Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka p*skamainen voi vuokrailmoitus olla?

Vierailija
15.08.2021 |

https://asunnot.oikotie.fi/vuokrattavat-asunnot/kotka/16194927

"Asunnon alivuokraus/luovuttaminen muille on kielletty. Asumiseen liittyvät tuet on ohjattava suoraan vuokranantajan tilille. Mahd.lemmikkeihin saatava vuokranantajan lupa."

"Mikäli astainpesukone tai pyykinpesukone rikkoutuu, vuokranantaja ei ole velvollinen toimittamaan uusia laitteita tilalle. "

Kuulostaa ihan joltain narsisti psykopaatilta ja tuo tapa kirjoittaa.

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi vuokranantajien suurimmista virheistä on se, että he kiintyvät liikaa omistamaansa asuntoon. Silloin tulee näitä ylilyöntejä.

Vuokranantajien olisi tärkeintä ymmärtää, että jos haluaa kunnollisia vuokralaisia, niin silloin pitää olla kunnollinen asunto. Jos kyseessä on joku peruskuntoinen asunto vanhasta talosta huonomaineisella alueella, niin eihän sitä voi olettaakaan, että siitä kilpailisi toinen toistaan varakkaammat ja fiksummat työssäkäyvät ja korkeakouluopiskelijat. 

Tämä. 

Vierailija
202/204 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi vuokranantajien suurimmista virheistä on se, että he kiintyvät liikaa omistamaansa asuntoon. Silloin tulee näitä ylilyöntejä.

Ei kaikki vuokraisännät ole hommanneet sitä kämppää sijoitusmielessä. Itse ostin asunnon koska luulin asuvani siinä pitkään. Valitsin huolella kauniin ja hyväkuntoisen asunnon. Sitten jouduin yhtäkkisesti muuttamaan, ja ajattelin että joku toinen saa viihtyä siinä kivassa asunnossa kunnes muutan takaisin.

Asunto on nyt potkittu täysin hajalle.

Se riski asunnon vuokraamisessa valitettavasti kuitenkin on. Sijoittaa voi muullakin tapaa ja riskittömämmin.

Aika outoa kommentoida näin. Ihan kuin se olisi jokin normi. Mitä jos joku hajoittaisi sinun autosi?" Voi voi, se riski auton parkkipaikalle jättämisessä on. Parkkeerata voi muutenkin, esimerkiksi talliin".

Ei se normi olekaan, mutta tämä vaara siinä on. Ihan niinkuin tuossa autoesimerkissäsikin. Et sinä ikinä voi tietää mitä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa suuri ongelma, johon maailma kaatuu, jos asumistuki maksetaan suoraan vuokranantajalle eikä vuokralaisen tilille. Se asumistuki kun joka tapauksessa menee vuokranantajalle, jotta koko vuokra tulee maksettua.

Vai pitäisi se vuokran maksuun tarkoitettu asumistuki saada itse käyttää johonkin muuhun kuin vuokran maksamiseen.

Vierailija
204/204 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi autuaat pässit kirjoitti:

No onpa suuri ongelma, johon maailma kaatuu, jos asumistuki maksetaan suoraan vuokranantajalle eikä vuokralaisen tilille. Se asumistuki kun joka tapauksessa menee vuokranantajalle, jotta koko vuokra tulee maksettua.

Vai pitäisi se vuokran maksuun tarkoitettu asumistuki saada itse käyttää johonkin muuhun kuin vuokran maksamiseen.

Moi, ahne vuokranantaja! Kiitos vaan, mutta minä hallitsen ihan itse rahojani ja omaa tiliäni, en tarvitse siihen sinun apuasi tipan tippaa. Joten alahan laputtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan