Mistä saada kumppani?
Mistä nykyää saada kumppani? Olen 36 v mies joka on vähä erikoinen ja ujo. Lisäks mulla ei ole yhtään kavereita. Baarit ja alkoholi ei vain enää kiinnosta. Olen kokeillut myös nettideittailua mut ei taida olla mun juttu. Tuntuu vaa pahalta nähdä paljo oman ikäsiä ja niillä kumppanit.
Kommentit (191)
Ei sitte taida löytyä mulle semmoista kumppania joka hyväksyis mut tälläsenä.. kun ei ollenkaa enää mitenkää naiset halua tietää musta mitää tunnen olevani monesti näkymätön.. ei halua kysyä ei niinku pyydetä mihkään. oon tarpeeksi ite aloittanut ja yrittänyt.. en vain sitä jaksa enää.. toisilla vain käy hyvä säkä löytää kumppani ja on kivaa, iteltä se jotenki puuttuu ja toki hyviä asioita on elämässä ja menny parempaa suuntaa.. mutta koen etten oo onnellinen vaa ja katselen muita pariskuntia vaan ja ite umpikujassa.
Kai se jatkettava omaa elämäänsä ja erilaista elämää ja käydä vaa töissä kokoajan sitä teen ja liikuntaa harrastaa yksin ja olla niinku sit vapailla ihan yksin. Tätä se on tosi kauan jo ollut tosi kauan. En taida vain niinku yhtään kiinnostaa ketää en siis ketään. Mä jatkan sitte näin.
Mites teillä muilla miehillä on tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Ikää sinulla jo aika paljon. Pariutuminen tapahtuu valitettavasti 10 vuotta aikaisemmin.
Pariutuminen tapahtuu kaiken ikäisillä, ei sillä mitään aikarajaa ole.
Aika moni alle 30 v pariutuneena on jo eronnut, ihminen muuttuu niinä 10 vuotena niin paljon, siis kasvaa tajuamaan, että minkä idiootin kanssa on elänyt ja mahdollisesti lapset tehnyt ja sitten etsii sen oikean. Tosin kuinka moni jotain yv-mammaa sitten haluaa...
Niinhän se.. mutta voin kertoa vielä että itselläni ei ole mitää seksielämää ollutkaa pitkää aikaa kaikki on loppunut enkä halua maksullisiin mennä.. toiset kai sitten niin helposti saa ja on vakiopanoja sun muuta. Kyllähän sitä edes joskus kaipais jotain läheisyyttä.. Mutta näin vanhempana on huomannu että kaikki nuoret ja komeat kyllä kiinnostaa naisia.
Onko sitte naisten mielestä mussa jotain vikaa kun huomaavat mut deittipalstoilla että jahas 36v mies ei lapsia ja sun muuta. tavallisen näkönen, ei komistus ja sun muuta. Pitäskö sit olla muka jo tässä iässä kunnon parisuhde. No ei vain ole.
Haluan tuoda selkeesti tässä kaikki fiilikset ja tuntemukset mitä mulla on nykyää. Jotenki kaikki muuttunu mitä oli ennen ja oli nuorempi. Ihmisillä tuntuu monilla olevan omat kaverit ja parisuhteet. Itse olen todella erilainen ja elän erilaista elämää ja paljon aina yksin.
Hiljaista näyttää olevan. No kerroinpa suoraa omista fiiliksistä ja mitä niinku nykyää ajattelen. Suoraa sanoen olen jumissa, kai pitäs olla vaa erilainen ihminen että kiinnostaa.
Kai mä sitte vaa suoraa hyväksyn tän tilanteen etten vaa enää kelpaa.. Olen tosi muuttunut vanhentunut on vähän ylipainoaki. Nykyää pitäs vaa olla tietynlainen että naisen saa tai kiinnostaa. Tosi paljon mietin tätä. Kai mä sit vaan oon yksin aina. Ei jaksa todellakaa yrittää ja kiertää tätä jatkuvaa ympyrää kokoajan ja kaikkee muutaki.
Pitää varmaa sit unohtaa naiset elämästä ja keskittyä olee töissä ja muihin juttuihin vaan.
Kai mä oon vaa tylsä ihminen epäkiinnostava, vaikka mussa hyviä juttuja on, pahalta se tuntuu, mutta ei varmaa voi yhtää mitää. pitää keskittyä muihin juttuihin vaan.
Badoossa tulee korkeintaa joku tykkäys, mut sit naiset ei kirjota mitää, ja jos kirjottaa ei ne koskaa vastaa. Tinderis ei osumia sit millää. Vähä tuntuu et pakostaki otettava niskasta kii ja tekee muita juttuja elämäs ja unohtaa kaikki.
Niin kertokaa nyt muut miehet miten teillä menee naistenkaa?
Ymmärrätkö miten paljon valitat, ei tuollaista kukaan jaksa kuunnella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kavereita. Ei ole harrastuksia.
Mitä sinä teet vapaa-aikanasi? Mitä ihminen, jolla ei ole harrastuksia, tekee? Makaa sohvalla tai sängyssä ja tuijottaa kattoon?
Sivusta vastaan henkilönä, jolla ei ole harrastuksia: hengaan netissä, katselen netflixiä, siivoan ja pyykkään. Teen tosi pitkiä työpäiviä, joten en todellakaan jaksa vapaa-ajalla tehdä enää mitään tai ainakaan nähdä yhtään ketään. Lepään.
En tosin etsi parisuhdettakaan (koska en jaksaisi töiden päälle sitäkään), mutta esimerkkinä. Kun kerran kysyttiin.
Asia sitten selvä. Kai mä sit pysyn ikuisesti yksin.
SÄ ootki sinä, itse en tykkää olla sinkkuna ja oon erilainen kaikki on erilaisia. Etsin juurikin parisuhdetta.
Joku nyt mättää ja pahasti, kun ei ees pääse tutustumaan naisiin saati näkemään.
En sitte tiedä. Kai olen vaa niin erilainen kun muut, ja ulkopuolinen. Usein yksin ja liikuntaa harrastan yksin, kai oon jotenki tylsä.. ei niitä kavereita ole yhtään, ja ihmiset ei oikein hirveästi juttele mulle ja oon toki ujo... Kovasti haluaisin vain että elämä muuttuis ja löytyis kiva nainen rinnalle jonka kanssa olla