Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Mikko kertoi vielä että nyt ymmärtää miksi tippuivat pois. Tosin syytä ei kertonut. Tippuminen tuli vähän yllätyksenä mutta oli kuitenkin varautunut siihen.
Olikohan vihdoinkin valjennut Kreten osuus? Miksei halua kommentoida muita asukkaita? Tosin se onkin pelkästään fiksua käytöstä, mitäpä muuta Mikolta voisi odottaakaan.
Oliko se Mikko vai Eeli joka ei koske sinappiin ja syö iltaisin kaurapuuroa tonnikalalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko kertoi vielä että nyt ymmärtää miksi tippuivat pois. Tosin syytä ei kertonut. Tippuminen tuli vähän yllätyksenä mutta oli kuitenkin varautunut siihen.
Olikohan vihdoinkin valjennut Kreten osuus? Miksei halua kommentoida muita asukkaita? Tosin se onkin pelkästään fiksua käytöstä, mitäpä muuta Mikolta voisi odottaakaan.
Ei vaan luulen että Rosan olemus oli se syy. Liian jäykkä ja rauhallinen. Huono viihdearvo.
Tatu oli paras kaveri Mikolle.
Mikon selitykset miten toisen ihmisen saa sovitettua arkeen. No ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt jaksa, että tuota Jasminea näytetään koko ajan. Menee loppukin mielenkiinto ohjelmaa kohtaan.
Vili ei tuonut mitään lisäarvoa kaudelle. Ihan väritön, hajuton ja mauton vässykkä. Valitsi turvallisesti ja sopuisasti.
Sama mulla. Jotenkin tuntuu, että häntä harmitti, kun Nico päätyi olemaan Kreten kanssa. Jasmine on ihan kiltti ja hyväsydäminen ihminen, mutta ei ehkä sopivin henkilö tähän formaattiin.
Kuka ja millainen olisi mielestäsi "sopivin henkilö tähän formaattiin"?
Ainakin pitää osata heittäytyä, jollain tapaa myös viihdyttää muita ja innostua tekemään erilaisia juttuja. Ei saa myöskään olla liian jäykkä. Mulla tulee vain tunne, että Jasmine vetää tuolla osittain työroolia, mut voin olla väärässäkin. Mutta muuten kyllä vaikuttaa ihanalta ihmiseltä.
Onko täällä jo puhuttu tyttöjen meikkauksesta? Näin nelikymppisen naisen silmin se näyttää todella oudolta. He vetävät kauheat määrät värivoidetta, peitevoidetta, korostusta ja aurinkopuuteria joka ikinen päivä tuolla kuuman auringon alla - miksi ihmeessä?
Ei mun aikana meikattuna noin rankasti niin että nenäkin on aivan ruskea contour-käsittelyn jälkeen, samoin otsa. Ja tuo peiteaineiden määrä, onko se todella välttämätöntä joka päivä? Eikä kaunis rusketus olisi parempi?
Kertokaas nyt nuoremma täti-ihmiselle miksi nykyään meikataan noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ärsyyntynyt kirjoitti:
Nyt viime jaksojen aikana on tullut fiilis että en voi sietää Emiliaa... "mmmmh joo, sepäää, niinpäää, siis joooo"
Ei minkäänlaisia keskustelutaitoja.
Ja tuohon se "hämmästynyt pulloposkinen kananpoika" -ilme...
Tajuatko yhtään miten ruma sisin sinulla on? Tuollainen kiusaaminen on typerää.
Mielipiteesi ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt jaksa, että tuota Jasminea näytetään koko ajan. Menee loppukin mielenkiinto ohjelmaa kohtaan.
Vili ei tuonut mitään lisäarvoa kaudelle. Ihan väritön, hajuton ja mauton vässykkä. Valitsi turvallisesti ja sopuisasti.
"Ota sä tuo tyttö jota kukaan muu ei halua" - "Joo okei, mä otan". Ja Jassu-raukka kuvittelee taas olevansa jotenkin viehättävä...
Ei kuvittele yhtään mitään. Eipä Vili ja Jarokaan ole ulkoisesti ihmeellisiä.
No eivät, mutta huomattavasti parempia kuin "prinsessa" Jasmine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ota sä tuo tyttö jota kukaan muu ei halua" - "Joo okei, mä otan". Ja Jassu-raukka kuvittelee taas olevansa jotenkin viehättävä...
Se on mennyt varmaankin just noin, mut ei vähennä Jassun viehättävyyttä kuitenkaan. Todella kaunis valoisa hymy <3
Jasminella on kauniit silmät. Siihen se jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsisipa Kimin. Rosa on jotenkin ärsyttävä ja ei ole oikein tilanteen tasalla Kimin kiinnostuksen suhteen.
Tän päivän jaksokuvauksessa Muhamed selvittää Kimin ja Rosan välejä,joihin tullu särö. Onkohan Kimi sanonu,ettei oo kiinnostusta..
Kyllä Kimi sanoi yhdessä jaksossa suoraan Rosalle tunteiden olevan sisarelliset....siinä oli porukkaa pesemässä hampaita ja halailivat siinä. Tällä viikolla se oli. Ettei peräti eilen tai toissapäivänä
Eelillä klassikkomoka; aurinkolasien rusketusrajat kasvoilla :DDDD.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jo puhuttu tyttöjen meikkauksesta? Näin nelikymppisen naisen silmin se näyttää todella oudolta. He vetävät kauheat määrät värivoidetta, peitevoidetta, korostusta ja aurinkopuuteria joka ikinen päivä tuolla kuuman auringon alla - miksi ihmeessä?
Ei mun aikana meikattuna noin rankasti niin että nenäkin on aivan ruskea contour-käsittelyn jälkeen, samoin otsa. Ja tuo peiteaineiden määrä, onko se todella välttämätöntä joka päivä? Eikä kaunis rusketus olisi parempi?
Kertokaas nyt nuoremma täti-ihmiselle miksi nykyään meikataan noin?
Joo toi aurinkopuuterin käyttö menee kyllä munkin mielestä näillä yli ja oon about samaa ikäluokkaa, ei sen kyllä noin oranssilta ja tummalta ole ihan tarkoitus näyttää. Veikkaan että meikkaavat sen mukaan mikä valo noissa peileissä on, luonnonvalossa näyttää kuitenkin eriltä ja valitettavasti näkyy heti jos on jotain liikaa. Mun silmään eivät laita erityisen paljon meikkivoidetta/peittaria mut sit taas luonnonvalossa näyttääkin yhtäkkiä aika paksulta eli ilmeisesti sitä on kuitenkin mennyt enemmän. Rusketus ei ole terveellistä, mutta en ole montaa kertaa heidän nähnyt lisäävän aurinkorasvaakaan.
Kysymykseesi vastaten, en tiedä minkä vuoksi jotkut laittavat paljon meikkiä edelleen. Mun käsityksen mukaan se oli enemmän vuoden 2016 juttu että on paljon meikkivoidetta, peittaria ja kasvot mattana puuterista ja nyt enemmän pinnalla kuulaus ja minimalistinen meikki. Tosin osa on jämähtänyt vielä siihen aiempaan paksuun meikkiin ja ehkä johtuu siitä?
Krete säteilee nyt, tavallaan ihan liikuttavaa, miten hän antaa nyt tunteiden viedä. Ymmärrän kyllä Nicoa. Nico on sen tyylinen mies (tai hänestä saa sen kuvan), ettei mikään peruspirkko häntä kiinnosta. Ja Krete on sen tyylinen nainen, ettei mikään perusjamppa kiinnosta. Tästä voi tulla todella iso lovestory.
Vierailija kirjoitti:
Joo toi aurinkopuuterin käyttö menee kyllä munkin mielestä näillä yli ja oon about samaa ikäluokkaa, ei sen kyllä noin oranssilta ja tummalta ole ihan tarkoitus näyttää. Veikkaan että meikkaavat sen mukaan mikä valo noissa peileissä on, luonnonvalossa näyttää kuitenkin eriltä ja valitettavasti näkyy heti jos on jotain liikaa. Mun silmään eivät laita erityisen paljon meikkivoidetta/peittaria
No kyllä laittavat, eikä vain aurinkopuuteria. Ihan peitevärejä laitetaan kerros, toinen, kolmas eli sellaiset määrät, että kyllä ihmetyttää, miltä mahtavat näyttää lähietäisyydeltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo toi aurinkopuuterin käyttö menee kyllä munkin mielestä näillä yli ja oon about samaa ikäluokkaa, ei sen kyllä noin oranssilta ja tummalta ole ihan tarkoitus näyttää. Veikkaan että meikkaavat sen mukaan mikä valo noissa peileissä on, luonnonvalossa näyttää kuitenkin eriltä ja valitettavasti näkyy heti jos on jotain liikaa. Mun silmään eivät laita erityisen paljon meikkivoidetta/peittaria
No kyllä laittavat, eikä vain aurinkopuuteria. Ihan peitevärejä laitetaan kerros, toinen, kolmas eli sellaiset määrät, että kyllä ihmetyttää, miltä mahtavat näyttää lähietäisyydeltä!
Jep, heillä on sellaiset meikkisudit täynnä värivoidetta ja peiteainetta, koko ajan töpötellään lisää. Jopa Jasmine töpöttelee vaikka hänellä näyttäisi olevan kauniin värinen iho luonnostaan.
Ja kyllä nuo aurinkovoidetta käyttävät, niillähän on sellaiset suihkepullot joissa sitä on. En ole kyllä kenenkään nähnyt laittavan kasvoille....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti laittavatkin kun luonnonvalossa näyttää paksulta, katson tätä ohjelmaa sivusilmällä ja en oo kiinnittänyt paljon huomiota meikkaushetkiin, niin mennyt varmaan ohi nämä peittarin kerrostamiset 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilillä liian korkea hiusraja ja liian tummat nännipihat. Lisäksi epämiehekkäästi sheivatut pohkeet.
Nännipihojen pigmentti näköjään korreloi huulien kanssa. Vilillä on myös liian punaiset huulet. Ihan kuin olisi huulipunaa naamassa. Ei hyvä.
Jaa miksei ole hyvä, eikö tuo punaisuus ole merkki siitä että on elossa. Tatun punaisia huulia joku myös arvosteli. Parempi kuin kuolleen sinertävät 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on se, että Rosa oli kuukauden ajan täysin näkymättömänä katsojille ja vaikutti jotenkin tennäiseltä. Ei ehkä osannut rentoutua. Jos ei jää millään tavalla mieleen, ei myöskään saa ääniä.
Mikko seuraa Oonaa muttei Rosaa ja Rosa ei seuraa Mikkoa. Eli niillä ei ollut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on se, että Rosa oli kuukauden ajan täysin näkymättömänä katsojille ja vaikutti jotenkin tennäiseltä. Ei ehkä osannut rentoutua. Jos ei jää millään tavalla mieleen, ei myöskään saa ääniä.
Kiitos vaan tuotannolle. Minä tykkäsin Rosasta, enkä varmasti ole ainoa. Lopetin katsomisen kun putosi.
Kuka ja millainen olisi mielestäsi "sopivin henkilö tähän formaattiin"?