Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatkaa aikaa, kun avaatte linkin... Vähän nimittäin palaa hermot ja ei voi lopettaa!!! =)

Sain tuon saman sähköpostiin (ja siinäkin oli varoitus) ja pelasin varmasti puol tuntia ihan huomaamatta!! =)

-E-

Vierailija
42/45 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas, että työ ootte kovia kirjoittelemaan!! En ehtinyt kunnolla lukasta pinoa läpi, että ehdin edes vähän kirjoittamaankin jotain:)Hih, jos tämä porukka jossain tapaisi niin eipähän taitaisi juttu loppua kesken;)

Nenn: ihanaa, että koiruus löytyi hyvässä kunnossa:) Kyllä varmaan säikäytti teidät kaikki moinen karkureissu.

Ja siekö kirjoitit ja ihmettellit sitä klamydia-testiä? Miulta on kerran (en ollut raskaana) otettu kyseinen testi sen takia, että miulla oli joitain virtsatientulehduksen merkkejä, mut ne oli jotenkin " epäselviä" ja lääkäri ehdotteli klamydiaakin.. Eihän se kivalta tuntunut, mutta tutkittiin kuitenkin eikä kyse ollut siitä. Onneksi!!! Ilmeisesti klamydialla ja virtsatientulehduksella voi olla samantyyppisiä oireita.

Alkuraskaudessa tutkitaan myös klamydia+hiv yms., mutta

tuo taisi olla ihan eri tutkimus. Joka tapauksessa lääkärin olisi pitänyt siulle mainita, että myös klamydia tutkitaan..

Beijaflor: Miulla katsottiin tarkemmin istukan paikka np-ultrassa, ja sijaitsee takana ja silloin vielä aika alhaalla. Lääkäri ennusti, että todennäköisesti nousee vielä ylemmäs. Niin kuin joku muukin jo sanoi, sijainnilla ei ole merkitystä muun kuin synnytyksen kannalta, ja sen takia sijaintia seurataan jos on kohdunsuulla. Eli siulla tuskin on huolta, kun ei asiasta ole mainittu.

Emma: hyvä, että kaikki oli vaavilla kunnossa.

Painogallup: Lähtöpainoon on oman puntarin mukan tullut n. 2kg, miekin aluksi nimittäin hiukan laihduin, ihme!!! Mutta neuvolanvaaka on tarkempi ja ikävä kyllä näyttää yleensä enemmän joten torstaina palaan painoasiaan neuvolan jälkeen. Olen kyllä varsin tyytyväinen, jos tuo pitää paikkaansa.

Yhdessäolosta: Ollaan yhdessä oltu 6vuotta ja siitä kohta 4 vuotta naimisissa. Eli ei ihan kauheen kauan vielä:)

Tänään alkaakin BB. Taidan ainakin sen verran katsoa, että millasia tyyppejä nyt on mukana. Edellisen BB katsoin kyllä lähes joka jakson, tunnustan:)

Tuosta sainkin aasin sillan gallupin aiheeksi.. Torstaina alkaa LOST, johon olen täysin koukussa! Löytyykö muita tammimammoja, jotka sarjaa seuraa?

(.) olo on hirveän hyvä. Ei mitään vaivoja ja melkein voisin koko raskauden unohtaa ellei vauva masussa liikkuisi! Melkein jo välillä huolestuu onko kaikki ok, kun on näin hyvä olla. Tosi järkevää, joo..;)

Mutta onneksi tosiaan on torstaina neuvola ja kuullaan sydänäänet ja muutenkin saa vähän aikaa paneutua tähän raskauteen. Tosin esikko on kyllä mukana, joten täysin omaa aikaa neuvolakäynti ei ole. Linea negraa ei ole ainakaan vielä tullut. Esikosta tuli, mutten kyllä muista millä viikoilla..

Tekisi muutes mieli tehdä sitä kookos-suklaakiisseliä viikonloppuna, se kyllä kuulostaa ihan mielettömän hyvältä:)

Nyt iltatoimiin,

tikru+tiuhti 19+4 eli puoliväli häämöttää täälläkin!! Kohtahan tässä päästään tositoimiin tällä menolla, hih;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tää porukka on aktiivista, tuntuu ettei kärryillä pysy teidän jutuissa. Joka päivä yritän käydä lukeen päivän jutut, mutta olen itse tosi laiska kirjoitteleen, vaikka sairaslomalla olen, niin jotenkin toi aika vaan menee.

Galluppivastauksia....en nyt muista mitä kaikkee on kysytty, mutta jotain...

Painoo on tullut jotain 5-6kg tähän mennessä. Tähtäimessä mulla taas se 20kg, että hyvässä vauhdissa ollaan. Alussa ajattelin, että koitan hillitä painonnnousua, mutta se on jotenkin jäänyt. Ja nyt asiaa hankaloittaa toi kun en pysty juuri käveleen ilman että supistelee ja alkaa mahaan sattuun. Ekassa raskaudessa liikuin enemmän ja sitten kun kävely ei enää sopinut niin poljin kuntopyörällä lähes päivittäin. Silti sitä painoo kertyi, enkä silloin pahemmin edes herkutellut. Taitaa toi painonnousu olla myös hormooneistakin kiinni. Mulla ainakin oli tullut pari kiloo jo plussaamisen aikoihin. Toisaalta en jaksa kauheesti miettiä tota painoasiaa, lähtöpaino oli kuitenkin normaali. Ja saapahan kerrankin syödä ja olla pullea. Tämä kun taitaa olla viimeinen raskaus, niin täytyy koittaa vaan nauttia. En nyt silti ihan mässäileen aio alkaa. No, myönnetään, että viimeisen viikon aikan aon tullut syötyä mitä satuu. Vedin ihan himoon sipsejäkin yksi ilta, vaikka muuten syön niitä ehkä pari kertaa vuodessa ja vähän silloinkin. Salmiakki on ollut toisena himona ja eilen kävi sitten vähän ikävästio salmiakkia jauhaessa...lohkes yksi paikattu hammas, onneksi ei pahasti ja on nyt jo kunnossa, mutta silti...ois pitänyt jättää salmiakit kauppaan, kun ei niitä muutenkaan passaa paljon syödä. Sen siitä saa kun on " pahoilla" teillä.

Mutta olkaapa onnellisia te, joilla se paino ei nouse ihan hillittömästi.

Yhdessäolo-galluppi....ollaan oltu yhdessä kohta 5v. ja poika on jo 3v4kk eli aika nopeeta toimintaa oli silloin alussa. Kihloihin mnetiin kolmen kuukauden yhdessäolon jälkeen, mutta naimisiin ei olla menty. Eikä varmaan mennnäkään lähivuosina.

Istukka G: mulla on istukka oikeaala edessä ja ulottuu taakse..jotenkin sillai...liikkeet tuntuukin enemmän ihan keskellä alhaalla ja vasemmalla alhaalla. Esikoista oottaessa istukka oli edessä keskellä ja jos oikein kuistan, liikkeet tuntui silloin aika vaimeesti. Alussa ainakin.

Laitanpa tällaisen gallupin:

Onko teille muille tullut hirveetä sisustusinspistä? Mulla se alkoi taas, sama juttu oli silloin ekalla kerralla. Pistin koko kämpän uuteen uskoon pesänrakennusvietissäni ja puunasin joka paikan. Nyt toi armoton väsymys on vähän latistanut intoa, mutta kyllä tekis mieli laittaa taas verhot ainakin uusiksi...ja päiväpeitto. Ja taas palaa rahaa. No, onhan näitä nykyisiä katseltu jo kohta 4v, että ehkä olis aikakin. Mulla on vaan aina päättämisen vaikeus joka asiassa, jahkailen aina liikaa että mikä sopi. ja se on aika rasittava ominaisuus itsessä.

Sellaisia, nyt nukkuun niin huomenna vois olla vähän pirteempi. Tuntuu, että sitä on vaan väsyneempi päivä päivältä. Vaikka olis nukkunut pitkätkin yöunet. Että se siitä energisesta keskiraskaudesta, koskahan se aika alkaa mulla....

Vierailija
44/45 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenn: multa otettiin tuo klamydia-testi viime lauantaina kun sen pissani kanssa sinne synnytyspäivystykseen menin. mies oli ihan että " mistä sä nyt sellaisen oisit saanut" , mut eivät ainakaan viä oo ilmoitelleet että olisi mitään. ei kyllä pitäskään olla...

tau: minä aattelin isyyspakkauksen väkästellä. en voi nyt tähän suunnitelmiani laittaa, koska tosiaan tuo miehuskin näitä aina välillä lueskelee. :)

mut nyt bb:n pariin ja sit pehkuihin.

tikru ja simppis

Vierailija
45/45 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Sulina [color=maroon]muistakko millon sulle merkittiin neuvolakorttiin istukan sijainti? Mietin, ku mulla ei sitä oo laitettu. Muissa papereissa vaan lukee mitä OYS:sta sain.

[color=blue]Mieletön [color=violet]oo ylpee itestäs :) Ainahan monet sanoo ettei osaa sanoa ei ja kuluttavat ittensä puhki tai loppuun. Pakko sen tuurauttajan on ymmärtää ettei voi omasta hommastaan luistaa aina.

[color=blue]Ariella [color=maroon]tiiäppä tuosta vaikuttaako hyvä kunto synnytyksen kestoon miten. Ensi synnyttäjillä useimmiten synnytyksen on pitkiä ja vaikuttaa siihen niin monet asiat kummiski miten se homma etenee. Mulla ei esim. mennytkään kaikki lapsivedet kerralla ja sitten akka päätti kääntyä kasvotarjontaan tai oli kääntynyt aiemmin mistä sen tietää jne.

[color=blue]I-pakkauksesta [color=violet]en tiiä oliko sitä viitisen vuotta sitten tätä " villitystä" , mutta en ollu ainakkaa kuullu. Joten nyt oon miettiny ett siinä vois olla idistä. Saa sitten nähä. .

[color=blue]Maria-79 [color=maroon]muutama päivä sitten sain tuon autopelin ja en viittiny ku pari kertaa sählätä, ku huomasin ett hermot siinä vaan menis.

[color=blue]Lost [color=violet]ett alussa katoin paria jaksoa, mut näkyköhän samaan aikaan mielenkiintosempaa tai se jäi jostai muusta syystä kattomatta muutamia viikkoja niin jäi sitten seuraamatta.

[color=darkviolet]*huoh* mua hermostuttaa huominen. Ukko vaan rauhallisesti lohutteli eilen, ett kyllä sillä kaikki on hyvin, ku se on viel niin pieni. Pienuuella sitä, ku valittelin niistä liikkeistä.

Heh, ukko oli ostanu Lordi cokista. Yks työkaverinsa ei perusta siitä ja istuu vastapäätä ruokaillessa niin aikoo iskee sit pöytään tuon limun :D Voin kuvitella sen ilmeen, ku muutamia kertoja käyny tuolla pajalla.

Kauheen pimeetä ja kello on vasta puol kymmenen. Hui, pitää laittaa verhot kii.

Muutamina iltoina oon huomannu lievää närästyksen poikasta. Ei nyt tarvis viel alkaa vaivata.

Pitää päästää ukko koneelle, ku sen piti jonnekki sivuille päästä. .

Hyviä unia kaikille.

Z