Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Miks ei oo ollu mitään äänestyksiä aikoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Krete kertoo Nicon henkilökohtaisia asioita eteenpäin muille talon asukkaille?
Ei Nico puhu asioistaan.
Krete sanoi että tämän tietää Nicosta mutta ei mitään muuta.
Mä en tajua, miksi Nicon pitäisi kertoa kavereistaan tuolla villassa. Ihme inttämistä Kreteltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäkähän Veronica tekee talossa,kun ei oo ees äänestystä menossa. Huomenna on jo torstai,kohta käy niin,että kukaan ei lähde tällä viikolla eikä taida olla ees uutta tulijaa..
Ihan varmasti jotain tapahtuu. Ei se mene sinne huvikseen. Tulee jakso myös la.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Krete kertoo Nicon henkilökohtaisia asioita eteenpäin muille talon asukkaille?
Ei Nico puhu asioistaan.
Krete sanoi että tämän tietää Nicosta mutta ei mitään muuta.Mä en tajua, miksi Nicon pitäisi kertoa kavereistaan tuolla villassa. Ihme inttämistä Kreteltä.
Jos toinen ei kerro mitään asioistaan niin puhuttavaa on aika vöhön.
Voi kun tulis Casa Amore ja niin että miehet vietäs eri villaan. Kai se Veronica nyt pysyy Espanjassa ees muutaman päivän niin ehtis tän hoitaa..
Tottakai Kimi jaksoi roikkua pisimpään. Kaksi päätä muita lyhyempi, niin tuskin massaakaan kovin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mitäkähän Veronica tekee talossa,kun ei oo ees äänestystä menossa. Huomenna on jo torstai,kohta käy niin,että kukaan ei lähde tällä viikolla eikä taida olla ees uutta tulijaa..
Veronican pitäisi olla perjantaina Possessa, joten kaiken järjen mukaan huomenna pitäisi olla jotain uusjakoa, joko uusien tai entisten asukkaiden kanssa. Saattaa tulla yllättäviä lähtöjä.
Nico näytti hyvältä kilpailussa.
Mitä tässä ohjelmassa yleensä tapahtuu, jos joku pari ei enää siedä toisiaan ja lyö hanskat tiskiin?
Mitä tuo Eelikin yhtäkkiä angstaa?
5 viikkooko tätä vielä kestää 😮 Jotain äksöniä kaipais tonne!
Kreten keskustelutaidot on kyllä alkeelliset. "Nyt mä tiiän, mikä täs mättää: sä" Juukeelisbuukelis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Nico puhu asioistaan.
Krete sanoi että tämän tietää Nicosta mutta ei mitään muuta.Mä en tajua, miksi Nicon pitäisi kertoa kavereistaan tuolla villassa. Ihme inttämistä Kreteltä.
Jos toinen ei kerro mitään asioistaan niin puhuttavaa on aika vöhön.
Maailma on täynnä puheenaiheita. Mä en ainakaan tapailuvaiheessa ole tippaakaan kiinnostunut kuulemaan miehen perheestä tai kavereista. Eiks noi ole olleet tuolla vasta kolme viikkoa?
Krete on täysin sokea omalle käytökselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Eelikin yhtäkkiä angstaa?
Aika pelottavan raivokas ötökäntappo isku omaan käsivarteen.
Aika monet tositv:seen lähtebeet tekee linjanvedon, ettei puhu perheestään ja ystävistään. Se mielestäni tosi fiksua. Viime BB-kaudella Markku Pulli toimi näin. Ja monilla muillakin ollut sama linja. Kyllä puhumista löytyy muistakin aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nico haluaa ulkomaille, ei halua perhettä ja ei kerro asioistaan eikä kavereistaan.
Mukava on mutta ei myöskään sitten etsi mitään eli kummatkin pois.Täh. Kyllä sä voit tyttöystävän ottaa Espanjaankin sun mukaan suhteeseen kanssasi vakavasti, vaikka et perhettä haluais.
Niin voi mutta kyllä tullut tunne ettei Nico etsi edes tyttöystävää.
Hyvin voi lähteä Kreten kanssa pois vaikka Nicosta tykkäänkin.
Nico vois olla bi.... jos hän etsiikin poikaystävää?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä ohjelmassa yleensä tapahtuu, jos joku pari ei enää siedä toisiaan ja lyö hanskat tiskiin?
Ne itkee toisistaan erillään, ovat onnettomia ja hakevat olkapäätä kavereistaan.
Krete nyt on vihainen, kun tuli paljastetuksi.
Hyvä Nico, että sait sanottua asiasta etkä yrittänyt loputtomiin.
Kerjäsikö Krete muuten Mikolta "pelastusta" siinä aiemmin?
Mikä ongelma nyt mukamas oli kehitelty Eelille ja Sallille?
Se tyynysota oli niin huonosti näytelty kohtaus että.
Uusi otto 😆
Kisa oli hauska ja sottinen myös.
Ei Nico puhu asioistaan.
Krete sanoi että tämän tietää Nicosta mutta ei mitään muuta.