Mistä saada kumppani?
Mistä nykyää saada kumppani? Olen 36 v mies joka on vähä erikoinen ja ujo. Lisäks mulla ei ole yhtään kavereita. Baarit ja alkoholi ei vain enää kiinnosta. Olen kokeillut myös nettideittailua mut ei taida olla mun juttu. Tuntuu vaa pahalta nähdä paljo oman ikäsiä ja niillä kumppanit.
Kommentit (191)
Afganistanista tulee uutta kansaa tännepäin, sieltä löytyy sullekin kumppani.
Vloppu lähestyy ja sama yksinäinen vloppu niinku ennenkin. Eipä ole kumppania.
No kai tää on mun kohtaloa. Meenpäs sitte vaikka kuntoilee vloppuna ja keksin jotain.
No miten te muut miehet.. saatteko naista? Kukaan ei vastaa mitään.
No antaa olla koko palsta.. Mä en jaksa enää.
ehkä mä tapan itseni en jaksa enää
Ei ketää välitä huomaa miten ihmisiä ei kiinnosta ihmiset enää ollenkaa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään ystäviä. Ennen oli.. olen jumissa elämäs.. käyn töissä mut ei naiset juttele ikinä.
Ala sinä juttelemaan naisille. Sen juttelun ei tule tähdätä mihinkään sen enempään kuin esimerkiksi sanot jotain yleispätevää ko.tilanteessa. Sen voit sanoa ihan tuntemattomallekin, esimerkiksi avata oven naiselle kun hän osuu samaan aikaan kanssasi ovelle, sanot vaikka ole hyvä, vaikuttaapa tämä näyttely mielenkiintoiselta, oletko käynyt aiemmin tms? Odotat vastauksen ja mahdollisesti rupattelette vähän lisää ja aina voit kohteliaasti vetäytyä ja toivottaa iloisesti että hyvää näyttelyä! Jos törmäät näyttelyn aikana uudelleen voit kommentoida jotain teosta ja taas jatkaa matkaa. Tällä tavoin juttu voi kehittyä vähitellen pidemmälle tai sitten ei, ei sinullakaan pidä olla päämääränä että nyt tulee kahvittelukutsu. Tarvittaessa voit ehdottaa mutta älä pidä sitä päämääränä välttämättä, vaan pääasia että alat juttelemaan naisille sitä sun tätä, oman ikäisille ja jopa ihan mummoille. Rumille, kauniille, ihan kaikille. Näin lisäät itsellesi itsevarmuutta ja avoimuutta, luonnollisuutta ja tilannetajua ja kyllä sieltä löytyy lopulta se henkilökin joka natsaa. Ja kun tulee se kerta kun se nainen vaan mutisee vastaukseksi niin älä ota sitä henkilökohtaisesti, hän on semmoinen, ja voit hyvin livetä tilanteesta kohteliaasti toivottamalla hyvää päivän jatkoa.
Ja ne sun jutut pitää olla positiivisia!
Ei valitusta.
Olen jutellut naisille, muttakun ei ne vastaa missää netissä ja halua mitenkää tutustua.. kuten sanoin oon ilmaa. En mä missää ulkona juttele naisille ei ole kavereita ei naispuolisia kavereita ole vuosiin ollut. Mä oon ihan erilainenb kun muut.. olen vaa yksin lenkillä tai yksin töissä tai kaupassa. se on mun elämä.
En osaa puhua mitään. huonot sosiaalsiet taidot. Mul on oppimisvaikeus ja oon vähän ujo. Ei naiset oikee oo mulle puhunu vuosiin mitään. Kaupan kassa sanoo hei.
Tuntuu että mä en ole olemassa. Monilla on kavereita suhteita. Mä en kelpaa kellekkään.. vuosia tää menny näin. En mitenkää pääse keskustelee naisille. ihanko naiset näkee mut jo livenä että tuo on se ihminen joka on todella masentunut ja täys paska. Ei kiinnosta yhtää edes katsoa päälle eikä jutella. Olen jo hyväksynyt sen että sain tämän elämän näin ja olen sinkkuna ja pahalla tuulella aina.
Oon oikeesti jo miettiny pahinta että tätä menoa en tule kestämää kauaa. ja päätän jollain keinolla päiväni.
Hei, entä jos menisit mukaan johonkin ystäväpalvelutoimintaan? Joko ilmoittaudut henkilöksi joka haluaisi ystävän tai sitten tarjoudut ystäväksi. Uskon että ihan vaan jonkun seura tekisi sinulle ja itseluottamuksellesi hyvää.
Välillä en tiedä mitä tehdä.. mä en osaa ihmistenkaa jutella.. mulla on huonot sosiaaliset taidot ja jauhan vain itsestäni ja valitan.. ihmiset on sanonu mulle mee narun jatkoksi oot todella vaikee rasittava ruikuttaja joka on on jäänyt teiniksi joka saa raivokohtauksia eikä mee asiat perille.
Vierailija kirjoitti:
Välillä en tiedä mitä tehdä.. mä en osaa ihmistenkaa jutella.. mulla on huonot sosiaaliset taidot ja jauhan vain itsestäni ja valitan.. ihmiset on sanonu mulle mee narun jatkoksi oot todella vaikee rasittava ruikuttaja joka on on jäänyt teiniksi joka saa raivokohtauksia eikä mee asiat perille.
Miten sun terapia menee?
Luulen että sun pitää ensin hankkiutua parempaan henkiseen kuntoon ennen kuin olet valmis kaveruuteen ja parisuhteisiin. Kuten itsekin myönnät tuossa että olet epävakaa tällä hetkellä.
musta tuntuu et mul on joku vamma mun päässä. Olen aina niin yksin ja tuntuu ettei tämä ole elämää. Muuttunut olen todella paljon mitä nuorena.. sillon oli ihmisiä ympärillä. en tuntenut itseäni yksinäiseksi ulkopuoliseksi. nykyää olen tosi yksin.
Vierailija kirjoitti:
musta tuntuu et mul on joku vamma mun päässä. Olen aina niin yksin ja tuntuu ettei tämä ole elämää. Muuttunut olen todella paljon mitä nuorena.. sillon oli ihmisiä ympärillä. en tuntenut itseäni yksinäiseksi ulkopuoliseksi. nykyää olen tosi yksin.
Tiesitkö että myös naisilla on heikkolahjaisuutta ja muita vaikeuksia elämässä? Oletko yrittänyt tutustua heihin?
No kai se on keksittävä vaan muuta elämässä. Joku pelikone vois hommata. Ja olla töissä ja keskittyä vaikka vähä painoa tiputtaan, se vois olla hyvä idea.