Mistä saada kumppani?
Mistä nykyää saada kumppani? Olen 36 v mies joka on vähä erikoinen ja ujo. Lisäks mulla ei ole yhtään kavereita. Baarit ja alkoholi ei vain enää kiinnosta. Olen kokeillut myös nettideittailua mut ei taida olla mun juttu. Tuntuu vaa pahalta nähdä paljo oman ikäsiä ja niillä kumppanit.
Kommentit (191)
Varmaa oma käytös ja jos olen jotenki päästäni vialla vammainen vaikee turhake elämässä kaikki haluaa musta vain eroon. Niin en kai tutustu ihmisiin ja oon jääny todella yksin. Näin ollut jo 3 vuotta kun mun ex tyttöystäväni jätti mut. Olen todella pahempaa suuntaa mennyt ja turhautunut elämässä kun ei vain mikään onnistu.
No oletko kiinnostunut mistään liikunnalliesta harrastuksesta?
Kuten tanssi, että kävisit tansseissa niin tanssi on yksi liikunnallinen harrastus, kesäisin on lavatansseja ,ne vetää paljon väkeä kesäisin, ja on ollut nuoriakin kyllä.
Alkoholia on myynnissä mutta sitä Ei tarvitse ottaa voi olla selvin päin.
Kansanopistossa on varmasti kurssitarjonnassa tanssi kursseja, paikkakunnasta riippuen , että talvella kävisit kursseilla, että sitten
Kesällä lavatansseissa olisit parkettien partaveitsi daameja hakisit tanssimaan.
Ja kohta kiertäisi sana nuo mies, on
Loistava tanssija, käy Häntä hakemassa , nyt Naistenhaku vuorolla.
No entä hiihto, että hiihtämään tulisi joku Ikäiseksi nainen.
Entä kuntosali kiinnostaako nostaa puntteja , painoja siis tarkoitan.
Oletko musikaalinen ?
Onko nuottikorvaa , tykkäätkö laulaa, soittaa jotain.
Kysyisit pääseekö mihinkään esiintymään ?
Niin ujo sanoit olevasi Anteeksi ja eikö ravintola sillä mieles Kiinosta jos käyt vain joskus hienosti syömässä.
Teatteri, elokuvat, tai konsertit kiinnostaako , siis kulttuuri tapahtumat ?
Niin tuo esiintyminen voi oikeastaan,
Voi katsoa tähän , että nyt kun pitäjäpäiviä, on kesä tapahtumia myös talvisin ,
Rohkeasti voisit Tapahtuman järjestäjältä kysyä voisko päästä esittelemään , soittamaan musiikkia,
Pientä korvausta vastaan, voisit kysyä kavereita tähän jos löytyy kaveri piiristäsi musikaalisuutta.
Tietysti joku esiintynislupako se pitää olla joissakin paikoissa.?
No kiinnostaako yleensä mikään urheilu tai liikunta?
( Tanssikurssille ilmoittautumisesta en tarkoittanut Mitään Tanssiin Tähtien kanssa ohjelmasta Tutun opettajaa , jonka kurssille voisi ilmoittautua juuri Hänen kurssille en en suinkaan,
Vaan sitä , että Kansanopiston Tanssi opettajalla on Kansanopiston opettajan pätevyys , opettaa tanssija
Kansanopistossa ilman sitä ammattitanssi opettajan tutkintoa.
Mutta on kokemusta tietoa eri tanssi tyylien tansseista
Saattanut käydä kilpatansseisakin .
Minä kun en tiedä Koko Suomen kansan opiston kurssitarjontaa.)
Venäjältä tai Aasiasta on ainoa mahdollisuus hankkia nainen useimmille miehille tänä päivänä.
En halua venäläistä. En halua ulkomaalaista. En halua kiinalaista. Olen paremmin yksin. Olen hitto suomalainen enkä osaa kieliä enkä halua opetella. EN missää nimes voisi koskaa väkisin kiinnostua sellaisesta.
Ei ole mitään harrastusta käyn salilla lenkkeilen pyöräilen. Olen yleensä aina jokapaikassa yksin. Kaipaisin jotain kavereita. Olen jo liikaa ollut niin yksin enkä jaksa enään.
Vierailija kirjoitti:
Venäjältä tai Aasiasta on ainoa mahdollisuus hankkia nainen useimmille miehille tänä päivänä.
Mistä juontaa juurensa tämä, että Venäjältä voisi hankkia tai hakea naisen.
Itse käytän pariakin nettideittisivustoa jossa on venäläisiä ja eivät he vaikuta mitenkään erityisen kiinnostuneelta, mutta nuo köyhät aasialaiset vaikuttavat kyllä. Thaimaa/Filippiinit jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän pariakin nettideittisivustoa jossa on venäläisiä ja eivät he vaikuta mitenkään erityisen kiinnostuneelta, mutta nuo köyhät aasialaiset vaikuttavat kyllä. Thaimaa/Filippiinit jne.
Venäläisille pitää olla oikeasti rikas tai muuten merkittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläisille pitää olla oikeasti rikas tai muuten merkittävä.
Ei tarvitse olla rikas, mutta pitää olla älykäs ja miehekäs. Ulkonäkö ei ole heille niin tärkeä kuin suomalaisille naisille.
Mä en ole älykäs, mulla ei ole rahaa, en halua thaimaalaista naista. Ilmeisesti mun kohtaloa olla yksin koko elämä. Ainaski mulla on vakityö.
Naiset ei missää lähesty mua, todella olen vihainen nykyää ja turhautunut, kun en vain edelleen kelpaa helvetti en kellekkään.
No pää on sekaisin mutta kyllä tää on jo jotain vakavaa.. todella sekasin olenkin. Haukun ihmisiä oon turhautunut vihainen.. ulkopuolinen yksinäinen.. koen tosi pahaam ieltä joka päivä vaikka olen ihmisten ilmoilla. Naisia ei vain millään kiinnosta enää. Olen jatkuvasti yrittäny tutustua mitä vain tehnyt. Liikkunut urheillut käynyt töissä mitä vain tehny.. ei edes oteta yhteyttä ei sanota ees moi.. ei kysytä mitää. Jopa uskomatonta miten tää elämä on muuttunu. Terapiassa käyn.