Montako parisuhdetta sinulla on ollut?
Itselläni on ollut yksi avoliitto ja kaksi avioliittoa. T. Valis
Kommentit (58)
Mikä lasketaan suhteeksi, ilmeisesti yhden yön jutut ei, mutta entä jos tapaa 2-3 kertaa ja harrastaa seksi 2-3 kertaa niin onko tuo jo suhde, jos se kestää siis vaikka viikon tai kaksi?
Ensimmäinen parisuhde kesti lähes 11 vuotta, josta naimisissa 7. Nykyinen suhde on nyt kestänyt 4.5 vuotta, välissä asuimme yhdessä noin 1.5v, nyt asumme eri paikkakunnilla.
Ensimmäisen seurustelu kesti 9kk. Seuraava pidempi parisuhde kesti vajaa 4 vuotta, asuttiin avoliitossa ja saatiin lapsi. Myöhemmin 10 kk seurustelu. Viimeisin parisuhde kesti reilun 9 vuotta, oltiin naimisissa 7 vuotta. Lisäksi on ollut kolme parin kuukauden seurustelua. Nykyisin on kaksi vuotta kestänyt seksisuhde jota ei toki voi parisuhteeksi laskea.
Nuorena toivoin pitkää loppuelämän kestävää parisuhdetta, mutta toisin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lasketaan suhteeksi, ilmeisesti yhden yön jutut ei, mutta entä jos tapaa 2-3 kertaa ja harrastaa seksi 2-3 kertaa niin onko tuo jo suhde, jos se kestää siis vaikka viikon tai kaksi?
Oletko oikeasti noin tyhmä?
kolme koska pidän parisuhdetta vain parisuhteena jos ollaan yli vuosi seurusteltu. Olen nyt ollut naimisissa 17 vuotta. Nuorena oli yksi suhde joka kesti 3 vuotta.
Neljä ja aika epäonnistuneita kaikki
Yksi avioliitto, yhdessä oltiin 19v. Yksi etäsuhde 2.5v ja nykyinen avoliitto 2.5v.
n49
Kaksi, nykyinen kestänyt 40 vuotta
Muutama viaton teinisussuttelu ja kaksi avoliittoa (26vuotta ja 20vuotta). -N 68v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassuahan näissä vastauksissa on se, etteivät ne osaa itse vastata esitettyyn kysymyksee. Eli oletko itse tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassuahan näissä vastauksissa on se, etteivät ne osaa itse vastata esitettyyn kysymyksee. Eli oletko itse tyhmä?
Tässä ketjussa on aika moni vastannut siihen mitä ap kysyi. Sä tässä tyhmänä et ymmärrä mikä on parisuhde. Ei, viikon kahden tapailu ja nussiminen ei ole vielä parisuhde. Ei myöskään yhden yön jutut.
Jos meneillään olevaa ei lasketa, niin 0.
Kaksi. ensimmäinen kesti vuoden lukioikäisenä 90-luvun alkupuolella. Nyt olen ollut toisessa parisuhteessa 25 vuotta.
M49
Mulla on muutamia muutaman kuukauden seurusteluja nuoruusvuosilta, max 4 kk kerrallaan. Sitten on nykyinen suhde, 32+ vuotta.
Rakkaussuhteita on ollut 3 - en ole ollut koskaan naimisissa ja kerran avoliitossa, mistä 2 lasta (isä alkoholisti eikä tapaa lapsia). Ensimmäinen suhde kesti 2 vuotta, mies petti jatkuvasti. Toinen kesti 8 vuotta, miehen alkoholismi paheni loppua kohden, kolmas kesti 14 vuotta kun jäi kiinni sivusuhteesta. Samalla kävi ilmi, että hänellä on ollut ainakin 10 muuta naista suhteemme jossain vaiheessa. En halua seurustella enää ikinä. Olen hauska ja nättikin nainen - jostain lapsuuden traumasta johtuen valitsen aina pettävän ja epäluotettavan miehen.
3 avoliittoa: 3v, 20v, 2v, 1-2 vuoden seurusteluja lisäksi
N56