Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Minä taas ajattelen, että jos joku laskelmoi
pelin kannalta asioita niin se on ehdottomasti Emilia. Ensin Tobben kans muka umpi-ihastunut ja nyt "ihastunut" Tatuun.
Jarruttelee kokoajan kun Tatu hehkuttaa ulkomaailman mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sovelluksessa on klippi Tatun ja Emilian keskustelusta. Emppu kertoo Tatulle, että Niina oli paljastanut hänelle olevansa vähän ihastunut Muhkuun. Niina ei kuitenkaan halua kertoa asiasta vielä Muhkulle. Tatu lupasi olla puhumatta tästä muille. Minusta tuo oli ihan hyvä keskustelu tältä parilta. Keskusteluja voisi näyttää enemmänkin eikä keskittyä pelkkään hempeilyyn.
Odotin myös, että tämä Niinan Empulle kertoma salaisuus olisi ollut jokin isompi tai yllättävämpi juttu. Ei tuo ihastus tunnu kovin merkittävältä, kun ovat jo pari ja tekevät kaiken aikaa pariskunta-asioita.
Enkä tiedä onko Niinan tunteet edelleenkään aitoja vai sanooko ihastuneensa vain ohjelman vuoksi. Kaikki osallistujat varmasti tietävät, että voittopottiin pääsee käsiksi vain sellainen pari, joiden välillä katsojat ajattelevat olevan tunteita. Eli Niinan ja Muhkun on pakko ihastua tai esittää ihastuneita, jos haluavat voittaa tai päästää edes finaaliin (pidempi loma). Myös Eeli ja Salli saattavat hyvinkin esittää, koska molemmat ovat erittäin, erittäin voitontahtoisia.
Piti pariin otteeseen oikein lukea, et oliko joku vanha kommentti kauden alusta ... Tuntuu niin oudolta, että ihastuminen olisi yllätys tuossa vaiheessa, kun on jo kaikenlaista "peukkujumppaa" harrastettu.
Tarkoin varjelu salaisuus, olen vähän (huom! kaiken lisäksi vähän) ihastunut tyyppiin jonka kanssa pussailen ja leikin suihkuleikkejä :D Voi näitä nykynuoria....
Tantta
Illan jaksokuvaus:
"Nicon ja Kreten riidat sävyttävät niin iltaa kuin päivääkin. Kumpikin kokee, että ei tule kuulluksi ja ärsyyntyminen parin välillä vain kasvaa. Pienen sovun jälkeen tilanne kuitenkin repeää.
Eeli tunnustaa Sallille, että on ollut koko ajan käsijarru päällä. Juttutuokio miesten kesken saa Eelin harteilta painon putoamaan.
Eeppinen Villan väkevin mies -kisa saa vahvimmankin nöytymään."
Hiiohoi kirjoitti:
Minä taas ajattelen, että jos joku laskelmoi
pelin kannalta asioita niin se on ehdottomasti Emilia. Ensin Tobben kans muka umpi-ihastunut ja nyt "ihastunut" Tatuun.
Jarruttelee kokoajan kun Tatu hehkuttaa ulkomaailman mahdollisuutta.
Kyllähän Emiliaa ahdisti Tobben nopea eteneminen, eli ei musta ollut se joka esitti umpi-ihastunutta. Emilia on minusta herttainen, en usko et pelaa keskivertoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Illan jaksokuvaus:
"Nicon ja Kreten riidat sävyttävät niin iltaa kuin päivääkin. Kumpikin kokee, että ei tule kuulluksi ja ärsyyntyminen parin välillä vain kasvaa. Pienen sovun jälkeen tilanne kuitenkin repeää.
Eeli tunnustaa Sallille, että on ollut koko ajan käsijarru päällä. Juttutuokio miesten kesken saa Eelin harteilta painon putoamaan.
Eeppinen Villan väkevin mies -kisa saa vahvimmankin nöytymään."
Huoh, eli taas lisää äkäpussi-Kreten kiukuttelua. Mielenkiinnolla odotan miten "tilanne repeää".
Emilia ja Tatu asuu eri kaupungeissa ja välimatka 300 km. On oltava vahvaa rakkautta että jatkuu talon ulkopuolella.
Krete. Harvinaisen itsekeskeinen tyyppi. Minä minä minä, minun ongelmat ja ripset. Kuunnelkaa mun ongelmii. Saan käyttätyä, miten vaan. En tartte mitään käytöstapoja, kun oon niin cool mielestäni näin. Saan loukata ketä vaan ja miten vaan, koska minä.
Vierailija kirjoitti:
ssaaaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt katson eilistä ja kiinnitti huomiota, miten Sallin hiukset näytti paksummilta. Käyttääköhän siis jotain lisälettiä?
Ja huh miten keltaiset!! Nyt on käyty tipuväripurkilla oikein huolella.
Joka asiasta jotku jaksaa täällä valittaa ja arvostella :D Platinablondi ei oo ainoa vaalean sävy ja kaikki ei halua sen väristä tukkaa. Eikä Sallin hiukset ees oo keltaset, tosi nätit on mun mielestä!
Minun telkkarissa se poninhäntä näyttää keltaiselta ja päänahan tukka valkoisemmalta. Varmaan riippuu ruudustakin, et minkä väriseltä näyttää =)
Yhdessä jaksossa Salli piti irtohius jutskaa, sellaista ”riviä”, en tiedä oikeaa termiä, käsissään ja harjasi sitä. Oli treffeille lähdössä. Eli mielestäni kyllä, hänellä on ponnarissa lisäke joskus, joskus ei ja lisäke on kuvassa keltaisempi kuin platinavaalea oma ponnari.
Jessus tuo Krete käy hermoille. Lapsellinen, itsekeskeinen ja koko ajan naama norsun v*tulla. Kotiiiiin.
Repesin, kun Nico totes homman olevan ei hankalaa, vaan mahdotonta :D
Krete on niin vihainen, että mä en varmaan uskaltais käydä hirveästi edes kaverina keskusteluja... aika aggressiivista jutustelua muiden kanssa Nicosta
Noniin, nyt on muutkin villassa huomanneet pelailun, jotta olisi tiputusuhan alla turvassa ja muuten vaan aukoo päätä parilleen!
Nico haluaa ulkomaille, ei halua perhettä ja ei kerro asioistaan eikä kavereistaan.
Mukava on mutta ei myöskään sitten etsi mitään eli kummatkin pois.
Olipa taas tylsä jakso. Jotain kunnon juonenkäänteitä nyt kaipais.
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas tylsä jakso. Jotain kunnon juonenkäänteitä nyt kaipais.
Juu.niin oli. Äkkiä Krete ulos talosta.
Nyt juontaja on saarella eli jotain tapahtuu pian.
Vierailija kirjoitti:
Nico haluaa ulkomaille, ei halua perhettä ja ei kerro asioistaan eikä kavereistaan.
Mukava on mutta ei myöskään sitten etsi mitään eli kummatkin pois.
Täh. Kyllä sä voit tyttöystävän ottaa Espanjaankin sun mukaan suhteeseen kanssasi vakavasti, vaikka et perhettä haluais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krete itse sanoi jakson alussa Mikolle, että näyttää siltä, että Rosa ei ymmärrä sinun huumoria ja saattaa olla liian rauhallinen sinulle. Sen jälkeen meni kaakattamaan kaikille muille paitsi Rosalle, että "Mikko sanoi...". Laittoi omat sanat Mikon suuhun. Epämiellyttävää käytöstä. Vaikka Krete olisi kiinnostunut Mikosta, niin tuollainen valheellinen juoruilu ja epävarmuuden kylväminen ei ole ok.
Onko Krete unohtanut että on TVssä ja kamerat käy? Ei tullut sitten mieleen että Rosa voi katsoa jaksot jälkikäteen. No Krete varmaan ajattalee että kavereista viis, meni miestä ja pääpalkintoa hakemaan tuolta. Toisaalta kuka nainen edes haluaisi noin kieroa ystävää.
Sä et oo vissiin vielä kuullut, joten: "Its not frend ailänd - its löööööööööv ailänd". Eli ei sinne mennä ystävystymään. Mua rasittaa nämä "girls' girl -jutut". Akat puukottaa selkään heti mahdollisten eturistiriitojen tullen, joten parempi mennä vaan röyhkeästi omat intressit edellä ja viis veisata muista bitcheistä.
mitäs hittoa. epävarmat mimmit käyttäytyy näin, mutta ei se ole mikään naisten yleinen juttu kuitenkaan että puukotetaan
Siinä kisassa tais olla ainakin tangossa roikkumista, joku mutapaini tms ja pukkitaistelu. Isoista lihaksista ei ole aina hyötyä. Roikkumistehtävissä lihakset painaa ja menee nopeasti maitohapoille. Sitkeämmät ja kevyemmät pärjää siinä paremmin. Pukkitappelussa tasapaino ja ketteryys on tärkempää kuin voima.