Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saada kumppani?

Vierailija
15.08.2021 |

Mistä nykyää saada kumppani? Olen 36 v mies joka on vähä erikoinen ja ujo. Lisäks mulla ei ole yhtään kavereita. Baarit ja alkoholi ei vain enää kiinnosta. Olen kokeillut myös nettideittailua mut ei taida olla mun juttu. Tuntuu vaa pahalta nähdä paljo oman ikäsiä ja niillä kumppanit.

Kommentit (191)

Vierailija
61/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta naiset ei vastaa edes tommosiin viesteihin tinderissä.. suurin osa ei vastaa ja ghostaa samantien.

Vierailija
62/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäistä usein vloppusin näin sinkkumiehenä. No minkäs teet kun ei ole kiinnostava mies.

No ei tietysti kukaan ole kiinnostava, jos vaan seisoo tumput suorassa ja sanoo että ei ole kiiinnostava, ei ookavereita, ei oo harrastuksia.

Kai sua jokin kiinnostaa? Aloitat jonkin harrastuksen. Ryhdyt käymään jossain, ota vastuu omasta elämästäsi. Aina löytyy jokinharrastuspiiri. Vaikka jos tykkäät lukemisesta, etsi jokin lukupiiri, missä keskustellaan kirjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikeeta tutustua myös netissä, yleensä itse kiinnostun toisesta ja ihan kuvankin perusteellaa oman tyyppinen ja halun tutustua, mutta huomaan nopeasti että naista ei kiinnosta tai on joku komeampi mies kiikarissa ja minä en kelpaa.

Vierailija
64/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Tuossa vaiheessa juna meni jo. Muista että 20-35v ikäluokassa on 30 800 enemmän miestä kuin naista. Naisia alkaa olla vasta 55-vuotiaana enemmän kuin miehiä luonnollisen poistuman takia.

Vierailija
65/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain nykyää tiedä missä tutustua kun ei törmää naisiin missää ja tinderissä tosi harvoin tulee osumia.. ennen kyllä tuli.. mutta en tiedä sitte mistä johtuu miehen iästä. Koska itellä ainaski oli nuorempana noin 30 v pähä päällekki paljo yhden illan juttuja ja pääsi treffeille. Nykyää naisia ei sitte millään kiinnosta. En jaksa ees yrittää enää. Tinderis saa itse kysyä ja nainen ei kysy mitää.. se turhauttaa eikä sitä loputtomiin jaksa. Tuntuu vain ettei kelpaa enää ja ikääki jo 36.

Vierailija
66/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain nykyää tiedä missä tutustua kun ei törmää naisiin missää ja tinderissä tosi harvoin tulee osumia.. ennen kyllä tuli.. mutta en tiedä sitte mistä johtuu miehen iästä. Koska itellä ainaski oli nuorempana noin 30 v pähä päällekki paljo yhden illan juttuja ja pääsi treffeille. Nykyää naisia ei sitte millään kiinnosta. En jaksa ees yrittää enää. Tinderis saa itse kysyä ja nainen ei kysy mitää.. se turhauttaa eikä sitä loputtomiin jaksa. Tuntuu vain ettei kelpaa enää ja ikääki jo 36.

Ole oma itsesi. Jos se sinun "oma itsesi" ei kiinnosta vastakkaista sukupuolta niin se on vain luonnonvalintaa.

Vierailija
67/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näköjään mistään.. kai sitä pitää alkaa miettimään maksullisia loppuelämä tätä menoa kun ei kellekkää kelpaa.

Vierailija
68/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oma itseni mutta ei vain näytä kiinnostavan. Kyllä minussa hyviä juttuja on. Mutta en oikee ymmärrä miten se tällästä. Aika paljo näkee tavallisia pariskuntia joskus ihmetyttää mistä ovat löytäneet toisensa ja tekis mieli kysyäkki joskus mikä tuossa miehessä kiinnostaa, mut taidan jättää välistä.. ehkä sit mulle ei ole tarkotettu ketää ja olen jo liian vanha enkä halua lapsia

Vierailija
69/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama turhautuminen se voi olla naisten puolella. Ehkä kaikki alkavat olla turhautuneita netin deittisivustoihin, jotka vaan eivät toimi, koska ihmiset vaan etsivät ja etsivät loputtomiin.

Eli valitse joku, josta olet kiinnostunut, ja mieti aidosti, mitä juuri hänelle haluat sanoa. Mikä hänessä sai sut kiinnostumaan.

Vierailija
70/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa toki, no täl hetkel ei ole kavereita. oli ennen mutta ei niitä niin vain aikusena löydetä.. töistä olen saanut seuraa ja se auttaa. mutta kovasti haluaisin mennä eteenpäin ja kumppanin löytää. en ole sinkku ihminen ja usein on yksinäistä vloppusin.

Vierailija
71/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei näköjään mistään.. kai sitä pitää alkaa miettimään maksullisia loppuelämä tätä menoa kun ei kellekkää kelpaa.

Älä ajattele, että vika on sinussa. Tämä on maailman meno, sama ongelma hyvin useilla, sekä miehillä että naisilla. Maailma on muuttunut, ei enää samalla tavalla sitouduta parisuhteeseen eikä olla valmiita yhtään tekemään kompromissia. Pienestäkin ongelmasta erotaan.

Surullinen tilanne, mutta ei johdu sinusta eikä rajoitu sinuun.

Vierailija
72/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa toki, no täl hetkel ei ole kavereita. oli ennen mutta ei niitä niin vain aikusena löydetä.. töistä olen saanut seuraa ja se auttaa. mutta kovasti haluaisin mennä eteenpäin ja kumppanin löytää. en ole sinkku ihminen ja usein on yksinäistä vloppusin.

Ei ketään tule kukaan hakemaan kotoa. Itse pitää olla aktiivinen.

Vierailija
73/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki ollakki.. mutta uskoisin että itsellä vaikuttaa ikä jo 36. Koska nuorempana oli paljo kaikenlaisia juttuja. Toki korona vaikuttaa vähän. Itse en toki ole pitänyt niin itsestäni huolta.. vanhentunut ja vaaleentunut hiukset ohentunut ja sitten on ylipainoa ja kaljamahaa.. seki vaikuttaa.

Vierailija
74/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et nykyää on niin hirveen pinnallista kaikki ja kaikki pyörii rahan keskellä. Naisilla merkkivaatteita nuorilla ja semmosta. Itse toki pukeudun ihan siististi mutta en saa mitää huomiota naisilta katseita.. turhauttaa sekin. En omasta mielestä kyl sillee ruma ole.. Olen nyt alkanut harrastaan liikuntaaki ja semmoista.. olisi vain kiva löytää nainen.

Vierailija
75/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja olenkin.. on badoo ja tinderi.. mutta ei yhtää ketää ota minuunpäin yhteyttä.. oon monesti miettiny että on kyl tosi outoa.. enkä jaksa yrittää kaikkia ja olla epätoivonen ja ahdistella. Välil tuntuu ettei täs ole mitää järkeä

Vierailija
76/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaa on vikaa minussa ja ei ole.. mutta törmään vääränlaisiin naisiin jatkuvasti.. tai sitte en ole tarpeeksi komea jotain on pielessä.. Pituutta on kivasti ja sitten toki katon vähä miten pukeudun.. töihin laitan perus vaatteet.. mut sit johki esim kaupungille siistimmät vaatteet, mutta ei saa mitää huomiota ja katseita tosiaan.. eikö naisia nykyää mikää kiinnosta.. en ymmärrä

Vierailija
77/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Jos se siitä lutviutuisi kun keskittyy vaikeroimaan kaljamahaansa palstalla kauniina perjantai-iltana.

Vierailija
78/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juurikin tosi ärsyttävää kun eivät naiset kirjota mitää.. itse kyllä olen ihan tosissani jos nainen kiinnostaa ja kuvat ja ulkonäkö.. haluan laittaa viestiä ja tutustua.. mutta kai osa vain kerää osumia ja ei ole ollenkaa kiinnostunut etsimään miestä tai lähinnä mitään. En oikein ymmärrä miten tää on tälläistä. itse en ainaskaa tekisi naiselle niin että poistaisin tai lopettaisin vastaamisen.. kerron suoraa jos ei kiinnosta kyllä.

Vierailija
79/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy voi olla että hoet samaa asiaa kuin papukaija etkä edes yritä ymmärtää mitä joku sulle vastaa ja reagoida siihen. Vaikka olet keskustelussa, niin keskustelet lähinnä itseksesi.

Vierailija
80/191 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa karismaa naisten suhteen jos vain valitat himassa.

Jos etsit naista niin tee aloitteita naisten suhteen. Torjunnan pelko on pahin esteesi. Jos pelkäät torjutuksi tulemista niin paljon ettet uskalla jutella vieraille naisille niin homma jäätyy sitten siihen. Ei se ole mikään maailmanloppu jos saat pakit. Pakkien tulisi olla vain pienoinen pettymys eikä iso asia. Mitä enemmän teet aloitteita sen itsevarmemmaksi muutut naisten suhteen.

Jokatapauksessa seksi antaa vain hetkellistä tyydytystä. Ei kannata tehdä siitä koko elämän keskipistettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä