Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tuotanto on ohjeistanut Eveä valitsemaan joko Jaron tai Vilin. Tylsää.
"Lukitusäänestys" viittaa siihen, että valitsee vakiintuneesta parista. Ennakkoon Eveliina on nimennyt Eelin, Muhkun ja Kimin, joten joku niistä. Parinsa menettäneelle naiselle jäisi todennäköisesti Jaro. Salli varmaan selviäisi pudotusäänestyksestä Jaronkin kanssa, mutta Niina tai Rosa ei välttämättä. Niinahan jo kerran jäi viimeiseksi Markuksen kanssa.
Uusi sinkkutyttö toivoi kokkaavaa miestä. Nyt Tobias takas villalle, olisi tarjolla muukin kuin Emilia..
Nauroin viime jaksossa tuolla Tatun Tatjaana letkautukselle :-D
Nyt viime jaksojen aikana on tullut fiilis että en voi sietää Emiliaa... "mmmmh joo, sepäää, niinpäää, siis joooo"
Ei minkäänlaisia keskustelutaitoja.
Valitsisipa Kimin. Rosa on jotenkin ärsyttävä ja ei ole oikein tilanteen tasalla Kimin kiinnostuksen suhteen.
ärsyyntynyt kirjoitti:
Nyt viime jaksojen aikana on tullut fiilis että en voi sietää Emiliaa... "mmmmh joo, sepäää, niinpäää, siis joooo"
Ei minkäänlaisia keskustelutaitoja.
Ja tuohon se "hämmästynyt pulloposkinen kananpoika" -ilme...
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/telkkari/love-islandin-uusi-sinkkunainen-eveliina…;
No voi ettäsenettä. Ei taida tulla radikaaleja tuulahduksia tämänkään myötä. Kauniit suomalaiset ovat katoavaa kansanperinnettä.
Rosa juuri kertoi että heille tuotiin kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Muut ruuat tekivät itse ja ei kuulemma nälkää täytynyt nähdä.
Seiskassa oli ettei treffejä olla vielä sovittu niin uskon ettei niitä tule koskaan.
Välimatkaa heillä on ja ei mitään vahvoja tunteita.
Klipissä annettiin vihje Eveliinan valinnasta. Hän kertoi: "Mies, jonka valitsen parikseni on..." Sitten Muhkun ja Kimin lähikuvat. Joten Eeli&Salli ovat ilmeisesti saaneet immuniteetin.
Vierailija kirjoitti:
Valitsisipa Kimin. Rosa on jotenkin ärsyttävä ja ei ole oikein tilanteen tasalla Kimin kiinnostuksen suhteen.
Tän päivän jaksokuvauksessa Muhamed selvittää Kimin ja Rosan välejä,joihin tullu särö. Onkohan Kimi sanonu,ettei oo kiinnostusta..
Vierailija kirjoitti:
Klipissä annettiin vihje Eveliinan valinnasta. Hän kertoi: "Mies, jonka valitsen parikseni on..." Sitten Muhkun ja Kimin lähikuvat. Joten Eeli&Salli ovat ilmeisesti saaneet immuniteetin.
Näin minäkin epäilen.
No sohva vapautuu kun Krete saa Nicon.
Itse äänestin Sallia ja Eeliä.
Eilen oli kova kuhina kun monet lukitsi Kreten ja Jaron kun Jaro niin kiva niin Jaron pitää saada jäädä taloon.
No Jaro jää mutta niin jää Nicokin.
Vilillä liian korkea hiusraja ja liian tummat nännipihat. Lisäksi epämiehekkäästi sheivatut pohkeet.
Tullut fiilis että Rosa on liian tylsä Kimille. Rosa siivoaa jääkaappeja siellä ja on rauhallinen, kun taas Kimi on tai oli ennen Rosaa leikkisä, nauravainen ja mukana kaikessa. Nyt vaan hiipunut jonnekin taustalle nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Rosa juuri kertoi että heille tuotiin kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Muut ruuat tekivät itse ja ei kuulemma nälkää täytynyt nähdä.
Seiskassa oli ettei treffejä olla vielä sovittu niin uskon ettei niitä tule koskaan.
Välimatkaa heillä on ja ei mitään vahvoja tunteita.
No eipä ihme tuon ruoka palvelun takia, että haluavat viikkokausia tuolla pysyä, ja tähän päälle vielä mahdollinen rahapalkinto.
Jazzu kävi heti kuin sika limppuun Vilin seuraan. Epätoivoa ilmassa.
Sallin puheääni on jotenkin outo. Se tulee kitalaesta. Kukaan muu huomannut?
Onko Kretellä silkkarit? Entä botoxit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välimatkaa heillä on ja ei mitään vahvoja tunteita.No eipä ihme tuon ruoka palvelun takia, että haluavat viikkokausia tuolla pysyä, ja tähän päälle vielä mahdollinen rahapalkinto.
Vielä aurinko ja uiminen.
Saahan ne pientä palkkiota kun ovat talossa.
Anku siis kertoi tämän. Eikä tuolla kulu euroakaan.
Eikös van yksi pari, eniten ääniä saanut, ole "lukittuna"?