Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasa-arvon kannalta mietittynä suomalainen mies on maailman ykkönen.

Vierailija
13.01.2023 |

Tässä pärjäävät hyvin myös muiden Pohjoismaiden miehet, mutta suomalaiset miehet ovat heistä parhaita.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotiaat ja sitä nuoremmat suomalaiset miehet eivät ole edes koskaan miettineet että sukupuoli määrittelisi Suomessa yhtään mitään.

Vierailija
2/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 vuotiaat ja sitä nuoremmat suomalaiset miehet eivät ole edes koskaan miettineet että sukupuoli määrittelisi Suomessa yhtään mitään.

Kun pakotetaan vankilan tai pakkotyön uhalla aseisiin, saattaa käväistä mielessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liianki kilttejä. Oikeudet-velvollisuudet suhde on niin paljon parempi jos merkkaa ittensä virallisiin papereihin naiseks.

Vierailija
4/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä oikein tiedä miten suomalaiset sen parempia on kuin muutkaan länsimaalaiset. Olen asunut kahdessa muussakin länsimaassa, enkä huomannut mitään sellaisia eroja, että toiset olisi huonompia ja toiset parempia. 

Vierailija
5/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antifeministi ja näin ollen tasa-arvon kannattaja. Suomi on nykyään täydellinen matriarkaasi

Vierailija
6/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on maailman parasta, niin rima on tosi matalalla miehillä jälleen kerran.

Vierailija
7/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pohjoismaissa Suomi mukaanlukien on naisilla maailman parhaat edellytykset kehittää itseään ja elää vapaasti. Armeijaankin pääsee jos haluaa. Voikohan tästä olla joku eri mieltä.

Vierailija
8/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat täysin kuuroutuneet ja sokeutuneet tasa-arvo asioille. He ovat tottuneet mieltämään itsensä pelkän sukupuolensa vuoksi asiantuntijoiksi. Ylimielisyys ja omahyväisyys ovat kasvaneet jättimäisiin mittasuhteiseen maailman etuoikeutetuimman aseman turvin. Hybristä seuraa väistämätön debris, mistä Marinin toilailut ovat olleet selvä alkusoitto, jonka kaikki muut ovat kuulleet, paitsi ylimielisimmät feministit.

Vierailija
9/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on maailman parasta, niin rima on tosi matalalla miehillä jälleen kerran.

Esimerkkejä peliin, missä on naisilla asiat paremmin.

Vierailija
10/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

Vierailija
11/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla. M27

Vierailija
12/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pakotetaan vankilan tai pakkotyön uhalla aseisiin, saattaa käväistä mielessä

Sanon sinulle monen vuoden toksisella maskuliinisuudella, että sinun kaltaisesi kuulutte vankilaan.

Ja  se on oikein!

Vierailija
13/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on amerikkalainen mies. Ei ole käynyt armeijaa kun ei siellä ole pakollista. Parisuhteessa täysin tasa-arvoinen ja hyväkäytöksinen ihminen. Kauniisti kantaa kauppaostokset, jotka jompi kumpi maksaa, sillä ei ole väliä, koska tilit ovat yhteisiä. Kotityöt menee puoliksi ja isommista asioista päätetään aina yhdessä.

Vierailija
14/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismin korttitalo on romahtamassa tai jo romahtanut, ja nyt he paniikissa spämmäävät kaikkea mahdollista. Ylpeys käy lankeamuksen edellä.

Vierailija
15/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on amerikkalainen mies. Ei ole käynyt armeijaa kun ei siellä ole pakollista. Parisuhteessa täysin tasa-arvoinen ja hyväkäytöksinen ihminen. Kauniisti kantaa kauppaostokset, jotka jompi kumpi maksaa, sillä ei ole väliä, koska tilit ovat yhteisiä. Kotityöt menee puoliksi ja isommista asioista päätetään aina yhdessä.

Kertoo paljon naisesta, jos täytyy hakea mies kehitysmaista, kun ei saa suomalaista miestä.

Vierailija
16/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armeijan käymättömyys vaan vie tasa-arvon kannattamisen suuntaan, ku ei oo ite joutunu kokemaan sitä epäoikeudenmukasuutta.

Vierailija
17/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol, miten mä nään asian 30v miehenä on tämä: Tää aloitus ei pidä ollenkaan paikkaansa. 

Vierailija
18/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon naisesta, jos täytyy hakea mies kehitysmaista, kun ei saa suomalaista miestä.

Älä, nyt on uutta Yhdysvallat, maailman rikkain maa, onkin kehitysmaa?

Vierailija
19/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan sitä tasa-arvoa oikein yksi ihmisryhmä saavuttaa paremmin verrattuna toiseen, jonka jättää epätasa-arvoon 😂...

Pysähdytääns nyt hetki käsitteenmäärittelyn ääreen.

Tasa-arvoinen = muita enemmän etuoikeutettu?

Vierailija
20/28 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä ja Thaimaa onkin tosi edistyksellisiä. Suomalainen mies haluaa kotirouvaa joka mielellään menee jossain vaiheessa töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi