Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nico haluaa ulkomaille, ei halua perhettä ja ei kerro asioistaan eikä kavereistaan.
Mukava on mutta ei myöskään sitten etsi mitään eli kummatkin pois.Täh. Kyllä sä voit tyttöystävän ottaa Espanjaankin sun mukaan suhteeseen kanssasi vakavasti, vaikka et perhettä haluais.
Niin voi mutta kyllä tullut tunne ettei Nico etsi edes tyttöystävää.
Hyvin voi lähteä Kreten kanssa pois vaikka Nicosta tykkäänkin.
Aika hassua, että tästä on tullut jokailtainen tapa katsoa tätä ja odotan päivän jaksoa. :D Kuitenkin vaikka lukisi kommenttiketjun läpi ennen jakson katsomista, ei paljastu mitään ennakkoon vahingossakaan, sillä juonenkäänteitä ei vain ole :D
Paitsi tietysti Nicon ja Kreten hippulat vinkuen meneen täältä sun luotasi- leikki
Vierailija kirjoitti:
Noniin, nyt on muutkin villassa huomanneet pelailun, jotta olisi tiputusuhan alla turvassa ja muuten vaan aukoo päätä parilleen!
Voi kun Nico olis viime parinvalinnassa vaihtanukin Kreten Oonaan.. olisi ainakin ollu rauhallisempi vaikkei siinäkään olisi lempi leiskunu
Kimi vakavana ja tekosyvällisenä analysoi ja sössöttää. Osoittautunut sangen ärsyttäväksi tyypiksi. Kaikenlainen rentous puuttuu.
Jotain täytyisi tapahtua sillä ei noi kaksi voi jatkaa yhdessä.
Kaikki miehet ovat samaa mieltä siitä, että Krete pelasi ja teeskenteli, kun oli vaarassa lähteä.
Tytöt vaan lässyttävät ja lohduttavat Kreteä, joka ei näe omaa käytöstään lainkaan. Jonkun pitäisi uskaltaa kyseenalaistaa tuollaiset "vihaan tuota miestä"-raivoamiset.
Vierailija kirjoitti:
Kimi vakavana ja tekosyvällisenä analysoi ja sössöttää. Osoittautunut sangen ärsyttäväksi tyypiksi. Kaikenlainen rentous puuttuu.
Minusta hänellä on tosi hauska ja eloisa tyyli puhua. Hyvät ”Kimismit”!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ovat samaa mieltä siitä, että Krete pelasi ja teeskenteli, kun oli vaarassa lähteä.
Tytöt vaan lässyttävät ja lohduttavat Kreteä, joka ei näe omaa käytöstään lainkaan. Jonkun pitäisi uskaltaa kyseenalaistaa tuollaiset "vihaan tuota miestä"-raivoamiset.
Mikään ei auta enää. Heidät on erotettava.
Vau, kunnioitettava teko Eeliltä ja muilta vetää porukka keskusteluun yhdessä!
Miksi tässä ohjelmassa ei tapahdu mitään! Jengi lomailee ja leikkii lapsellisen kisan silloin tällöin. Mä oon keski-ikäinen sovinnainen muikkeli ja munkin lomilla on kuumempi meno ja jännemmät käänteet.
Noniin, saatiihan villaan actionia kehityskeskustelulla ja meikkibileillä :)
Jösses mikä määrä laastia Kreten naamaan upposi!!!
Krete ei tarvii kunnon miestä. Sen täytyy itse kasvaa ennen kun voi olla kenenkään kanssa.
Kamalalta kuulostaa tää ”kortti”-puhe.
En haluaisi olla kenenkään ”kortti”!
Vierailija kirjoitti:
Nico on HOT!
Niin on, noi meikitkin naamassa näky kauniit kasvonpiirteet :D
Minkä takia Krete kertoo Nicon henkilökohtaisia asioita eteenpäin muille talon asukkaille?
Toivottavasti noiden selvityksiä ei näytetä vähään aikaa. Kaksi jaksoa riitti.
Mitäkähän Veronica tekee talossa,kun ei oo ees äänestystä menossa. Huomenna on jo torstai,kohta käy niin,että kukaan ei lähde tällä viikolla eikä taida olla ees uutta tulijaa..
Krete itse v*ttuilee, kiukuttelee, puhuu p*skaa selän takana ja syyttää muita kaikesta, sitten kun joku sanookin hälle asiat suoraan niin itkee ja uhriutuu. Huoh.
Kaiken kukkuraksi tuo ihminen vielä ihan oikeasti uskoo noihin juttuihinsa.