Liian iso häpykumpu :(
Onko täällä muita naisia ketkä "kärsivät" liian isosta häpykummusta? Minusta tuntuu, että se näkyy aivan jokaisista ihonmyötäisistä housuista/mekoista/hameista törkeästi pullottaen.. Luulin, että ongelma ratkeaa sillä, että laihdutan ylimääräiset kilot pois, mutta tuo alue ei pienene sitten mitenkään, vaikka muuten on lähtenyt jo 25 kiloa ja olen vihdoin normaalipainoinen.
Esim. Farkuissa vetoketjun molemmin puolin näkyy selvät kohoumat. Paidan pitää siis olla tarpeeksi pitkä, ellen halua tuota aluetta esitellä muille. Olisi mukavaa tietää, etten ole ainut tällaisesta kosmeettisesta haitasta kärsivä..
Kommentit (182)
Helpottavaa tietää, etten ole yksin tämän jutun kanssa.. Olen jo miettinyt, että voisikohan sitä pienentää kirurgisesti jotenkin. Olisi kiva pitää joskus farkkuja hieman lyhyemmän mallisen paidan kanssa tai vaikka ihonmyötäistä mekkoa, mutta toi helvetin pullottava kumpu pistää silmään liikaa.. :/
-Ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:21"]Helpottavaa tietää, etten ole yksin tämän jutun kanssa.. Olen jo miettinyt, että voisikohan sitä pienentää kirurgisesti jotenkin. Olisi kiva pitää joskus farkkuja hieman lyhyemmän mallisen paidan kanssa tai vaikka ihonmyötäistä mekkoa, mutta toi helvetin pullottava kumpu pistää silmään liikaa.. :/
-Ap
[/quote]
Onko sulla oikean mallisia farkkuja? Sillä itse saan tarpeeksi tiukoilla farkuilla kummun suhteellisen littaan. Aikamoista kikkailua tää kyllä on aina vaatteiden kanssa.
Nr2
Juu olen huomannut, että pitää olla tarpeeksi jämäkkää ja paksua farkkukangasta niin saa aika littanaksi. Pitää siis etsiä sellaisia lisää, vaikka stretch-farkut onkin mielestäni mukavempia, mutta niistä sitten taas pullottaakin..
-Ap
Samma här. Häpyluu niin ulkoneva että häiritsee myös kun tekee esim selkälihaksia mahallaan.Ulkonäöllisestikään ei oo mikää mieltä ylentävä, mut näillä mennään. Onneksi on pitkiä paitoja joilla saa piiloon..
Sama vika täällä. Mutta raivostuttaa kun yleensä kaikki luulee tuollaisesta ongelmasta että "se on vain läskiä ja laihduttamalla lähtee." Kun ei välttämättä ole läskiä! Itsekin olen vain 160cm ja 58kg..ja minulla sen kummun muodostaa vain häpyluu joka työntyy oudosti eteen, eikä ole sen alavatsan suuntaisesti jotta pysyisi sen alapuolella ja näkymättömissä. Ja siitä ON vaivaa paljon. Esim. ihonmyötäisten housujen käyttö on mahdotonta koska näyttää niin tyhmältä, kun reisien kohouman tilalla onkin kohouma keskellä haaroja. Joistakin jäykistä housuista esim. farkuista ei mene vetoketju kiinni ollenkaan koska luu on niin paljon tiellä. Kaikkialta muualta jotkut täydelliset housut istuisivat sitten aivan mahtavasti, mutta tuo saatanan luu pilaa kaiken. Mitään kivoja alushousuja ei voi käyttää, koska näyttää aivan liian hassulta kun housujen etuosan kaistale on liian pieni tuon luukukkulan päälle. Ongelmastani johtuen kukaan mies ei ole koskaan..KOSKAAN nähnyt minua ilman housuja tai alasti muutenkaan liian hyvässä valossa. Miehiä on kyllä ollut.. Mutta vähäisetkin seksihalut menivät kun toisiksi edellinen niistä miehistä tunkiessaan kättä housuihini sängyllä tokaisi yhtäkkiä hämmentyneenä: "Sulla on tämmönen LUU TÄSSÄ!?" Menin niin noloksi ja samalla olin raivoissani ja teki mieli lyödä miestä tyhmän reagointinsa takia. Päädyin kuitenkin nolona vain tuhahtamaan jotain " Hmh..no niin?!" Ja ei varmaan tarvitse mainita että veri pakeni alapäästä samantien ja hommat loppui siihen kun en todellakaan halunnut enää tuota idioottia miestä lähellenikään. Tämä vika minussa on vaikeuttanut seksielämääni äärimmäisen paljon. Minkäänlaisia haluja ei oikeastaan ole. Tai on..mutta ne ovat vain fantasioita pääni sisällä. Tosielämässä jos mikä tahansa osa miehen vartalosta lähestyy uhkavaasti tuota alakertaani, niin alkaa ahdistaa liikaa ja haluan vain lopettaa. Toivoisin joskus pääseväni leikkaukseen jossa tuota häpyluuta korjataan oikealle paikalleen..vaikka väkivalloin jos ei muuten. Tekisi mieli itsekin joskus tahallaan murtaa se. Koskaan en ole nähnyt kenelläkään samanlaista yhtä vinossa olevaa luuta, vaikka ihan sitä varten olen katsellut jo miljoonittain erilaisia vartaloita netistä. Olen taatusti ainoa jolla on näin epämuodostunut lantionluusto.
No voi voi...ehkä vain unohtaisit koko asian. Luultavasti vain itse olet moisesta keksinyt itsellesi murehdittavaa. Jollei mitään hankautumista tai ärsytystä ole, luultavasti pimppisi on ihan hyvä ja sopivan kokoinen...
7, melko ajattelematon mies on ollut kyllä.. :( mulla on myös sama, että missään päivänvalossa en seksiä haluaisi harrastaa. Tuntuu että mies vaan tuijottaa että mikäs möykky tuossa on, vaikka saatan vain kuvitella näin tapahtuvan. Aina on kyllä seksi onnistunut, mutta olen valtavan epävarma alapääni suhteen.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:43"]7, melko ajattelematon mies on ollut kyllä.. :( mulla on myös sama, että missään päivänvalossa en seksiä haluaisi harrastaa. Tuntuu että mies vaan tuijottaa että mikäs möykky tuossa on, vaikka saatan vain kuvitella näin tapahtuvan. Aina on kyllä seksi onnistunut, mutta olen valtavan epävarma alapääni suhteen.
-Ap
[/quote]
Minulla ei seksi ole onnistunut oikein koskaan, juuri tuon vian takia. Miten siinä voi tuntea itsensä yhtään seksikkääksi kun se luu on itsenikin mielestä niin vastenmielisen näköinen? Edes yksinollessani kiihottuminen on vaikeaa jos näen alapääni. Suihkussakäynnit eivät koskaan ole mieltä ylentäviä kokemuksia. Inhoan siis jopa yksin itsenikin seurassa olla alastoman alavartaloni kanssa. Voin kiihottua kyllä jonkun verran täysissä pukeissa..silloin ongelma vähän kuin katoaa olemasta ja mielestä kun paljaan ihon tilalla on vain normaalin näköiset vaatteet.
T.7
Olisiko kellään laittaa kuvaa, en osaa oikein verrata muuhun, kuin kamelin varpaaseen?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:56"]
Olisiko kellään laittaa kuvaa, en osaa oikein verrata muuhun, kuin kamelin varpaaseen?
[/quote]
Katselin cityklinikan sivuja ja siellä oli rasvanpoisto tuolta alueelta n. 2000€..Se ei tietysti siihen luuhun auta, mutta mulla on siinä päällä myös paljon rasvakudosta. Läskiä lähti kaikkialta muualta kehosta, mutta rinnat ja häpykumpu on pysyny samankokoisina. On mulla kyllä myös ulkonevat ja tummat sisemmät häpyhuulet, että tuntuu toi koko alapää olevan yks ongelma. Yritän kuitenkin hyväksyä itseni tällasena, mutta alkaa vaikuttaa jo jonkn verran normaaliin elämään..
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:14"]
Katselin cityklinikan sivuja ja siellä oli rasvanpoisto tuolta alueelta n. 2000€..Se ei tietysti siihen luuhun auta, mutta mulla on siinä päällä myös paljon rasvakudosta. Läskiä lähti kaikkialta muualta kehosta, mutta rinnat ja häpykumpu on pysyny samankokoisina. On mulla kyllä myös ulkonevat ja tummat sisemmät häpyhuulet, että tuntuu toi koko alapää olevan yks ongelma. Yritän kuitenkin hyväksyä itseni tällasena, mutta alkaa vaikuttaa jo jonkn verran normaaliin elämään..
[/quote]
Mulla kans korkea häpyluu ja komea kerros rasvaakin päällä. Minullakaan ei ole painonvaihtelu vaikuttanut häpykummun kokoon ollenkaan, muualta rasva kyllä lähtee. Teininä luin jostain, että murrosiässä rasva häpykummussa lisääntyy ja se vähenee myöhemmin, mutta eipä siinä niin ikinä käynyt. Nyt ikää jo 25.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:56"]Olisiko kellään laittaa kuvaa, en osaa oikein verrata muuhun, kuin kamelin varpaaseen?
[/quote]
[/quote]
Mulla on vielä tuostakin korkeampi luu ja leveämpi. Tai sitten tuolla kuvan henkilöllä on vain enemmän rasvaa lantiolla niin kompensoi..
Ja edelliselle vastaajalle, kamelinvarpaalla ei ole luun kanssa mitään tekemistä.
T.7
Älkää ihmeessä poistako sitä pehmeyttä millään klinikalla. Miehet tykkää kun on kunnon airbag alapäässä. Rohkeasti vaan länttäätte miehen naamalle ja suuhun, kyllä se tajuaa vihjeen.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:05"] [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:56"]Olisiko kellään laittaa kuvaa, en osaa oikein verrata muuhun, kuin kamelin varpaaseen? [/quote] http://www.enhanceyourimage.com/photo-gallery/gallery/331xNxview369_before.jpg.pagespeed.ic.JnNzK2Rvwj.jpg [/quote] Mulla on vielä tuostakin korkeampi luu ja leveämpi. Tai sitten tuolla kuvan henkilöllä on vain enemmän rasvaa lantiolla niin kompensoi.. Ja edelliselle vastaajalle, kamelinvarpaalla ei ole luun kanssa mitään tekemistä. T.7
[/quote]
Mulla myös, mutta tää oli paras kuva minkä löysin. Ilmeisesti ei niin yleinen ongelma!
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 03:14"]
[/quote]
No se rasvahan toimii pehmusteena luiden välissä, on se häpyluu miehilläkin, ei kolise yhteen. Kyllä tuo kuulostaa ihan normaalilta alakerralta kokoineen ja sävyineen. :)
M40
No jos tuossa kohdassa on pehmeyttä se on eri ongelma kuin jos siinä oikeasti tuntuu luu, joka ei ole tasainen. Viimeksimainitussa tapauksessa voi olla esim. lanneluustossa vika.
Eli menepä reippaasti näyttämään omalääkärillesi ja kysy onko luuston rakenteessa ongelmaa, ja jos epäilee, voisiko laittaa ortopedille lähetteen. Jos lantion muoto on outo, se kannattaisi ainakin katsoa röntgenillä mahdollisia alatiesynnytyksiä varten, siis pitäisikö korjata.
Luuston korjaus on isompi juttu ja liittyy siis siihen onko virheasennosta kyse.
Näkemättä tilannetta on siis vaikea sanoa onko poikkeava vai täysin tavallista naisen kehon poikkeavuutta, johon on vaan sopeuduttava (ajattelepa miten erilaisia neniä ihmisillä on). Lääkäri sen voi sanoa, he kun näkevät kummun jos toisenkin työssään.
Sama ongelma enkä ole keksinyt ratkaisua siihen. Luulin olevani ainoa..