Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
8101/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten kukaan vienyt koskaan koko voittopottia? Suomessa ei ainakaan mutta entä näissä ulkkari versioissa.

Vierailija
8102/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilillä liian korkea hiusraja ja liian tummat nännipihat. Lisäksi epämiehekkäästi sheivatut pohkeet.

Nännipihojen pigmentti näköjään korreloi huulien kanssa. Vilillä on myös liian punaiset huulet. Ihan kuin olisi huulipunaa naamassa. Ei hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8103/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muuten tursotti pinkit matot (saumat vastakkain) myös tyttöjen puku-/meikkihuoneessa. Onko nää puhkijyystetyt elähtäneet lavasteet oikeasti vuodelta 2002? Tosi epäsiistiä.

Vierailija
8104/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu ohjelma herättävän enää keskustelua.

Juu, ihmiset ei enää pysty katsomaan tuota Krete-showta, tosi monet kirjoittaneet että lopettavat sen takia tämän ohjelman katsomisen. Taidan kohta seurata perässä, tämäkin jaksoi taas päättyi Kreten menosta sviittiin syömään suklaata ja sampanjaa. Just.

Puhu omasta puolestasi :D  Keitä nämä ihmiset ovat ?  Joukko seniilisiä naisia , jotka eivät edes ymmärrä, mitä  ajavat suustansa, vain yksi  murina. älä katso jos et pidä siitä. 

Vierailija
8105/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallin puheääni on jotenkin outo. Se tulee kitalaesta. Kukaan muu huomannut?

Mä tykkään tosi paljon Sallin äänestä. Oon huomannut, että se on persoonallinen ääni, mutta pelkästään hyvällä tavalla.

Vierailija
8106/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu omasta puolestasi :D  Keitä nämä ihmiset ovat ?  Joukko seniilisiä naisia , jotka eivät edes ymmärrä, mitä  ajavat suustansa, vain yksi  murina. älä katso jos et pidä siitä. 

Kaikki eivät viehäty ilkeistä ja kieroilevista ihmisistä.

Vierailija
8107/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko sanoi että lähtisi uudestaan. Espanjan loma täydellä ylläpidolla. Siinä se syy ettei kukaan halua tuolta pois.

Mikko sanoi ettei vastaa jos kysytään muista talon asukkaista.

Vierailija
8108/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko sanoi että lähtisi uudestaan. Espanjan loma täydellä ylläpidolla. Siinä se syy ettei kukaan halua tuolta pois.

Kertoi äsken olevansa sinkku eli se siitä. Toiset täällä uskoi tuohon hitaaseen etenemiseen.

Vierailija
8109/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilillä liian korkea hiusraja ja liian tummat nännipihat. Lisäksi epämiehekkäästi sheivatut pohkeet.

Nännipihojen pigmentti näköjään korreloi huulien kanssa. Vilillä on myös liian punaiset huulet. Ihan kuin olisi huulipunaa naamassa. Ei hyvä.

Korkea hemoglobiini, kilpahiitäjä vibat tulee. Kuivakka ohut ihotyyppi näyttää olevan, verisuonet kuultaa läpi eikä rusketu.

Vierailija
8110/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoi äsken olevansa sinkku eli se siitä. Toiset täällä uskoi tuohon hitaaseen etenemiseen.

Niinpä, ja joku jopa hehkutti et olisivat rakastumassa. Olihan tuo ihan selvä juttu, ettei mitään syvempiä tunteita heidän välillä ole.

Vierailija
8111/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt jaksa, että tuota Jasminea näytetään koko ajan. Menee loppukin mielenkiinto ohjelmaa kohtaan.

Vili ei tuonut mitään lisäarvoa kaudelle. Ihan väritön, hajuton ja mauton vässykkä. Valitsi turvallisesti ja sopuisasti.

Vierailija
8112/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt jaksa, että tuota Jasminea näytetään koko ajan. Menee loppukin mielenkiinto ohjelmaa kohtaan.

Vili ei tuonut mitään lisäarvoa kaudelle. Ihan väritön, hajuton ja mauton vässykkä. Valitsi turvallisesti ja sopuisasti.

"Ota sä tuo tyttö jota kukaan muu ei halua" - "Joo okei, mä otan". Ja Jassu-raukka kuvittelee taas olevansa jotenkin viehättävä...

Vierailija
8113/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Jotenkin tuntuu, että häntä harmitti, kun Nico päätyi olemaan Kreten kanssa. Jasmine on ihan kiltti ja hyväsydäminen ihminen, mutta ei ehkä sopivin henkilö tähän formaattiin.

Vierailija
8114/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaro olis ansainnut jonkun oikeasti kivan ja nätin tytsyn.

Vierailija
8115/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeli lapioi taas kulhosta safkaa ääntä kohti. Opettakaa nyt joku tuolle korkeakouluopiskelijalle kuinka pidetään aterimista sivistyneesti kiinni!

Vierailija
8116/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete on ainoa, siis todellakin ainoa henkilö joka tästä kaudesta tulee jäämään mieleen. Luonnetta ja seksikkyyttä riittää...

Vierailija
8117/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ärsyyntynyt kirjoitti:

Nyt viime jaksojen aikana on tullut fiilis että en voi sietää Emiliaa... "mmmmh joo, sepäää, niinpäää, siis joooo"

Ei minkäänlaisia keskustelutaitoja.

Ja tuohon se "hämmästynyt pulloposkinen kananpoika" -ilme...

Tajuatko yhtään miten ruma sisin sinulla on? Tuollainen kiusaaminen on typerää.

Vierailija
8118/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko kertoi vielä että nyt ymmärtää miksi tippuivat pois. Tosin syytä ei kertonut. Tippuminen tuli vähän yllätyksenä mutta oli kuitenkin varautunut siihen.

Vierailija
8119/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ota sä tuo tyttö jota kukaan muu ei halua" - "Joo okei, mä otan". Ja Jassu-raukka kuvittelee taas olevansa jotenkin viehättävä...

Ei kuvittele yhtään mitään. Eipä Vili ja Jarokaan ole ulkoisesti ihmeellisiä.

Vierailija
8120/12627 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mennyt varmaankin just noin, mut ei vähennä Jassun viehättävyyttä kuitenkaan. Todella kaunis valoisa hymy <3

Ketju on lukittu.