APUA!!!
ONKOS TÄÄ NYT KESKENMENO EILEN ALKOI RUSEHTAVAA VUOTOA JATKUU VIELÄKIN MITÄ TEEN?? RV 6+2
Kommentit (7)
Se hyvä puoli asiassa on ainakin, ettei vuoto ole muuttunut täysin punaiseksi!
Pidetään peukkuja! Älä heitä kirvestä kaivoon, kaikki voi olla hyvin:)
Toivoo: Je_Ni
Kannattaa käydä lääkärillä tarkistuttamassa asia. Mutta lohdutukseksi voin sanoa että itselläni tuli ihan veristä vuotoa useampana päivänä ja parin viikon ajan ruskeaa vuotoa eikä ollut kuitenkaan keskenmeno. Joskus tämmösiä vuotoja vaan tulee. Parit niukat kuukautisetkin raskausaikana.
Tsemppiä!
Mulla itelläni on ollut nyt neljättä päivää hyvin vähäistä joko rusehtavaa tai veriviiruista vuotoa. Raskauden kolmena ekana kuukautena kuukautisten alkamispäivien kohdalla tällaista vuotoa saattaa olla ja se on vielä ihan normaalia, luin jostain oppaasta. Ekassa raskaudessa ei mulla ollu mitään vuotoja. Kun soitan pe terveyskeskukseen labroista, kysyn samalla asiaa. En osaa kummemmin huolestua. Ja sitä paitsi mitä voi näillä viikoilla tehdä, jos menee kesken, menee kesken. Lizie rv 11+3
KIITOS KAIKILLE VASTAUKSISTA SOITTELIN EILEN NKL:LLE JA SANOIVAT SIELTÄ ETTEI MITÄÄN HÄTÄÄ JOS EI VUODA IHAN VERTA MUT JOS PITKÄÄNKI JATKUU NIIN SIT HETI ÄITIPOLILLE ULTRAA
Soitin jo sinne neuvolaan ja kerroin vuodosta. Sanoi sieltä, että ei hätää, jos ei ole voimakasta vuotoa ja ei ole kipua alavatsalla. Jos jatkuu vielä viikon kuluttua, pyysi ottamaan uudelleen yhteyttä, ni mietitään sitten mitä tehdään. Kyllä tuo vuoto omaa mieltä sen verran on vaivannut, että hyvä oli saada asiaan selvyyttä jo tänään.
Mulla meni ensimmäinen raskaus kesken, ensin rusertavaa vuotoa noin 3 päivää, kävin ensimmäisenä vuotopäivänä naistenklinikalla, ultrassa kaikki ok ja kotiin, viikko siitä alkoi verinen vuoto ja keskenmeno. Mutta tunsin itse koko ajan että jotakin pielessä, tosi kovia alavatsakipuja koko ajan.
Nyt uudelleen raskaana ja myös alkuraskaudesta vuotoa ja aivan paniikissa olin, nyt viikkoja 35+4 ja kaikki hyvin.
soita neuvolaan tms ja kysy sieltä.. :)