Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saada kumppani?

Vierailija
15.08.2021 |

Mistä nykyää saada kumppani? Olen 36 v mies joka on vähä erikoinen ja ujo. Lisäks mulla ei ole yhtään kavereita. Baarit ja alkoholi ei vain enää kiinnosta. Olen kokeillut myös nettideittailua mut ei taida olla mun juttu. Tuntuu vaa pahalta nähdä paljo oman ikäsiä ja niillä kumppanit.

Kommentit (191)

Vierailija
81/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et nykyää on vaa niin pinnallista kokoajan... pitäs varmaa olla joku täydellinen mieski että kelpaa. tai lähinnä komea.. pituutta on itellä mutta en mä nyt komea ole.. enkä ruma, siltä väliltä.. itteäni vaa alkanu jo masentaa tää jatkuva yksin olo ja tuntuu ettei missää ole normaaleja naisia.. pinnallista paljon.. en semmosia jaksa.

Vierailija
82/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo neuvo vanhemman naisen ottamisesta on erittäin huono.

Miesten tulisi nostaa standardejaan eikä laskea niitä. Naiset ovat jo valmiiksi tarpeeksi karkkikauppamaisessa treffailumaailmassa ja tyytyminen vain lisää sitä entisestään.

Hyvä hyvä! Nostakaa standardeja- nythän se on : ihan perusnätti ja tavallinen= max 25- vuotias, missi tai malli, hoikka, pitkähiuksinen, lapseton, koiraton, neitsyt, joka toteuttaa kaikki poke- fantsut😛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseäni ei tuommonen nainen kiinnosta sit pätkääkään. Mieluite joku tavallinen pullukka.

Vierailija
84/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku luonteeseeni sopiva harrastus, ja sitä kautta tutustut luonnollisesti ihmisiin, pidät silmät auki ja sieltä.

Vierailija
85/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä.. kyselen naiselta kyllä mutta yleensä hän ei vastaa, ja tuntuu ettei ole millää tavalla kiinnostunut musta.

Vierailija
86/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta tutustua naisiin kun ei oo ketää naispuolisia kavereitakaan. Senkää kautta ei onnistu saamaan. Tunnen olevani aika ulkopuolinen ja yksin.. työajan ulkopuolella olen vaa yksin.. ja emmä nyt tuntemattomalle naiselle kadulla mee juttelee.. se juokse kyllä karkuun. 

Vierailija
87/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen miehille lavatanssiharrastusta. Siellä on naisia pilvin pimein. Saat liikuntaa ja uusia ystäviä, ja taatusti löydät samanhenkisen kumppanin. Siellä on naisia HUOMATTAVASTI enemmän, kuin miehiä, ja eri ikäisiä!!!

Vierailija
88/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen miehille lavatanssiharrastusta. Siellä on naisia pilvin pimein. Saat liikuntaa ja uusia ystäviä, ja taatusti löydät samanhenkisen kumppanin. Siellä on naisia HUOMATTAVASTI enemmän, kuin miehiä, ja eri ikäisiä!!!

Ei tää ap minnekään tansseihin lähde eikä minnekään muuallekaan.

Ap ei sun ulkonäkö ole ongelma tai ainakaan suurin ongelmista. Vaan se että olet lapanen.

Vierailija
89/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo neuvo vanhemman naisen ottamisesta on erittäin huono.

Miesten tulisi nostaa standardejaan eikä laskea niitä. Naiset ovat jo valmiiksi tarpeeksi karkkikauppamaisessa treffailumaailmassa ja tyytyminen vain lisää sitä entisestään.

Kerroitko juuri aloittajan kuuluvan Baltian alueelta poispotkittuihin? Näidenhän piti lähteä Iltis artikkelin siivittämänä Viroon ja Latviaan.

Vierailija
90/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap sen naisen kanssa edes tekisit!?

Vierailija
91/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ap sen naisen kanssa edes tekisit!?

Ehdottomasti AP haluaa päästä kirjoittelemaan rahat vievästä eukosta sekä siitä ettei halunnut oikeasti tulla isäksi.

Vierailija
92/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis erikoinen ja lähinnä yksinäinen. En omista kavereita. Naiset on vain sanonut sä olet kivan näköinen mies ja pitkä. Mutta koen sen että se on aina pelkkää sanomista. Mussa on hyviå juttuja. Käyn vakituisesti töissä. Ehkä se on tää outous masennus joka ei kiinnosta naisia tai huono tuuri. Väärä asenne.

Vierailija
93/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua oikee kiinnosta mikään tanssijuttu.

Vierailija
94/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä en saa juuri mistään. Käsipelillä mentävä

Vierailija
95/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki olla. En halua ottaa koiraa. Enkä halua mua 10 v vanhempaa naista. Ei kiitos. Miksi väkisin pitäs semmoinen ottaa?

Vierailija
96/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ruokittu trollia viiden sivun verran.

Hyvä puoli on se, että kyseinen trolli on yhtä yksin kuin ennenkin, ja ansaitsee sen. Mutta kerta toisensa jälkeen ihmetyttää se, että ihmiset lankeavat näihin.

Vierailija
97/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkkeilemäs ja liikun missä naisia.. mutta oon aina yksin.

Vierailija
98/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kaikki tietää että sä olet naine joka herättelee palstalla miesv ihaa.

Hakeudu hoitoon

Vierailija
99/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt vain ole ystäviä..toiset on yksin.

Vierailija
100/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä jo lopettanut etsimisen. No olenkin 50+ naisista pitävä nainen, vaikea löytääkään. Ja en kelpaa kenellekään, sairaseläkeläinen. Kuka välittää. . En kai niin väliksi sitten. Pitää keskittyä muihin asioihin. On sinkkuna hyvätkin puolet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi