Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi mokasi, minä vai mies?

Vierailija
14.08.2021 |

Jos tuntuu että tämäkin on provo niin ota vaikka ajatusleikkinä eli kuinka vastaisit tälläiseen tilanteeseen oli fiktiivinen taikka ei. Olen "leikissä" mukana.

Yritän tiivistää vaikka olen tosi surkea siinä.

Mulla on jo pidemmän aikaa ollut tosi paha olla.

Eilen oli niin järkyttävän huono olo että purskahdin vain miehen vieressä itkuun ja paniikissa sopersin miten tahdon vain kuolla ja etten jaksa enää tehdä mitään ja kaikkea muuta inhottavaa mitä nyt huonosti voiva ihminen itsestään keksii.

Mies lohdutti ja otti syliinsä itkemään, parhaansa hän yritti ja sai lopulta minut jopa vähän nauramaankin tilanteelle. Sitten hän halusi harrastaa seksiä (=yhdyntää).

Minä menin ihan jäihin siitä ja kesken kaiken aloin vain itkemään ettei hän välitä mistään muusta kuin alapäästään ja että mikään ei hänelle riitä enkä minä ole ansainnut edes hetken lohtua ilman että hänen pitää siitä jotain saada (seksiä oli ollut viimeksi ehkä tunti ennen tätä kaikkea). Mulla pimahti päässä ihan kokonaan ja heitin jo eropuheet ja kaikki ilmoille. Näissä tunnelmissa on tämäkin päivä jatkunut.

Olinko mä ihan kohtuuton ja eikö miehellä nyt tilannetaju ollut paikalla?

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo varma oonko jossain viestissä vahingossa sanonu huutaneeni miehelle, mut en mä silleen oo tehny. Mulle tuli sen seksin jälkeen tosi paha mieli ja mä _itkin_ miehelle niistä asioista mitä tossa aikasemminki sanoin.

Ku kirjotin että pimahti päässä niin tarkotin et menin siinä tilanteessa paniikkiin ja itkien ja panikoiden sanoin noita mun ikävii ajatuksia äänee miehel.

Ap

Vierailija
62/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että nämä, jotka puhuvat panemisesta, toisen vartalon haltuun ottamisesta tms. ovat ylipäätään hyvin negatiivisia seksin suhteen. Tuskin kukaan pystyy heille järjestämään sellaista otollista hetkeä, että he suostuisivat seksiin mielellään. Seksi on luultavasti heille kuin joku rangaistus, taakka tai toisinaan (mieluummin harvoin) pois hoidettava velvollisuus parisuhteessa.

Sitten on onneksi jyös niitä jotka suhtautuvat parisuhdeseksiin myönteisesti ja pitävät sitä jopa voimaa ja lohdutusta antavana voimana. He eivät myöskään vaadi täydellistä tai liki täydellistä ajankohtaa siihen.

He myöskin puhuvat seksistä kauniisti. Eivät käytä siitä arvoa alentavia ilmaisuja tai koe alistavaksi tilanteeksi. Usein on päinvastoin. Annetaan itse ja saadaan takaisin.

Ei liity nyt varsinaisesti suoraan aloittajan aiheeseen. Silti olisi muussa ketjussa mielenkiintoista joskus keskustella miksi ihmiset näkevät saman asian näin eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi tuollaiseen tilanteeseen kuulu, kun toinen on poissa tolaltaan.

Mieshän oli ensin saanut naisen rauhoittumaan ja jopa nauramaan. Miten pitkä aika siitä itkusta pitäisi olla seksiehdotukseen?

Niin pitkään, että toinen on täysin rauhoittunut. Siellä pään sisällä voi olla vielä vaikka mikä myllerrys käynnissä vaikka itku on loppunut.

Miehillä tuntuu ylä- ja alapää toimia ihan erillään toisistaan. Vaikka mies kuulee, että vanhemmat ja sisarukset ovat olleet pahassa onnettomuudessa, jossa osa on kuollut ja osa teholla, mies pystyy silti heti panemaan.

Tätä samaa ilmiötä olen myös ihmetellyt. Kuolemantapaus lähipiirissä ei mitenkään himmannut miehen seksihaluja kahden minuutin päästä kuolinviestistä. Itse en kyennyt siinä tilanteessa edes ajattelemaan seksiä.

Vierailija
64/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti nyt…”lohduttaa seksillä”?!? Siis mistä hiton yksioikoisten ihmisten pervolandiasta te oikein tulette?! Ei surevaa ja poissa tolaltaan olevaa ihmistä joka tarvitsee henkistä apua, ehkä ulkopuolistakin, lähdetä vaan panemaan.

Ei kai nämä poissulje tosiaan? Tuskin Ap:n tilanne nyt mikään akuutti psykoosi oli? Minun parisuhteessani seksillä lohduttaminen on ihan tavallista. Se on molemmille lähtökohtaisesti mukava ja yhdistävä kokemus, ei mikään hyväksikäyttö. Me osaamme myös sanoa, jos ei sillä hetkellä sovi.

Juuri näin. Mekin ollaan seksuaalisia ihmisiä ja meillä seksillä on tärkeä hyvinvointia lisäävä ja ahdistusta ja stressiä poistava vaikutus. Minä nimenomaan haluan seksiä silloin(kin) kun minulla on todella paha olla. Toki ihmiset on erilaisia, mutta jos ap vasta ensimmäistä kertaa näytti tämän puolen itsestään, niin mistä se mies olisi voinut tietää miten hän reagoi?

Vierailija
65/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo varma oonko jossain viestissä vahingossa sanonu huutaneeni miehelle, mut en mä silleen oo tehny. Mulle tuli sen seksin jälkeen tosi paha mieli ja mä _itkin_ miehelle niistä asioista mitä tossa aikasemminki sanoin.

Ku kirjotin että pimahti päässä niin tarkotin et menin siinä tilanteessa paniikkiin ja itkien ja panikoiden sanoin noita mun ikävii ajatuksia äänee miehel.

Ap

Seksin jälkeen? Siis sinäkö et kuitenkaan torjunut miestä, kuten ainakin itse aiemmista viesteistä ymmärsin?

Vierailija
66/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa kun tuntuu et taas mä mokasin jotenki tosi pahasti. Laitoin miehelle sit pahotteluviestin, se on muualla iltaan asti kyläilemässä.

Musta tuntuu pahalle ku lukiessa kommentteja välittyy vaa sellanen kuva et muut pitää mua jonain hysteerikkona kun sen ainoon kerran kun uskalsin kertoo mun paskasta olosta (jota on jatkunu tosi kauan) ja en halunnu tyydyttää miestä vaan olisin ite tarvinnu tukea niin oon hullu eukko joka joutais hoitoon. No hoidosta ja sen tarpeesta mä taidan kyl olla samaa mieltä mut ehkä vähän eri syystä ehkä ku muut.

Ennen tätä mulla on ollu tosi stressaava ja huono viikko ja mieskin ties tästä. Oli todella paljon pahaa mieltä patoutuneena ja ne sit räjähti käsiin ku aloin miehen vieressä itkemään.

Musta tuntu se seksi niin pahalle ku ekan kerran moneen vuoteen mä oisin tarvinnu jotai mut tuli olo et mun heikoimmallaki hetkellä mun tulis olla valmis tyydyttämään mies ja vastaamaan sen seksitarpeisiin.

Ei se mitää lohtuseksiä ehdotellu, heti ku lopetin itkemisen ni tuli vaa hieroo itteesä mun päälle ja tunki ittesä mun sisään. Siks mä kilahin, ku tuntu et nytki se vaa aattelee itteensä. Mut ei se kai voinu tietää ja mä ylireagoin eikä mun ois pitäny niitä eropuheita sanoo äänee.

Mä en tiiä miten mä pääsisin yli tästä loukkaantumisesta ku tuntuu et mä oon ainoo joka näkee täs jotai väärää.

Ap

Jos oikeasti tuli hinkkaamaan ja työntämään itsensä sisään, niin reaktiosi oli täysin oikeutettu, ja olisi ollut sitä ilmankin, että taustalla olisi ollut itkukohtaus. Ei seksiä aloiteta noin, tai ainakaan omissa suhteissani seksi on aina ollut vastavuoroista ja molemmilta on pitänyt tulla selkeää vihreää valoa ennen kuin aletaan työntämään elimiä kenenkään sisään.  Ihan järkyttävä ajatus että joku vain tulisi sisään ilman, että toinen on mitenkään osoittanut olevansa innostunut. Tuohan menisi jo seksiin pakottamisesta ja on tekona jo itsessään kieroutunut ja väärä. Keskustelisin miehen kanssa ensisijaisesti nyt tästä, että miten hän lukee merkkejäsi liittyen seksiin ja kuinka kokee, että noin voi olla ok tehdä. 

Vierailija
67/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi tuollaiseen tilanteeseen kuulu, kun toinen on poissa tolaltaan.

Mieshän oli ensin saanut naisen rauhoittumaan ja jopa nauramaan. Miten pitkä aika siitä itkusta pitäisi olla seksiehdotukseen?

Niin pitkään, että toinen on täysin rauhoittunut. Siellä pään sisällä voi olla vielä vaikka mikä myllerrys käynnissä vaikka itku on loppunut.

Miehillä tuntuu ylä- ja alapää toimia ihan erillään toisistaan. Vaikka mies kuulee, että vanhemmat ja sisarukset ovat olleet pahassa onnettomuudessa, jossa osa on kuollut ja osa teholla, mies pystyy silti heti panemaan.

Tätä samaa ilmiötä olen myös ihmetellyt. Kuolemantapaus lähipiirissä ei mitenkään himmannut miehen seksihaluja kahden minuutin päästä kuolinviestistä. Itse en kyennyt siinä tilanteessa edes ajattelemaan seksiä.

On jotkut naisetkin tuollaisia. Siis paitsi ettei paha olo hommaa seksihaluja, se jopa lisää niitä. Haluaa purkaa sitä pahaa oloa seksiin. Itse olen juuri tällainen.

Vierailija
68/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti nyt…”lohduttaa seksillä”?!? Siis mistä hiton yksioikoisten ihmisten pervolandiasta te oikein tulette?! Ei surevaa ja poissa tolaltaan olevaa ihmistä joka tarvitsee henkistä apua, ehkä ulkopuolistakin, lähdetä vaan panemaan.

Ei kai nämä poissulje tosiaan? Tuskin Ap:n tilanne nyt mikään akuutti psykoosi oli? Minun parisuhteessani seksillä lohduttaminen on ihan tavallista. Se on molemmille lähtökohtaisesti mukava ja yhdistävä kokemus, ei mikään hyväksikäyttö. Me osaamme myös sanoa, jos ei sillä hetkellä sovi.

Juuri näin. Mekin ollaan seksuaalisia ihmisiä ja meillä seksillä on tärkeä hyvinvointia lisäävä ja ahdistusta ja stressiä poistava vaikutus. Minä nimenomaan haluan seksiä silloin(kin) kun minulla on todella paha olla. Toki ihmiset on erilaisia, mutta jos ap vasta ensimmäistä kertaa näytti tämän puolen itsestään, niin mistä se mies olisi voinut tietää miten hän reagoi?

Aika harva taitaa kuitenkaan haluta seksiä heti tuollaisen purkauksen jälkeen. Ja voisiko kuitenkin olla, että mies olisi voinut kokeilla kepillä jäätä jollain muulla keinolla, kuin hinkkaamalla ja työntymällä sisään? Jos lohtuseksistä puhutaan, niin tuo ei kyllä kuulosta kovin lempeältä ja lohduttavalta tavalta harrastaa seksiä muutenkaan.

Vierailija
69/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskää ymmärrä näitä kommentteja seksistä ja sen tärkeydestä. Musta ne tuntuu mua halventavilta ja ettei ne ees liity mun aiheeseen.

Sillon kun mulla on henkisesti hyvä olla niin meillä on aktiivinen, tyydyttävä ja molempia miellyttävä seksielämä. Enempää en tosta aio puhua eikä se liity mun mielestä ees alkuperäseen aiheeseen. En tajuu miks musta pitää oikee vääntämäl vääntää jotain seksikielteistä pihtaria jolla on hysteria, vaikka yritän sanoo et mulle tuli tosi loukattu ja käytetty olo tän yhen kerran kun oisin kaivannu itelleni jotaki.

Ap

Vierailija
70/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miehelle se on moro ja näkemiin?

Vierailija
71/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa kun tuntuu et taas mä mokasin jotenki tosi pahasti. Laitoin miehelle sit pahotteluviestin, se on muualla iltaan asti kyläilemässä.

Musta tuntuu pahalle ku lukiessa kommentteja välittyy vaa sellanen kuva et muut pitää mua jonain hysteerikkona kun sen ainoon kerran kun uskalsin kertoo mun paskasta olosta (jota on jatkunu tosi kauan) ja en halunnu tyydyttää miestä vaan olisin ite tarvinnu tukea niin oon hullu eukko joka joutais hoitoon. No hoidosta ja sen tarpeesta mä taidan kyl olla samaa mieltä mut ehkä vähän eri syystä ehkä ku muut.

Ennen tätä mulla on ollu tosi stressaava ja huono viikko ja mieskin ties tästä. Oli todella paljon pahaa mieltä patoutuneena ja ne sit räjähti käsiin ku aloin miehen vieressä itkemään.

Musta tuntu se seksi niin pahalle ku ekan kerran moneen vuoteen mä oisin tarvinnu jotai mut tuli olo et mun heikoimmallaki hetkellä mun tulis olla valmis tyydyttämään mies ja vastaamaan sen seksitarpeisiin.

Ei se mitää lohtuseksiä ehdotellu, heti ku lopetin itkemisen ni tuli vaa hieroo itteesä mun päälle ja tunki ittesä mun sisään. Siks mä kilahin, ku tuntu et nytki se vaa aattelee itteensä. Mut ei se kai voinu tietää ja mä ylireagoin eikä mun ois pitäny niitä eropuheita sanoo äänee.

Mä en tiiä miten mä pääsisin yli tästä loukkaantumisesta ku tuntuu et mä oon ainoo joka näkee täs jotai väärää.

Ap

Jos oikeasti tuli hinkkaamaan ja työntämään itsensä sisään, niin reaktiosi oli täysin oikeutettu, ja olisi ollut sitä ilmankin, että taustalla olisi ollut itkukohtaus. Ei seksiä aloiteta noin, tai ainakaan omissa suhteissani seksi on aina ollut vastavuoroista ja molemmilta on pitänyt tulla selkeää vihreää valoa ennen kuin aletaan työntämään elimiä kenenkään sisään.  Ihan järkyttävä ajatus että joku vain tulisi sisään ilman, että toinen on mitenkään osoittanut olevansa innostunut. Tuohan menisi jo seksiin pakottamisesta ja on tekona jo itsessään kieroutunut ja väärä. Keskustelisin miehen kanssa ensisijaisesti nyt tästä, että miten hän lukee merkkejäsi liittyen seksiin ja kuinka kokee, että noin voi olla ok tehdä. 

Minä en kyllä tajua, miten hereillä ja tajuissaan olevaan ihmiseen edes voi työntyä yhtäkkiä ja yllättäen sisään.

Vierailija
72/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis menin hämilleni tosta miehen tavasta harrastaa seksiä (vaiko vaan tyydyttää itteää) ja en heti ees tajunnu sanoo ei. Kesken yhdynnän sit purskahdin itkuun. Joo se oli mun vika, ei ois pitäny antaa tilanteen edetä sinne asti. En mä siitä oo loukkaantunu vaan siitä et miehelle ylipäätään tuli tarve tyydyttää vaan itteää mulla heti sen jälkeen kun olin itkeny ja kertonu mun olosta.

Mä olin tosi poissa tolaltani ja oon vähän vieläkin niin en tiiä selitänkö vääräs järjestykses

Ap

Vierailija
73/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että nämä, jotka puhuvat panemisesta, toisen vartalon haltuun ottamisesta tms. ovat ylipäätään hyvin negatiivisia seksin suhteen. Tuskin kukaan pystyy heille järjestämään sellaista otollista hetkeä, että he suostuisivat seksiin mielellään. Seksi on luultavasti heille kuin joku rangaistus, taakka tai toisinaan (mieluummin harvoin) pois hoidettava velvollisuus parisuhteessa.

Sitten on onneksi jyös niitä jotka suhtautuvat parisuhdeseksiin myönteisesti ja pitävät sitä jopa voimaa ja lohdutusta antavana voimana. He eivät myöskään vaadi täydellistä tai liki täydellistä ajankohtaa siihen.

He myöskin puhuvat seksistä kauniisti. Eivät käytä siitä arvoa alentavia ilmaisuja tai koe alistavaksi tilanteeksi. Usein on päinvastoin. Annetaan itse ja saadaan takaisin.

Ei liity nyt varsinaisesti suoraan aloittajan aiheeseen. Silti olisi muussa ketjussa mielenkiintoista joskus keskustella miksi ihmiset näkevät saman asian näin eri tavalla.

Tai sitten he ovat esim. kokeneet jonkinlaista seksuaalista väkivaltaa, kuten suurin osa naisista on, ja odottavat kumppaniltaan jotain vähän enemmän kuin yhdyntää vakavalla hetkellä. Minä suhtaudun seksiin myönteisesti, mutta osaan myös tunnustaa, että se on herkkä ja hauras asia, joka vaikuttaa meihin monin eri tavoin, eivätkä kaikki tilanteet ole otollisia seksille. '

Ap:n miehen tapa harrastaa seksiä ei muutenkaan kuulostanut sellaiselta, että edes normaalissa tilanteessa suostuisin itse hänen kanssaan petipuuhiin. Seksissä on minulle kyse vastavuoroisuudesta ja yhdessä olemisesta, ei siitä, että toinen tulee tyydyttämään tarpeitaan sinuun, miltä tuo ap:n miehen toiminta enemmän kuulosti. Ei se minusta kuulostanut siltä, että hän yritti jotenkin lohduttaa seksillä, vaan ihan vaan siltä, että teki mieli eikä yhtään ajatellut tilannetta tai miltä toisesta tuntuu. Yleensähän seksiin kuuluu jonkinlainen esileikki, ei niin, että mies vain yhtäkkiä survoo peniksensä naiseen, miltä ap:n miehen toiminta suunnilleen kuulosti.

Vierailija
74/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi oli tuossa tilanteessa mäntti. Muistuttaa ex-miestäni: olin kovassa flunssassa, perheenjäsen sairaalassa (nukkui pois myöhemmin). Lepäsin kipeänä ja surullisena, tuleva ex ilmoitti että haluttaa ja "eihän sun tarvi siinä mitään edes tehdä". Niinpä niin. Suosittelen ap harkitsemaan suhteen jatkoa tarkkaam, maailmasta löytyy myös empaattisia miehiä. Tsemppiä!

Vierailija
75/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva taitaa kuitenkaan haluta seksiä heti tuollaisen purkauksen jälkeen. Ja voisiko kuitenkin olla, että mies olisi voinut kokeilla kepillä jäätä jollain muulla keinolla, kuin hinkkaamalla ja työntymällä sisään? Jos lohtuseksistä puhutaan, niin tuo ei kyllä kuulosta kovin lempeältä ja lohduttavalta tavalta harrastaa seksiä muutenkaan.

Ihan samaa mieltä. Keskustelu vei mukanaan ennenkuin tajusin, ettei kyseessä ollut pelkkä ehdotus tai lähentely vaan suoraan sisään työntyminen. Minusta tämä ei ilmennyt ap:n ensimmäisistä viesteistä (tai sitten luin huonosti).

Vierailija
76/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä en kyllä tajua, miten hereillä ja tajuissaan olevaan ihmiseen edes voi työntyä yhtäkkiä ja yllättäen sisään.

Joo, no ehkä voit mennä sivistämään itseäsi. Google osaa kertoa sinulle kyllä raiskauksesta ja sen psykologisista vaikutuksista todella perusteellisesti. Ei tarvitse täällä sitten jatkossa ihmetellä.

Vierailija
77/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Vaikuttaa ikävältä, että toinen on menossa heti seksiin. Lohdutus tarkoittaa sitä, että välittää ehdoitta, ei huonovointiselle lähdetä seksiasioita esittämään tms. Voisitko paremmin itsekseen asuessa kuin tämä suhde. 

Vierailija
78/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mieltä. Keskustelu vei mukanaan ennenkuin tajusin, ettei kyseessä ollut pelkkä ehdotus tai lähentely vaan suoraan sisään työntyminen. Minusta tämä ei ilmennyt ap:n ensimmäisistä viesteistä (tai sitten luin huonosti).

Joo, ei tainnut ilmentyä, ja se oli itse asiassa seikka joka sai epäilemään tätä provoksi... Mutta voi toki olla vain ap:n mielentilasta johtuvaa ettei kaikki yksityiskohdat päädy oikeassa järjestyksessä tänne, enkä haluaisi huudella trollikommentteja kun on kyse näin vakavasta aiheesta. Voimia ap, toivottavasti saat apua ja myös keskusteltua miehesi kanssa!

Vierailija
79/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, no ehkä voit mennä sivistämään itseäsi. Google osaa kertoa sinulle kyllä raiskauksesta ja sen psykologisista vaikutuksista todella perusteellisesti. Ei tarvitse täällä sitten jatkossa ihmetellä.

Huoh. Siis miten voi olla huomaamatta, kun toinen asettuu sellaiseen asentoon josta on ylipäänsä mahdollista työntyä sisään.

Ja tiedän nämä pelkolamaantumiset yms kyllä, nyt ei kuitenkaan ollut kyse siitä.

Vierailija
80/132 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan tänään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme