Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saada kumppani?

Vierailija
15.08.2021 |

Mistä nykyää saada kumppani? Olen 36 v mies joka on vähä erikoinen ja ujo. Lisäks mulla ei ole yhtään kavereita. Baarit ja alkoholi ei vain enää kiinnosta. Olen kokeillut myös nettideittailua mut ei taida olla mun juttu. Tuntuu vaa pahalta nähdä paljo oman ikäsiä ja niillä kumppanit.

Kommentit (191)

Vierailija
101/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderikin on paikka jossa kukaan nainen ei varmaan kenellekkään miehelle matchaa... Olen kokeillut feikkinä vaikka minkä näköisillä kuvilla ja esittelyillä niin aina täysi nolla tykkäystä saati matchia. En ymmärrä miksi näin. Sitten naiset valittavat kuinka ei löydy hyvää miestä. Olisiko syy siinä että ei halua ottaa selvää miehestä...

Vierailija
102/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikolta näyttää löytää joku. Kuitenki 36 v ja oon vielä ylipainonen vähän. Haluaisin itsevarmuutta ja laihduttaa et olisi paremmat mahikset. Kavereita ei ole ja vähän erikoinen ja ujo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en vaa tiedä mistä naisen löytää. Tinderis tulee osuma, mut nainen hiljenee yhtäkkiä tai ghostaa. Itse en jaksa enää yrittää. Taidan olla liian vanha.

Et ole!

T. 63v

Vierailija
104/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderikin on paikka jossa kukaan nainen ei varmaan kenellekkään miehelle matchaa... Olen kokeillut feikkinä vaikka minkä näköisillä kuvilla ja esittelyillä niin aina täysi nolla tykkäystä saati matchia. En ymmärrä miksi näin. Sitten naiset valittavat kuinka ei löydy hyvää miestä. Olisiko syy siinä että ei halua ottaa selvää miehestä...

Olet kokeillut vaikka minkä näköisillä kuvilla ja esittelyillä? Mitä se käytännössä tarkoittaa? Sinusta on kuvia sekä Nepalissa joltain base campilta että lepakkoretkeltä Viikistä ja kuntosalilta kotikaupungistasi? Olet esittäytynyt miehenä, joka tykkää lavatansseista, base jumpeista ja postimerkkien keräämisestä?

Miksi sinusta pitää _ottaa selvää_? Miksi et kerro millainen olet ja mitä haet?

Kerro nyt: mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle?

Vierailija
105/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikolta näyttää löytää joku. Kuitenki 36 v ja oon vielä ylipainonen vähän. Haluaisin itsevarmuutta ja laihduttaa et olisi paremmat mahikset. Kavereita ei ole ja vähän erikoinen ja ujo.

Rohkeutta! Kyllä se siitä, mutta yks mikä on varma niin se että ei sitä naista kotona nyhjäämällä löydy, ellei se naine ole jo valmiiks, eikä ne naiset tuu sinua kotoais hakemaan, joten olis jo aika virkistyä. Onnea ja hyvää viikonloppua.

Vierailija
106/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kokeillut vaikka minkä näköisillä kuvilla ja esittelyillä? Mitä se käytännössä tarkoittaa? Sinusta on kuvia sekä Nepalissa joltain base campilta että lepakkoretkeltä Viikistä ja kuntosalilta kotikaupungistasi? Olet esittäytynyt miehenä, joka tykkää lavatansseista, base jumpeista ja postimerkkien keräämisestä?

Eihän siinä esittelyssä pysty juuri kertomaan mitään. Matchatahan täytyy että pääsee juttelemaan ja kertomaan...

Vierailija
107/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä esittelyssä pysty juuri kertomaan mitään. Matchatahan täytyy että pääsee juttelemaan ja kertomaan...

Eli mikä naisen profiilissa herättää sinun kiinnostuksesi niin, että pyyhkäiset juuri hänet oikealle siinä toivossa, että matchaatte?

Entä minä sinun profiilissasi herättä naisen kiinnostuksen niin, että hän pyyhkäisee juuri sinut oikealle?

Vierailija
108/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mikä naisen profiilissa herättää sinun kiinnostuksesi niin, että pyyhkäiset juuri hänet oikealle siinä toivossa, että matchaatte?

Entä minä sinun profiilissasi herättä naisen kiinnostuksen niin, että hän pyyhkäisee juuri sinut oikealle?

P.o entä MIKÄ sinun profiilissasi herättää naisen kiinnostuksen jne

Vierailija
109/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin mietin. Enää ei tule matcheja. Ennen kyllä tuli..eikai naisia oikee enää mikää kiinnosta.. wn kuitenkaa kovin ruma ole.. ylipainoa joku 10 kg toki.. mutta silti. Joskus tulee osuma mut sit nainen ei kysy mitää.. luotto naisiin mennyt.

Vierailija
110/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä sillain rullaa iha on. Töitä ja kaikkee. Vähän liikuntaa mut ei niinku pääse millää tutustuun naisiin ja toisilla näköjään niin helppo tutustua ja saada parisuhde.

Vierailija
111/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sillain nirso mut kun ei ees oman tyylisisiä naisia kiinnosta.. aika outoa. Jotain on sit pielessä.

Vierailija
112/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain et mun juna meni jo. Olen jo 36 monella on jo parisuhteet ja sillee. Inhottava tilanne. Olen kyllä yrittänyt tsempata itteeni ja sillee hyviä juttuja on mut ei ne varmaa riitä. Olen ujo ja kaveriton kuitenki naiset varmaa ajattelee tuossa on jo vikaa.. lisäks lihonut.. en kovin komea ole mut en rumakaa. . välimaastosta.. mutta kai oon sit tylsä ja erikoinen tapaus.. ei naiset halua jutella eikä ikinä ehdottaa tapaamista ja jos ite ehdottaa koskaa ei käy.. Mitä hittoa.. ei sen nyt tällästä pitäs olla.

Vierailija
113/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain olevan niin hiton vaikeeta nykyään. Ei pitäs näin olla. Omasta mielestä olen ihan ok näkönen vaikka vähän ylipainoa on.. mutta en tiedä onko naiset muuttunu ei huvita enää tutustuakkaa ja nähdä.. itse kaipaan juuri sitä tutustumista nähdä toinen päästä juttelee..

Vierailija
114/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vaa pakko hyväksyä et on niin erilainen ja mussa ei ole yhtää mitää kiinnostavaa.. aina olen ulkona yksin tai kotona.. ja käyn vaa töissä.. nykyää yritän harrastaa liikuntaa ja pitäs varmaa laihduttaa kun ei kaljamahainen mies oikee näytä enää kiinnostavan ketää

Vierailija
115/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää on mun kohtaloa olla vaa yksinäinen enkä saa mitää iloa elämään tai kumppania ku en kelpaa.. olen vielä lihava ja en kovin komea, aika pudonnut ja ihmettelen miten tää tällästä on.. eipä ne kaikki naisetkaa aina kauniita laihoja ole, mutta on toisilla kumppani silti.. kyl se masentaa näin vloppusin ja turhauttaa monesti.

Vierailija
116/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muilla miehillä. Onko sama tilanne?

Vierailija
117/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti itse yrittänyt tutustua naisiin Tinderissä Badoossa, muttakun ei saa mitää vastakaikua. Eikö naama kelpaa vai mikä hitto täs on.

Vierailija
118/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan meni palsta hiljaseksi.

Vierailija
119/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostaa sellaiselta tyypiltä joka tulee elämään elämänsä yksin.

Yksinäisyys, ujous, kaverittomuus....baarielämä ei kiinnosta? Toisin sanoen oot tylsä persoona, elämässäsi ei ole muuta kuin työ ja vapaa-ajat hengailet yksin kotona tai harrastat kenties jotain liikuntaa yksin?

Kerronpa, että kaltaisiasi miehiä on Suomessa todella paljon kun taas niitä naisia, joille riittää tuollainen tylsä tavismies, on todella vähän.

Eli joko sinä opettelet elämään sosiaalisempaa elämää, muutat persoonaasi mielenkiintoisemmaksi tai sitten sä elät koko elämäsi yksin.

Siinä vaihtoehdot, ei voi mitään.

Vierailija
120/191 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti itse yrittänyt tutustua naisiin Tinderissä Badoossa, muttakun ei saa mitää vastakaikua. Eikö naama kelpaa vai mikä hitto täs on.

Badoon saa unohtaa heti, siellä ei ole ketään. Tinderissä nyt joka päivä tulee matcheja, mutta badoo on sellainen paikka että ei ketään... Tai sitten en osaa käyttää sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän