Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisitkö LS-ilmon??

Vierailija
03.09.2014 |

Lapsi oli ollut eka kertaa luokkakaverillaan eilen ja kertoi, että perheenäiti oli juonut viiniä. Siis ihan vaan lasten nähden istunut sohvalla katsomassa telkkaria ja viinilasi oli ollut siinä kädessä!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti!! Äkkiä lapset huostaan ja poliisit paikalle, ehkä jopa armeija olisi syytä hälyttää, tämähän koettelee jopa koko valtion turvallisuutta. 

Vierailija
2/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi lasin viiniä vai oli änkyrä kännissä ja joi viiniä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä lasissa olikin marjamehua... Anna mun taas kaikki kestää. Meille ei kannata tulla yhdenkään lapsen kaverin kylään. Saatan juoda ihan oluen ruoan kanssa. Tai ainakin olut on sitten naamioitava kahvimukin sisälle.

Vierailija
4/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, ettei kaikki kukkaset tipahda hatusta, se kun tuntuu heiluvan varsin voimakkaasti.

Vierailija
5/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli humalassa niin sitten. Kyllä viinin juonti on sallittu ihan kuule äideillekin. Ja mistä lapsesi tietää mitä siellä lasissa oli? Minä juon viinilasin näkösestä lasista ihan vettäkin.

Vierailija
6/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi, ap.

en tekisi, ja lasissa on voinut olla mitä tahansa muutakin. Ja mitä sitten jos olisikin ollut viiniä, voi olla alkoholitontakin.Jos äiti ei ollut selvästi humalassa, en tekisi mitään, tietenkään. Jos humalassa, sanoisin tästä kys. äidille, jospa vähän herättelisi  että asia aiheutaa pahennusta, vaikkakaan ei vaaraa kellekään silti.

mutta että ls-ilmoitus, ehkäpä vähän ylimitoitettu toimii kuitenkin.

Vierailija
7/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihmeessä, niin teet itsesi samalla naurunalaiseksi. Saa sossuntäditkin jotain hyviä kahvipöytäjuttuja. 

Vierailija
8/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jee, soita sille äidille jos noin vaivaa. Oliko äiti humalassa? Mistä lapsi tietää että lasissa on tasanvarmasti ollut viiniä? Itsekin juon viinilasista toisinaan limua, mehua, kivennäisvettä, mitä nyt sattuu olemaan. Tekisitkö lapsesi sanoman perusteella minustakin ls ilmon, jos lapsesi nähden joisin viinilasista mehua ja lapsi luulee sen olevan viiniä? Tai jos juon Pommacia lapin kullan logolla varustetusta lasista lasten nähden? Nehän voi kertoa kotona et oon juonu päivällä olutta. Se oiski ilmon paikka ihan selän takana, kun olen nyt jo näkyvästi raskaana. :O

Vierailija
9/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, minä juon vapaailtoina sohvalla istuen lasin viiniä. Meillä menee pullo viiniä viikossa , muuta alkoholia ei koskaan. Ja koska olen kolmivuorotyössä, vapaapäivä osuu usein arkipäiväksi. Minulla on 4 lasta , 3v - 10v.

Tee nyt tästäkin LS-ilmoitus.

Vierailija
10/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lapsi osaa sanoa, että oliko ko. äiti ollut humalassa, mutta... oli siis juonut siitä viinilasillisesta, kuulemma oli kuulostanut "oudolta" kun oli sanonut, että voi olla enää puoli tuntia ulkona ja sitten pitää tulla iltapalalle. Käväisivät vaan siellä sisällä katsomassa perheen lemmikkiä, muuten olivat ulkona.

Ja haloo??? Eilen oli TIISTAI!!! EI ehkä normaalia litkiä viiniä???

ap

Vierailija
11/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko desinfioinut lapsesi?

Vierailija
12/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs ap:n lapsi tunnisti viinin? Kysyppä vielä, että oliko punaviiniä vai valkoviiniä?

Vierailija
13/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, minulle on unohdettu ihan kokonaan opettaa että viiniä ei saa juoda tiistaisin :O Haittaako kun join eilen yhden oluen, vai onko niidenkin juonti kielletty tiistaisin?

Vierailija
14/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäs ap.n lapsi tietää viinin ja jopa viinilasin???? Ettei olis kotona opittu? Ls-ilmoitus myös ap.sta

Vierailija
15/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:16"]

Mistäs ap:n lapsi tunnisti viinin? Kysyppä vielä, että oliko punaviiniä vai valkoviiniä?

[/quote]

Aivan! Mäkin haluan tietää. Miksi lapsesi on altistunut noin varhaisessa iässä alkoholinnautintavälineistöön että tunnisti sekä viinilasin että sen viinin? Minkälainen kasvuympäristö teillä on?

Mä tekisin sinuna nyt sen ilmoituksen ihan itsestäni ja lapsen laittaisin psykologille arvioitavaksi että miten pahat jäljet on jääneet.

Vierailija
16/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap? Mistä lapsesi tietää sanan "viini"? Mistä hän tietää että miltä se näyttää??

Ei meidän Mirmeli-Janelia ja Armen-Noah tuollaisia tiedä!

Vierailija
17/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että AP ei tosissaan ole tuollainen. Ethän nyt tentannut lapselta asiasta tai kauhistellut sitä lapsen kuullen ? Kiva juttu kaveruussuhteelle , hysteerinen äiti. Voihan olla , että kaverin äiti joi viiniä, entä sitten ? Joskus ihmiset juovat lasillisen olematta alkoholisteja. Tai voihan olla että tällä äidillä on päihdeongelma ja on syytä jatkossa hoitaa yökyläilyt teillä. LS-ilmoitus tuolta pohjalta ei kuitenkaan ole todellakaan tarpeellista.

Vierailija
18/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:16"]

[/quote]

Aivan! Mäkin haluan tietää. Miksi lapsesi on altistunut noin varhaisessa iässä alkoholinnautintavälineistöön että tunnisti sekä viinilasin että sen viinin? Minkälainen kasvuympäristö teillä on?

Mä tekisin sinuna nyt sen ilmoituksen ihan itsestäni ja lapsen laittaisin psykologille arvioitavaksi että miten pahat jäljet on jääneet.

[/quote]

Varhaisessa? nyt puhutaan siis 14-vuotiaasta!! Ja meillä on kotona täysisarja viinilaseja, mutta ei niistä juoda alkoholia silloin kun lapset ovat kotona. Eli tunnistavat kyllä viinilasit, erottavat jopa skumppalasit punkkulasista.

ap

Vierailija
19/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mikään vitun ILMO vaan LASTENSUOJELUILMOITUS. Kiitos

Vierailija
20/51 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, laitoin lapselle vesipulloksi siideripullon. (ystäväni pullo, meillä ei juuri pullojuomia juoda). Joku tekee ilmoituksen, että 10v juo siideriä pihalla. Hän käy vielä leikkimässä kaupunginvuokra-asuntojen pihalla.