusti aina lopettanut suhteen, enkä ole pitänyt rakastunutta roikkumassa kintereilläni.

Mutta tätä en kykene sisäistämään, että mies ikäänkuin toisella kädellä pitää kiinni ja toisella työntää pois? Jos tai siis kun hän ei minusta välitä, niin miksi ei päästä irti? Upea seksi ehkä koukuttaa häntä?

No se kenties jää ikuiseksi arvoitukseksi. Laastarisuhde olisi varmaan paras keino rimpuilla irti ja selviytyä?

Vierailija
18/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap varma ettet ole tälle miehelle laastari ? Jospa hän on saanut rakkaudessa niin pahasti siipeensä ettei enää voi rakastua. Tai jospa kostaa naisille aikaisemmin kärsimänsä vääryydet.

Mitäs jos ryhdyt laastrisuhteeseen ja se toinen osapuoli rakastuukin sinuun tulisesti ? Onko se oikein että jätät hänet sitten kun sintusta siltä tuntuu ?

Vierailija
19/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelimeesi soitonesto tälle kaverille.

Vierailija
20/40 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:34"]

Ap vastaa: Ikää on sen verran, että lapsenikin ovat jo parisuhteissa. Silläpä tämä niin uskomattomalta tuntuukin. Eipä ole koskaan aikaisemmin mies kolahtanut näin kovaa. 

[/quote] Ettei vaan myös ap:tä koukuta upea seksi? Ja mustasukkaisuus ettei vaan lähde mies muualle upeaa seksiä harrastamaan.....