--- TAMMENTERHOJEN TIISTAI ---
Kommentit (45)
Kaikki oli kunnossa!!! Juuri kun terkkari aukaisi ovensa ja kutsui sisään, niin tuli hillitön potku. Oli pakko todeta että, et sitten aiemmin viitsinyt potkimaan rueta!
Katsottiin ultralla kuitenkin ja siellä poju tyytyväisenä köllötteli, kokeiltiin torvella ja hyvin lähti liikkeelle äänen kuultuaan. Oli kääntynyt pää ylös päin ja näin ollen potki suoraan istukkaan, nähtiin monta potkua, mutta en tuntenut niitä. Siitä siis tuo hiljaisuus johtui, sitten siinä ultran aikan kääntyi pää alas ja koko illan potki hyvin =)
Nooh loppu hyvin ja kaikki hyvin!!!
Kiitoksia stemppauksista!! En vaan jaksanut tulla tänne enää illalla, enkä kerennyt. Kävi eläinlääkäri (perhetuttu) ja oli niin pahalla päällä ettei tosikaan ja haukkui minut hyväksi, kun en " osannut" elukkaa pitää paikallaan ja olin sitten koko illan niin pahalla päällä, koska tein taatusti samoin kuin olen ennenkin tehnyt ja nyt ei vaan kelvannut.
Nyt täytyy lähteä aamupalalle, jotta keretään kerhoon, on meidän neitin elämän eka kerhopäivä =)
Syystuulia
-E-
p.s jihuu täällä sataa!!!!!!!! =)
kiva emma että kaikki oli kunnossa:) kaipa meillä kaikilla on joskus huonoja päiviä milloin mikään toisen tekemä ei mee oikein, ehkä eilen oli sun eläinlääkärin vuoro:(
mirabella: mä ainakin kuulun tammenterhojen listalle, nicci on muistaakseni minnushka. oon kyllä huono kirjoitteleen sinne, mutta luen teidän muiden tekstejä.
iltavuoron alkamista tässä odotellaan... toivottavasti saisin viä pikkasen nukuttua. kun satuttiin miehen kanssa oleen hereillä molemmat ennen hänen töihin lähtöä niin siinä se mun nukahtamisen yritys sit hempeilyksi muuttui;) nauroin jo et ihan pupuiksihan tässä muututaan kun edellisestä kerrasta vajaa viikko, joo, on omat halut ollut vähän hakusessa...
massussa möyrittiin taas eilen illalla. tai siis illan suussa, mut sit kun sänkyyn pääsin niin ei mitään. tosin olin koko illan vaan röhnöttänyt sohvalla, niin ehkäpä tyyppi oli sinä aikana jo torkahtanut.
villatakin kutomisen simppikselle aloitin illalla, saas nähdä mitä tulee. mut taidanpa jatkaa kutomista, jos se väsyttäis. jess! tyttökullat tulee taas aamuisin:) ja illalla alkaa bb, noloo myöntää mut viimeks jäin ihan koukkuun...
tikru ja simppis 22+4
[color=blue]Emma [color=maroon]olin just huhuilemassa ja sit kämmäsin ja piti kirjautua uuestaan. Niin sinä aikana olitki ilmestyny :) Tosi mahtavaa, että kaikki oli ultrassa hyvin. bdbd
[color=blue]Maria-79 [color=violet]tarkistelin tuossa lapuista ja np-ultra käynnin yhteyessä todettiin istukan olevan etuseinässä. Mulla kans tuntuu siltä, ku asukas köllis pissarakon päällä. Vaikka vastikään ois käyny pissalla niin saattaa joskus tulla tunne, ett ois mentävä kunnes tajuaa jonkun siellä pyörähtelevän.
[color=darkviolet]Mä jo hermoilen alitajunnassaki huomista neuvolaa. Näin meinaan unta, ett ootin ja ootin omaa vuoroo neuvolassa ja ramppasin vessassa. Ihmeen aikasi heräsin, ku jo seiskalta olin ylhäällä. Täs kerkesin ihan hyvin käyä rauhassa suihkussa ja arvatkaa mitä!!! Täälläki sataa :) :) :)
Pitää mennä herätteleen akka, ett sille maistus aamupala.
Z ja Säde 18+4
Yöllä oli satanut vettä! Tai oikeestaan kyllä kuulin, kun rummutteli pisarat peltikattoon. Pitää kohta poika viedä vesilätäköihin.
Äsken tässä istuskellessa vauva täräytti muutaman osuman ja tuumasin tuolle pari vuotiaalle, että nyt se vauvakin jo heräs, niin semmonen höpötys alkoi =) Poika innoissaan alkoi selittää vauvalle mitä leluja hänellä just on ja sanoi " vauva voi ottaa tän" ja huhuili mahaan " tule leikkimään sieltä!" =D Aika sulonen. Kyllä nää lapsoset osaa olla ihania.
Hyvä, että Emmalla masussa kaikki hyvin pikkuisella! =)
Nyt aamupalalle!
-tau- & masueeva 19+3
Mulla on tullu väsymys takaisin. Oisko hemoglobiini alhaalla? Taidan aloittaa rautakuurin oma-aloitteisesti. Neuvola on vasta kahden viikon päästä. Tai no, jos oottais sinne.
Mitäs niitä galluppeja olikaan? Yhdessäologallup?
Yhdessä on oltu pian 10 vuotta, naimisissa kuusi vuotta ja kaksi lasta on ennestään.
Töihin pitäis alkaa valmistautua. Nakkaan pojat hoitoon ja sitten käyn ostamassa karkkia ja sitten ajelen töihin. Ajomatkat on ihanan rauhallisia hetkiä. :)
Hyviä vointeja! M
Onneksi emmalla oli kaikki hyvin! Ja onnea pikkuneidin ekalle kerhopäivälle!
Istukasta, mulla on istukka takaseinässä ja liikkeet tuntuvat enimmäkseen alavatsassa ja virtsarakon päällä. Itse ajattelen että vauvalla on jalat alhaalla ja niillä työntää ja potkii.
Maria-79, hyvää matkaa jyväskylään viikonloppuna! Toivottavasti sitten ei sada!
Yahoon listoihin olen kerran kirjautunut ja sieltä lentänyt leppäkeihään tavoin ulos kun en ollut " tarpeeksi" aktiivinen, ja lisäksi on tuoreessa muistissa vauvapuolella luetut jutut (en muista minkä kuukauden mammat oli kyseessä) kamalasta kissatappelusta siellä yahoossa. No thanks. Tämä vauvapalsta riittää ihan hyvin, joskus tuntuu ettei jaksa täälläkään olla aktiivinen koko ajan, ja sit saa " luvalla" olla epäaktiivinen ilman että siitä kukaan vetää herneen nenään.
Tänään saan soittaa iltapäivällä labraan ja kysyä onko se saakelin streptokokki hävinnyt. Toivottavasti!
nenn 22+3
Olipas iso pino eilen.. Täälläkin sataa pitkästä aikaa!
Emma04: Hyvä että kaikki on masussa hyvin!!
Mirabella: En kuulu yahoon listoille. Joskus yritin, mutten osannut kirjautua.. :0
nenn: Toivottavasti sulla se streptokokki on hävinnyt!
YhdessäoloG: Ollaan oltu 5 vuotta yhdessä, josta 4v naimisissa. Kolmas lapsi tulossa.
Painonnoususta: Mulle tullut vain 1kg lisää alkupainoon nähden. (äsken kävin puntarilla, kun ei ole tullut katottua pitkään aikaan..) viikkoja siis kasassa jo 22+2. Yleensä mulle on tullut 11kg koko raskaudessa.
(.) Potkuja satelee hyvin. Joinakin päivinä on hiljaisempaa.. Iskias vaivaa välillä, onneksi ei ole kokoajan vaivana. Oikeaan takamukseen vihloo ikävästi ja ei varmana liikuta silloin.
Neuvola olisi vasta ens viikolla. Saan vihdoin ne Kelan paperit, pääsee täytteleen niitä. Meillä myös tän peukaloisen ja kuopuksen välillä tulee oleen ikäeroa alle sen 3v., eli taidan saada saman äitiysrahan kuin edellisellä. Siitä täyttämisestä en sitten tiedä miten se tehään. Kukas sitä pohtikaan eilisessä pinossa?
Juups ei tässä kummosempia..
mellum ja peukaloinen 22+2
käynti taas takana ja seuraava rv22 tienoilla.. hyvin tuleva iskäkin pääsi kuulemaan kunnon sykkeet, eikä mitään napanuoran tuhinoita. olivat 130 paikkeilla =)
vatsasta löytyy linea negra (kirjoitetaankohan ihan noin) ja ei tätä palloa saa enää piiloteltua vaatteilla.. työvaatteetkin ovat ikävän napakoita.
rakenneultraan tupataan perjantaina ja udellaan sukupuolta ;) jos hän vaan sen tohtii näyttää ultraajalle. kuinka moni jo kerinny käymään rakenneultrassa??
yhdessäologallup: 5vuotta yhdessä, kihloissa 3v.
vauvan liikkeet tuntuneet aiemmin iltaisin pötkötellessä, mutta nyt niitä tuntee päivälläkin ja äskenkin tuuppasi =)
niin ja lopuksi vielä ihmettelen teillekin supistuksista ja alavatsan kivuista.. ajoittain siis minulla jo supistellut kivuttomasti, mutta kipua tunnen päivittäin nivusissa, munasarjojen kohdilla ja välillä menkkamaista jomotusta on myöskin.. neuvolassa oli sitä mieltä että kasvukipuja..? en ole ottanut kuitenkaan hernettä nenään, (vielä) kun vauvalla tuntuu olevan kaikki kuitenkin kunnossa.
rv 18+ jotain
[color=#800000][b]nenn,eikös ne ollu niitä loan heittäjä lokakuisia :D Siis kyllä ne niiden riidat oli hulluja! ja jutut suoraa sanoen idioottimaisia.. lapsellista meininkiä...
Mä oon siellä yahoo-listoilla myös,mutta täytyy sanoa että tänne on jotenkin helpompi kirjoittaa,joten tulee ainakin nyt oltua ehkä vähän laiska sinne kirjoittelussa... ja onneksi tää meidän porukka on selvästi sivistyneempi,ettei sellaista ole ,kuin esim. niillä lokakuisilla silloin..onneksi![/b][/color]
[color=DarkGreen](. ) Oltiin juniorin kanssa katsomassa ekaluokkalaisen kisoja,niillä oli lajeina 40m ja pallonheitto,sain sitten poikaa autoon nostaessa sellaisenkin vihlaisun että oksat pois,kurkotin häjys asennos turvaistuimeen..piti hetki puhaltaa :(
Nyt on onneksi ok ja [b]himpula[/b] jumppaa niin että! Tykkäs kun äiskä söi daimia ;D[/color]
[color=009ACD]Meillä täällä pyörii niinkin kesäinen video just,kuin Lumiukko,se joka tulee joka joulu,musta se on niin ihana!
Tosin tunnelmaa latistaa ilmassa oleva " tuoksu" [/color]
[color=SaddleBrown]Jollain on JOTAIN lämmintä vaipassaan.. :/[/color]
[b]joten ,eiku hommiin..[/b]
[color=8B3A62]8b]Maria ja himpula 20+2[/b][/color]
Oltiin eilen poikien kanssa tiimarissa(7v. ja 1v.2kk)
Ja kun tää meitin juniori on niiin musiikki hullu,niin nähdessään valikoimiin tulleet Lordi kynät,kumit ja vihot,alkoi heti laulaa: [b]Haaa Rooo !![/b]
Lordin hard rock hallelujah-video kun on pitänyt meillä laittaa ihan tietsikan työpöydälle omaksi pikakuvakkeeksi,niin suosittu se on..
:D
On taas kulunut vähän aikaa kirjoittelusta, kun kiirettä on töissä pitänyt olen kuitenkin käynyt lähes joka päivä.
Minulla on tänään neuvola iltapäivällä, joten en vastaa vielä painonnousu- gallupiin. Epäilen kuitenkin ettei hirveästi ole noussut pahoinvoinnin takia.
Yhdessäologalluppiin seuraavaa: Olemme olleet yhdessä noin 12v ja kihloissa 10v. Meillä on yksi lapsi. Naimisiinmeno on jäänyt jo unohduksiin aikaa sitten. Enkä tiedä innostummeko enää ajatuksesta. Yhdessä meitä pitävät keskinäinen rakkaus ja luottamus, lapsi ja isot lainat.
Minulla näyttää alkaneen ientulehdus, kun eilen illalla tuli verta hampaita harjatessa. Pitäisikö hakeutua hammaslääkäriin? Voiko olla jotain vaaraa vauvalle?
Sinda! kirjoitit jossakin viime viikon pinossa, että haluaisit v.2003 lilan toppahaalarin vauvalle. Minulla on sellainen, joka on vähän käytetty (muistaakseni vain kerran pesty). Voisin olla kiinnostunut vaihtamaan sen, vaikka tämän vuotiseen, koska itse olen ajatellut jättää äitiyspakkauksen väliin ja lila on inhokkivärini.
Terveisin, bien
Just piti ihan miettiä, että mitäköhän uutta on tapahtunut eilisen jälkeen, niin eipä oikeestaan ole kummempia. Illalla käytiin kaverin kans kävelylenkillä ja se kostautui tänään kipuiluna alavatsassa ja liitoksissa vihloo. Että ei kyllä kovin kiva, jos aina kävelyn jälkeen tämmöstä. Ei edes kovin hurjaa vauhtia menty.
Emma: hienoa, että kaikki on kunnossa! Kyllä tuommonen laittaa huolestumaan.
Istukan paikasta oli juttua. Miulla on etuseinässä istukka ja ihan selkeesti se vähentää noita liikeiden tuntemista tuossa edessä. Nyt muksahdukset tuntuu enemmän sivuissa, alhaalla ja ylhäällä. Esikoisen liikkeet tuntuivat selkeesti myös edessä.
Miulla vahvistuu koko ajan tyttötunne. En osaa sanoa, miksi, mutta koko ajan ajattelen, että tyttö tulee ja mietin tytön nimiä. En kyllä yhtään uskalla luottaa tähän tunteeseen, kun viimeksi olin ihan 100% varma, että poika on tulossa ja sit olin synnytyksen jälkeen kuin puulla päähän lyöty kun kertoivat, että vauva onkin tyttö. :)
Semmosia pulinoita tällä kertaa.
T: Monttu 21+4
[color=darkturquoise][b]Emma[/b], tosi hienoa että kaikki oli hyvin ja pääsit pelkällä säikähdyksellä. Älä välitä siitä eläinlääkäristä, jotkut vaan eivät osaa olla purkamatta pahaa oloaan toisiin... :(
[b]bien[/b], kiva juttu, pidän mielessä. Jos tulee poika, saatan kuitenkin pitää tämän vuotisenkin ja ostaa lisäksi sen lilan. Jos tulee tyttö, voin vaihtaa tän vuotisen siihen 03' seen. Jos rakenneultrassa ei selivä kyseinen asia, täytyy miettiä. Haluaisitko myydä sen lilan toppiksen? Oliko muuten 03-pakkauksessa sininen se makuupussi (koira-aiheinen)? Mulla on joku ihme addiktio tohon lilaan haalariin ja siihen siniseen makuupussiin (minkä vuoden se sitten onkaan, tietääkö joku??), en tiiä miksi. Haluan kovasti ostaa ne jostakin, ei vissiin mielytä kauheesti nuo rän vuoden värit. Siitä huolimatta otan myös pakkauksen :) kai se on joku " must" juttu esikoista odottaessa...
Täälläkin sataa! Tai satoi aamulla, mutta nyt kirkastui täällä Oulun eteläpuolella kun töihin tulin.
[b]Zatu[/b], tiedätkö mitään Nivalassa olevasta liikkeestä, joka mainostaa äitiysvaatteita? En muista nimeä, mutta näin mainoksen Oulun Eteläinen -lehdessä.
Eipä tässä sen kummempia.... [b]Mirabella[/b] näyttikin jo löytäneen sitä talouspaperia, tarkistin eilen ja se olikin Serlaa... vinkkinä muillekin... Heh, nää jutut menee tosiaan miehillä vähän yli :)
[b]Taneli[/b], hoksasitko eilen kun tuli Prisma dokumentti siitä omega-rasvahapoista ja EPAsta? Seurailin sivusilmällä, joten hirveesti ei jäänyt asiaa mieleen...
Mäkin olen jossain nähny noita Baby Blues-strippejä, oisko jossain vauvalehdessä? Ne on kyllä hauskoja, samoin KaksPlussassa (?) oleva suomalaisen miehen tekemä sarjakuva, en muista nimeä. Oisko just se jota joku eilen kehui. Mutta meillä on ehdoton suosikki Viivi & Wagner, se sarjakuva kertoo ihan oikeesti meidän elämästä! ;) Monet pätkät on jo leikattu ja liimattu jääkaapin oveen, kun natsasi niin hyvin kohilleen. Myös anoppi on samaa mieltä :) Mies harvemmin.... ;) ;)
[b]
Sinda & Nipsu rv 19+3[/b]
[/color]
Kylläpä voi työnteko tökkiä, plääh pääsis jo kotia. Olikos se sinda joka laskeskeli niitä viikkoja, piti ihan itekkin laskea että montako viikkoa tässä pitää vielä kärvistellä, noh onhan tämä toisinaan ihan kivaakin hommaa. 14 viikkoa olisi ennen äippälomaa =).
Ceciliah: minulla on ollut samanlaista kipuilua aivan alusta asti, juuri nyt on ristiselkä tulessa ja nivusiin koskee, minulla nuo kivut johtuvat liitoskivuista, joskus vihlonta ylettyy munasrjoihin asti. Vaavi voi hyvin, sen eilen rakenneultrassa totesimme.
Istukka on minullakin etuseinässä, on tainnut olla kaikissa raskauksissa etuseinässä.
Mites teillä muilla jotka tiedätte, tai on vahva tunne sukupuolesta, kuinka sykkeet, eli hömppä hömppää, mutta meillä ainakin kaikilla lapsilla on ollut yli 150 alusta alkaen ja tyttöjä ovat,kuten tulevakin vaavi.
kiva kun on pilvinen päivä, tuntu kivalta laittaa neuletakki päälle.
mamm@mia 18+3
[b]bien[/b], missäs kaukana sä asuitkaan....? Vaikka onnistuuhan se vaihto vaikka postitse.... Itse olen täällä Oulun seudulla.
Sinda
Sade senkun jatkuu...
Emma: onneksi kaikki oli hyvin masuasukilla!
Ei kummempia kuulumisia ole väsymys vain taas alkanut, jotenkin päivät tuntuvat välilä aivan mahdottoman pitkiltä kun haluaisi vain yö unille. Onneksi tyttö käy ajoissa iltaisin nukkumaan niin saa itsekin levätä.
Ja eikös tämä keskiraskaus pitänyt olla niin " hekumallista" aikaa kun olo on pirteä ja massu ei vielä ole tiellä ;) Kyllä minua ainakin niin kovin väsyttää niin että huh huh ja hemppa kuiteski 126. No ehkä sit flunssa tekee tuloaan. Muut meillä sen on jo sairastanut.
Ultraa odottelen se olisi ensi viikolla, sit näkee josko istukka on noussut kohdunsuulta. toivottavasti. Ajateltiin myös kysyä että kumpikohan on tulossa jos vain näkyy.
Tietääkö kukaan nouseeko äitiyspäiväraha vuoden 2007 alusta siihen 90% palkasta? Siitä oli vain sillon joskus uutisissa että nousisi tammikuussa. Isyysraha samoin. Joitain huhuja siitä on kuulunut mutta ei mitään varmaa tietoa missään.
äityli ja möhis 18+6
Olipas meillä mukava kerhoaamupäivä. Ollaan pojan kanssa ruvettu käymään seurakunnan perhekerhossa pari kertaa viikossa. Ja tänään oli kyllä oikein onnistunut kerhopäivä. Oli askartelua, laulua ja äideille kahvin kanssa tuoretta pullaa :)
Illalla olen menossa läheiselle kirkolle kuuntelemaan Jari Sinkkosen luentoa lapsiperheen vuorovaikutuksesta. Joten nyt tuntuu että ollaan hyvin käytetty noita palveluja, joita itsekin maksamilla kirkollisveroilla ylläpidetään :)
Ai olis ollut Prismassa just dokumenttia noista e-epoista yms, en huomannut ohjelmistosta, joten en älynnyt katsoa. No, pakko tunnustaa, että jotenkin on tullut luisuttua ihan hömppäviihteen pariin yleisestikin, kun telkkaria katson.
Painogallup: tullut kolmisen kiloa tähän mennessä.
Sindalle tiedoksi: Se sininen koira-aiheinen makuupussi on vuoden 2004 pakkauksesta.
Yahoon listasta: innoissani plussattuani liityin sinne, mutta ei sitten aika riittänytkään kaikkeen, joten se sitten vain jäi.
(.) vaavi on taas tosi hiljainen, ehkä sillä on vielä niin paljon tilaa liikkua, etten vaan tunne kaikkia muljahduksia, varsinkin kun elopainoa on riittämiin.
Viime yönä nukuin ensimmäisen kerran viikkoihin koko yön. Heräsin vasta kuudelta kun mies heräsi. Olen säännönmukaisesti herännyt kolmen aikohin yöllä veskiin ja tuntuikin ihan oudolta herätä vasta aamulla. Mutta oli kyllä olo ihanan pirteä.
Nyt taas päiväunille.
Taneli + pikkukirppu 21+2
Heips, jonkin verran olen käynyt lueskelemassa viestejänne, mutta kirjoittamiselle ei muka ole löytynyt aikaa... Olen myös yahoossa kirjoilla (martsa1977) ja mieluummin suljetussa yhteisössä kirjoittelenkin, jos vain muodostuu mukava porukka.
Tänne siis kirjoittelen nyt ekaa kertaa, toivottavasti ei viesti lennähdä jonnekin bittiavaruuteen! Perheeseen kuuluu lisäkseni mies -74, tyttö 1,5 v ja kaksi koiruutta. Asustelemme Etelä-Suomessa omassa (ja pankin...) rivitaloneliössä. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta, joista 4 naimisissa. Pikkukakkosen laskettu aika olisi 27.1.07.
Toinen raskaus alkoi hieman yllärinä, oltiin vasta varovasti aiheesta keskusteltu ja heti tärppäsi. Olin juuri aloittanut uudelleen työt ym. joten asiassa oli hieman sulattelemista, mutta nyt tuntuu jo tosi ihanalta saada lapset suht pienellä ikäerolla ja jäädä taas kotiäidiksi :)
Mitähän vielä... Joku kyseli siitä äp-pakkauksessa olleesta sinisestä koiramakuupussista, niin se on vuodelta 2004. Meidän tyttö on syntynyt helmikuussa 2005 , joten varmaankin edellisenä syksynä tuli pakkaus. Uudelle tulokkaalle en aio pakkausta ottaa, joten valitettavasti makuupussilla on itsellä käyttöä.
Rakenneultraan menen Brunolle 4D:hen 19.9. Toivottavasti siellä ois kaikki kunnossa ja sukupuolestakin ois kiva saada vihjettä... Hieman toivoisin toista tyttöä, vaikka tietenkin ne pienet pojatkin on ihania!
ariella 18+3
Emma: Onneksi kaikki oli hyvin. Kummittelit mun mielessä yölläkin, kun pelkäsin puolestasi:)
Siis miten te kaikki tiiätte missä teidän istukat on?!?! Mulle ei oo kukaan halaistua sanaa maininnu...ja ihmettelen että mahtaako mainitakaan kun ultraan ei olla enää menossa. Mut siis eikö oo aika vaarallista että ei tiietä missä se on? Jos se vaikka onkin siinä kohdun suulla?! Mutta siis, onko ultra ainut mahis saada tietää sijainti? Valaiskaapa taas mua hölmöä.
(.) Tänään on taas ollu vauvalla vähän vaisumpi päivä. Muutama muljahdus on tuntunu. No, lasken ruuanjälkeisten pullakahvien varaan, eiköhän sitä liikettä ilmaannu. Aargh, mulla menee hermot mun äitiin..se soittelee ja kyselee aina vointia ja sit kun sanoin et oon menossa bicciin ni se " onkohan se nyt ihan hyväks vauvalle..." Hitto soikoon jos tässä on tarkotus synnyttää 4 kuukauden päästä ni pitäs ehkä johonki kuntoon ittensä saada. No, eihän pahalla utele ja huolehdi, mutta mulla on vaan aika lyhyt pinna:) (taas yks hyvä ominaisuus kun saadaan esikoinen..)
Mitäs vielä?Eipä muistu mitään muuta mieleen. Taidan olla loppuviikon nettipimennossa kun ollaan siellä pohjoisessa, mutta palailen taas heti kun kykenen:) reissun jälkeen onkin se sf-mittakontrolli.........
Beijaflor rv 21+1
Linkki eiliseen pinoon tuossa avauksessa. Olihan taas pitkä pino :-)
Pikainen pinoutuminen heti aamusta. Lähdetään esikoisen kanssa 4v neuvolaan ja kuulontutkimukseen yhdeksäksi.
Oli pakko eilen kaupasta ostaa paketti sitä tammenterho talouspaperia. Mies katsoi vähän pitkään, kun meillä varastossa täysi säkki ja yksi ostaa vaan lisää, selitin kyllä mutta silti vähän pyöritteli päätään :-)
Mites tosiaan Emma04? Olihan kaikki ok?
(.) ei ihmeitä. Eilen autossa istuessa tuntui että housut painoi alavatsaan, alkoi semmoinen töniminen ja tuuppiminen, oli pakko avata napit. Ei tainnut tykätä tiukasta olosta pikkuinen.
GALLUP: Kuinka moni kuuluu yahoon Tammenterhot07 listalle? Ja millä nikillä siellä? Itse kuulun ja nikkinä Mirmeliini77.
Eipä muuta tähän aamuun!
Mirabella ja Albert 22+1