Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin A-studion ja olen järkyttynyt!

Vierailija
06.09.2014 |

Täytyy häpeillen sanoa etten ole tajunnut miten paljon työttömiä tässä maassa on. En myöskään ymmärrä miksei muutosta saada aikaan. Nyt ollaan nähty mihin kokoomus, sdp, vihreät ja ne pystyy. Miksi sitten vuodesta toiseen mikään ei muutu?

En uskoisi, että sanon tätä mutta olen jopa valmis äänestämään vasemmistoa tai perussuomalaisia.

Kommentit (462)

Vierailija
461/462 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vain eu:lle. Nykyään on mahdoton päästä töihin jos ei ole kaiken maailman korttia lippuja ja lappuja esittää. Ja työtön joutuu nämäkin kortit maksamaan omasta pussistaan.

Esim. Trukkikortti, hygieniapassi, tulityökortti, työturvakortti, ensiapu1. Itse omistan kyseiset kortit, on ammattitutkinto, luokkahitsaajan paperit ja lukuisia kursseja. Työkokemusta 3 vuotta. Vuosi nyt työttömyyttä takana ja töihin pääsy tuntuu mahdottomalta ajatukselta.

Etelä-Pohjanmaalla on monia metallialan yrityksiä jotka tarvitsevat kipeästi hitsaajia! Tervetuloa!

Kyllä näin on. Lehdissä on ollut juttuja esim. Ilkassa että hitsaajia tarvitaan.

Vierailija
462/462 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosikaaa suomalaista. Se tuo työtä tänne. 10€ kuussa enemmän suomalaista kuin ennen, tekisi arviolta 10 000-15 000 lisää työpaikkoja Suomeen.

Voiko joku oikeasti olla niin naiivi että uskoo tuon ek:n mainoksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla