Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloitte seurustella miehesi kanssa?

Vierailija
29.08.2006 |

Me tunnettiin miehen kanssa jo lukiossa. Mies opiskeli vuoden ulkomailla ja olin ihan korviani myöten rakastunut häneen. Laskin päiviä koko vuoden, koska hän tulee takaisin. Sitten kun tuli kävi ilmi ettei hän tykkääkään minusta sillai. Menin ihan rikki ja lopetin lukion ja lähdin vapaaehtoistyöhön ulkomaille. Vähän ajan kuluttua mies kirjoitti minulle kirjeen ja kertoi rakastavansa minua. Palasin takaisin. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on ihana lapsi. Ja rakastan molempia ihan kamalasti

Ihana teini-tarina :D

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et/ette edes halua yrittää ymmärtää mitä tarkoitan, en viitsi jankata enää. Teillä on mielipiteenne ja elämänne, minulla on omani, sovitaan niin. ;)

Vierailija
42/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä tahansa tunteen tullessa pitäisi myös ajatella eikä vain tehdä kuten tunne " vaatii" . Rakastuminen sinänsä on hyvä ja kaunis asia, mutta senkin varjolla voi tehdä väärin. Esim. pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pienikin negatiivinen palaute saa tuollaisen ryöpyn aikaan.

Edelleen olen samaa mieltä Starlightin kanssa, pelkkien tunteiden seuraaminen, mitä niin monet valitettavasti elämässään tekee, ei yleensä ole kovin hyvä tapa, ainakaan toisia ajatellen.

Mutta nämä ihmiset, jotka hullaantuvat tuolla tavalla, eivät usein välitä muista. Kun rakkaus voittaa kaiken, and all that.

Minä tiedän kyllä mitä rakkaus on, olen sen kokenut.

Mutta pois se minusta, että yhdenkään miehenpuolen vuoksi pettäisin omaani ja aiheuttaisin sellaista kärsimystä.

Jättää voi, mutta koskaan ei ole pakko pettää.

28

Vierailija
44/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun pienikin negatiivinen palaute saa tuollaisen ryöpyn aikaan.

Edelleen olen samaa mieltä Starlightin kanssa, pelkkien tunteiden seuraaminen, mitä niin monet valitettavasti elämässään tekee, ei yleensä ole kovin hyvä tapa, ainakaan toisia ajatellen.

Mutta nämä ihmiset, jotka hullaantuvat tuolla tavalla, eivät usein välitä muista. Kun rakkaus voittaa kaiken, and all that.

Minä tiedän kyllä mitä rakkaus on, olen sen kokenut.

Mutta pois se minusta, että yhdenkään miehenpuolen vuoksi pettäisin omaani ja aiheuttaisin sellaista kärsimystä.

Jättää voi, mutta koskaan ei ole pakko pettää.

28

En sano " en koskaan" , mutta toivon sydämestäni, etten koskaan petä miestäni. Jos siihen joskus alennun, toivottavasti kukaan lähipiirissäni ei hyväksy tekoani. Pettäminen on tuomittavaa, aina ja kaikista tekosyistä.

Vierailija
45/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minkä tahansa tunteen tullessa pitäisi myös ajatella eikä vain tehdä kuten tunne " vaatii" . Rakastuminen sinänsä on hyvä ja kaunis asia, mutta senkin varjolla voi tehdä väärin. Esim. pettää.

Ja järkiliittoon todellakaan ei kannata jäädä kitumaan, siinä satuttaa myös itsensä.

t: 33

Vierailija
46/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olin meillä se, joka aikanaan petin exääni nykyisen mieheni kanssa, ja nyt yhdessä oltu 22 vuotta, saldo 3 lasta ja 1 lapsenlapsi. Eikä ole tullut tarvetta pettää miestäni, koska rakastan häntä todella, enkä koe tarvetta pettää.

Vierailija
47/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka ainoa vaatimus oli olla rehellinen ja aito, kiltti ja ennenkaikkea naimaton vapaa mies. Tunnustin suoraan olevani hilpeä, 20 kiloa ylipainoinen, lenkillä viihtyvä koiranomistaja, joka haluaa perheen ja luopuu mieluummin miehestä kuin hyvästä koirasta. Ulkonäkövaatimus: Elvikseltä ei tarvitse näyttää.

Siihen aikaan netin deittipalstat ei vielä olleet voimissaan.

Sain ällistyksekseni 70 vastausta. Siinäpä oli hommaa laittaa ne paremmuusjärjestykseen. Ensimmäinen oli toimittaja, toinen ilmoitti olevansa 7 SM-mitalin ja koiran omistaja. He he, ajattelin. No, toimittaja oli toimittaja, ajeli Ferrarilla mutta hirveän itserakas ja saarnaavan raivoraitis, joten kuukauden tapailemisen jälkeen se homma jäi. Vastasin mitalinomistajalle, ajatellen että no sitä samaa se varmaan täälläkin, mikä lie leuhka huijari.....mies oli kuitenkin puhelimessa tosi mukava ja hauska ja juttu kulki. Unohtui siinä kysyä se mistä ne mitalit on hankittu.

Paitsi että kun mies sitten tuli tapaamiseen, tajusin nähneeni hänet aikaisemminkin eräissä kisoissa (+ teeveessä) ja ajatelleeni silloin että " eipä ne tuollaiset miehet meikäläisiä kattele, riittää niillä tarjontaa" . Minä hiukkasen säikähdin ja juoksin suorastaan karkuun keittiöön. (Sitä mies on myöhemminkin huvittuneena muistellut)

Vuoden päästä oltiin naimisissa. Koiria riittää, lapsia on tullut pari ja kilot on pysyneet. Mies torpedoi salakavalasti kaikki laihdutusyritykseni.

Mies ei ehkä ole maailman rikkain, mutta rakkain.

Vierailija
48/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni se ns. kolmas osapuoli ei tuossa prosessissa petä ketään (ei ole luvannut kenellekään olla uskollinen, jne)

t. 45 (taisin olla?)

Vierailija
49/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja mielestäni se ns. kolmas osapuoli ei tuossa prosessissa petä ketään (ei ole luvannut kenellekään olla uskollinen, jne)

t. 45 (taisin olla?)

Vertaus: on murhaamista ja avunantoa murhaan.

Vierailija
50/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhdenillan juttu, josta tulikin lifetime lovestory. Nyt naimisis ja 2 lasta

Vierailija
51/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun yritimme seurustella kaikki ahdisti ja pian erosimme, sitten kun olimme " erossa" olimme kuin paita ja peppu, soittelimme maraton puheluita jnejne... lopulta melkein vuoden jahkaamisen jälkeen muutimme yhteen asumaan, pian saimme tietää että meille tulee vauva. kaikki muut olivat ihmeissään kun meille syntyi vauva niin pian.

nyt kaksi lasta ja häät ensi vuonna.

Vierailija
52/52 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli antanut numeroni ja niin tyyppi alkoi soitella...ensin en ollut edes kiinnostunut mutta jokunen kk sen jälkeen näimme ja sitten olikin menoa...5v6kk nyt yhteistä taivalta menty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi