Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloitte seurustella miehesi kanssa?

Vierailija
29.08.2006 |

Me tunnettiin miehen kanssa jo lukiossa. Mies opiskeli vuoden ulkomailla ja olin ihan korviani myöten rakastunut häneen. Laskin päiviä koko vuoden, koska hän tulee takaisin. Sitten kun tuli kävi ilmi ettei hän tykkääkään minusta sillai. Menin ihan rikki ja lopetin lukion ja lähdin vapaaehtoistyöhön ulkomaille. Vähän ajan kuluttua mies kirjoitti minulle kirjeen ja kertoi rakastavansa minua. Palasin takaisin. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on ihana lapsi. Ja rakastan molempia ihan kamalasti

Ihana teini-tarina :D

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin siellä 17 vuotiaana, kyllä alaikäisenä juu;) ja mieheni 20 juuri intistä vapautumassa oleva koltiainen oli lähtenyt veljelleen kuskiksi ja tuli hakemaan minua illan ekaille hitaille ja siitäpä se lähti, tosin aika nihkeesti kun minulla meni herne nenään, kun ukko sanoi sillon minulle silloin haikeana, että muistutanpa mä erästä toista. Hänen eksäänsä, kukapa tuollaisesta nyt tykkäisin.

Alku alkoi kankeesti, mutta 11 vuotta siitä nyt on vierahtänyt, 8 vuotta naimisissa ja kaksi lasta, kolmas tulossa.

Vierailija
22/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menin aamulla (ajettuani 700km yöllä,matkalla olin Helsinkiin,vielä matkaa jäljellä n.180km) huoltsikalle kahville.

Istuin pöytään ja viereisessä pöydässä istui mies,puku päällä,komea.

Kohta mies kysyy,että oliko minulla suunnitelmia sille päivälle,selitän mistä olin tulossa ja mihin menossa.

Mies kysyy,että jos ei ole ihan tiukkaa aikataulua (ei ollut...) niin lähtisinkö hänen kanssaan eräisiin juhliin jotka ovat nyt aamupäivällä-päivällä. Kysyin pukukoodia,selitin ettei minulla ole mitään kovin hienoa mukana. Mies kysyy mitä mulla olis mukana. Sanoin,että musta jakku ja mustat suorat housut löytyy. " Kelpaa!" ja sitten lähdettiin,vaihdoin vaatteet huoltsikan vessassa ja meikkasin+laiton hiukset.

Matkan varrelta poimittiin kyytiin miehen sisko+hänen mies ja tajusin vasta siinä kysyä MINNE juhliin tässä oltiin menossa.

Kyseessä oli heidän äidin 50V-juhlat!!!!

Pikku paniikki iski kun tän kuulin,onneksi juhlat oli ISOT ja (melkein) hukuin porukkaan... ongelma oli se,että kaikki luulivat mua miehen ex-tyttökaveriksi jonka kanssa pari kk aiemmin oli mennyt poikki... mies vaan pokkana esitteli mut et " ei kun tämä on ________,me ollaan vaan kavereita"

Hyvää ruokaa,tanssia ja perhevalokuvia joissa minä esiinnyn jo silloin,ollaan oltu yhdessä nyt 8v,naimisissa 7v... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kun se tunne tulee, sille ei voi mitään" -lässytys.

Halveksin syvästi ihmistä, joka ei voi itselleen mitään, kun on kyseessä asia, joka satuttaa syvästi toisia.

Starlight oikeassa, ei se rakkaus mitään pyhitä. Pettämistä se on silti.

Vierailija
24/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Halveksin syvästi ihmistä, joka ei voi itselleen mitään, kun on kyseessä asia, joka satuttaa syvästi toisia.

Sun täytyy sitten vaan halveksia kun et muutakaan voi. Toivottavasti sinunkin tiellesi vielä osuu elämäsi mies, toivon sitä vilpittömästi, ymmärrät sitten tuon " lässytyksen" .

Vierailija
25/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin meidän suhteen alkua hidasti se, että minä seurustelin

toisen kanssa. Reilun vuoden verran jahkailin, että mitä

teen, sitten jätin ex:n ja aloitin seurustelin nykyisen aviomieheni

kanssa. Kertaakaan ei ole kaduttanut, päinvastoin.

Vierailija
26/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhua pulputin kaikki " tauot" ja mies vain istui, kuunteli ja hymyili -ujo poika kun oli:D

No täyttipäs mies sitten reilu kuukausi minua ennen 18 v ja sai ajokortin ja kun sattui olemaan syksy ja sateinen ilta tuolloin orkesteri-iltana niin kysyin että viitsiskös mies nakata minut kotiin ja tokihan hän lupasi -kilttikin kun on:D

Pari iltaa tuon kotiin viennin jälkeen mies soitti ja kysyi lähtisinkös elokuviin...no lähdinpäs tietysti ja siitä asti ollaankin oltu yhdessä.

Tuosta kaikesta on aikaa nyt juuri 22v ja tuosta ajasta olemme olleet naimisissa 19v. Liitossamme on ollut niin " ala- kuin ylämäkiäkin" ja perhekin on kasvanut " hurjasti" , mutta edelleenkin tuota " nuoruuden rakkauttani" rakastan ja niinpä hänkin minua:)

Vierailija
27/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni tv:n chatissa :D Olin juuri katkaissut suhteen ja yksin kotona pikkuhuppelissa katselin yöllä chattia,eräs nimimerkki kiinnitti erityisesti huomiota (tää oli muuten nelosen chatin toinen lähetys IKINÄ) ja laitoin huvikseni viestiä... siitä se lähti,kahden kuukauden päästä asuimme jo yhdessä.

Vierailija
28/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

t: se puhelimessa rakastunut

Vierailija
29/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullaantuminen vie järjen, todellinen rakkaus ei halua satuttaa ketään.

Vierailija
30/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun mulle tuli tunne, että olen rakastunut palavasti toiseen mieheen, ilmoitin silloiselle aviomiehelleni erosta. Rehti peli.

Vierailija
31/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

t: 33

Vierailija
32/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisimme viettiemme ja tunteidemme vietävissä, niin normaalitkin ihmiset naiskentelisivat ympäriinsä kuin puput, tappaisivat itseään uhkaavat kilpailijat ja söisivät ja piereskelisivät kuin luolamiehet. Puhumattakaan tavalla tai toisella vinksahtaneiden (pedofiilit ym) aiheuttamista tuhoista.

Vierailija
33/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

Pitkään ja monet kriisit elämän varrella on meidän " hullaantuminen" kestänyt;)

Vierailija
34/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

Jos olisimme viettiemme ja tunteidemme vietävissä, niin normaalitkin ihmiset naiskentelisivat ympäriinsä kuin puput, tappaisivat itseään uhkaavat kilpailijat ja söisivät ja piereskelisivät kuin luolamiehet. Puhumattakaan tavalla tai toisella vinksahtaneiden (pedofiilit ym) aiheuttamista tuhoista.

Vierailija
35/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan järjellä vastuullisuutta, moraalia ja asioiden punnitsemista myös rationaalisesti ennen näin isoa päätöstä. En ole " tyytynyt" mihinkään, vaan saanut paremman miehen kuin ikinä osasin toivoakaan.

Vierailija
36/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään verrannut rakastumista pedofiliaan. Käytin pedofiliaa esimerkkinä kuvatessani sitä, millainen maailma olisi, jos kukaan ei hallitsisi tunteitaan. Pedofiilejäkin ajaa toimintaansa tunne. Jotkut heistä jopa luulevat tekevänsä uhreilleen palveluksen.

Vierailija
37/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tai myöhemmin käy samalla tavalla...

Vierailija
38/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen: onko HIEMAN eri asia, puhutaanko rakastumisen tunteesta vai jostain sairaista tuntemuksista? Et ole vissiin tosiaankaan itse koskaan rakastunut päätäpahkaa, sen verran omituisia puhut. Säälin sinua.

Vierailija
39/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin meillä se, joka aikanaan petin exääni nykyisen mieheni kanssa, ja nyt yhdessä oltu 22 vuotta, saldo 3 lasta ja 1 lapsenlapsi. Eikä ole tullut tarvetta pettää miestäni, koska rakastan häntä todella, enkä koe tarvetta pettää.

Vierailija
40/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight, etköhän nyt pikkuisen eksynyt aiheesta? Ja tosiaan, kuten joku edellä jo totesi, sinulla ei voi olla mitään käsitystä rakastumisesta koska vertaat sitä sairauteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme