Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saada kumppani?

Vierailija
15.08.2021 |

Mistä nykyää saada kumppani? Olen 36 v mies joka on vähä erikoinen ja ujo. Lisäks mulla ei ole yhtään kavereita. Baarit ja alkoholi ei vain enää kiinnosta. Olen kokeillut myös nettideittailua mut ei taida olla mun juttu. Tuntuu vaa pahalta nähdä paljo oman ikäsiä ja niillä kumppanit.

Kommentit (191)

Vierailija
121/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu et nykyää on vaa niin pinnallista kokoajan... pitäs varmaa olla joku täydellinen mieski että kelpaa. tai lähinnä komea.. pituutta on itellä mutta en mä nyt komea ole.. enkä ruma, siltä väliltä.. itteäni vaa alkanu jo masentaa tää jatkuva yksin olo ja tuntuu ettei missää ole normaaleja naisia.. pinnallista paljon.. en semmosia jaksa.

Tuskinpa olet niin ruma kuin luulet. Ja onhan niillä muillakin lihavilla ja kaljamahaisilla ikäisilläsi miehillä yleensä puoliso. Lähinnä vaikuttaa siltä ettei susta oikein saa mitään irti koska et tee mitään, eikä sua kiinnosta mikään. Pelkkä työssä käynti ei riitä kiinnostuksen luomiseen, paitsi ehkä jotain elämäntapatyötöntä rahojesi perässä olevaa naista. Sellaista tuskin haluat?

Ja jos olet masentunut, harvoin kukaan haluaa seurustella masentuneen kanssa. Masennuksella on vielä ikävä tapa tarttua, jos toinen on läpikotaisin myrkyttynyt mieleltään ja toinen yrittää olla pelastaja. Sulla ilmeisesti sitä kaljaakin kuluu jonkin verran kun juopottelet pahaan oloosi.

Mieti niin päin, että miksi kukaan haluaisi olla kanssasi? Miten sinä parannat toisen ihmisen elämänlaatua? Koska siitä parisuhteissa on kyse. Halusta olla jonkun kanssa koska hänen kanssaan on kivempaa kuin olla yksin.

Vierailija
122/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mun ulkonäkö olla jo menny pahempaa suuntaa ku oon lihonut ja mahaa ja en oo enää komea.. ei vaan näytä kelpaavan naisille enää. Pakko tehdä töitä ja olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaa tuntuu haluavan komeita itsevarmoja miehiä joilla on kavereita ja sosiaalista elämää. Mulla ei ole mitään. Olen yksin ja masentunut. Tosiaa jatkuvasti yritän saada naista, mutta ei heitä ollenkaa kiinmosta.

Vierailija
124/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua semmoista. Mulla on vakityö ja sillee asiat hyvin. Käyn salilla ei oo harrastuksia.. koen olevani erilainen kun muut ku oon aina yksin tai oman äitinkaa. Ennen join reippaasti alkoholia, en halua enää juoda koska haluan muuttua. Ja mies joka juo ei kiinnosta naisia. Mulla on ylipainoa ja haluaisin laihduttaa. Tuntuu vaa etten millää enää kelpaa naisille tässä iässä.

Vierailija
125/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua 9v vanhempi. Tykkäisin urheilullisuudestasi. Ja päihteettömyydestäsi. Tule Facebookin introvertti sinkut ryhmään.

Vierailija
126/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pääsin tapaan naisia ja oli sosiaalista elämää.. nyt oon vaa töissä tai yksin. Edes vanhemmat naiset ei musta kiinnostu. Olenko mä niin ruma vai lihava.

Vierailija
127/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinua 9v vanhempi. Tykkäisin urheilullisuudestasi. Ja päihteettömyydestäsi. Tule Facebookin introvertti sinkut ryhmään.

Introvertit sinkut

Vierailija
128/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mussa hyviä puolia toki. Nyt lopetin alkoholin en vaa jaksa.. mutta en vaa jotenki kiinnosta naisia. Varmaa lihominen ja ikä tekee. Mulla on aika pyöreet posket. Oon jotenki niin turhautunut tähän kaikkeen.

Vierailija
129/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole facebookkia.

Vierailija
130/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai toiset lihavat miehet tavallisen näköset kelpaa naisille. Olen 3 kertaa seurustellut ja pudonnut jotenki kuoppaan. Nykyää enää ollenkaa en kiinnosta naisia. Vaan minä yksin aina kiinnostun ja nainen ei ees ota yhteyttä.

Vierailija
131/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin muutoksia isoja. Ja haluan itekki muuttua. Tinderi on mutta ei juuri mitää osumia tule. Ei ees vanhemmilta naisilta.en tajua. En mä niin ruma voi olla ja mä oon aika pitkä mieheksi. Joka päivä harrastan liikuntaa. Tosi outoa ettei enää ketää lähesty. Naiset on muuttunu.

Vierailija
132/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ketä vaan. Mut 3 v ollu jo sinkkuna ja jotenki kaipais muutoksia. Ei vaan tässä samassa pisteessä olla kokoajan.

Vierailija
133/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et olen liian tavallisen näkönen lihonut tinderiin ku en saa millää osumia. Annan mun tyyppisille naisille osumia mitkä mua kiinnostaa, mutta en ilmeisesti kiinnosta heitä.

Vierailija
134/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30 vuotiaana oli ihan erilaista. Tapasin naisia ja naiset halusi tavata mut.

Vierailija
135/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä ihminen oikeasti haluaa, sen myös tästä maailmasta ainakin jonkintasoisesti itselleen etsii. Suurin syy parisuhteen puuttumiseen voi olla se, ettei oikeasti halua sellaista. On vaan pakko hakea, koska asia jotenkin kuuluu mennä niin. Naisia on joka paikka täynnä. Voit etsiä myös naispuolisia tuttuja ja kavereita, ylipäätään naisia. Jos naisolento kiinnostaa.

Vierailija
136/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on alkanu vaa tuntuu et oon muuttunu ja musta on tullut vihaisempi ja turhautuneempi ku en kelpaa edes tavalliselle pyöreelle naiselle. En vaa ymmärrä. Kyllä mussa jotain kiinnostavaa pitäs olla. En ole työtön.. urheilen. Siniset silmät ihan kivasti pituutta. Rauhallinen luonne. Ehkä en vaa omana itsenäni ole kiinnostava. Pahalta se tuntuu nähdä muita pariskuntia ku itse on kuopassa ja ikää 36.

Vierailija
137/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa myös johtuu siitä et olen tosi ujo. Naiset ei juttele mulle ja tunnen olevani näkymätön. Pahalta tuntuu.

Vierailija
138/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tinderissä on esittelyteksti ja kerron kyllä millanen olen.

Vierailija
139/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä tuntuu siltä et olen lihava ja liian ruma ja vanha saamaan ketään. Kai se jatkettava töitä ja yksinäistä elämää.

Vierailija
140/191 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki olen yksinäinen, ei ole kavereita ja tuttuja.. joskus ennen kyllä oli.  Taas muka minussa on vaa vikaa. Miksi kiinnostaa juominen ja baarit.. oon sitä ihan tarpeeksi tehnyt. ei se vain ole enää mun juttu.  Kai mä sit oon tylsä, oon kans sitä miettiny.. mut tällänen mä oon. Onhan niitä naisiaki samassa tilanteessa. Ihmettelen vaa ku ei löydy ketään. Oon kuitenki töissä ja sillee harrastelen liikuntaa, en kuitenkaa ole mikää eläkeläinen tai sairaseläkkeellä tai pitkäaikastyötön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme