Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kimppuusi yritettäisiin hyökätä, olisiko sinulla tarpeeksi voimaa ?

Vierailija
01.09.2014 |

Esim jos sinut yritettäisiin raiskata, pääsisitkö karkuun tilanteesta, pystyisitkö taistelemaan vastaan? Me ollaan mun miehen kanssa joskus leikkimielisesti painittu, mies on mua parikymmentä senttiä pidempi ja ainakin yhtä monta kiloa painavampi. Ihan tasavertaisia ollaan oltu. Jos siis hänen kokoiselleen miehelle pärjäisin, niin varmasti mulle päällekarkaamistilanteessa löytyisi tarpeeksi voimaa taistella vastaan ja päästä myös sitä tyyppiä karkuun.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska crazy is good, crazy wins fights..

Vierailija
2/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puru voimaa kyllä löytyy ja ääntä lähtee. Ja on mulla voimakkaat jalat, käsistä tuskin apua jotain karpaasia vastaan olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et kai ole tosissasi? Oletatko väkivaltaisen raiskaajan toimivan miehesi lailla?

Vierailija
4/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään kyllä. Kiitos kamppailuharrastuksen. Ei siihen painimisen tarvitse voimaa, riittää kun osaa tekniikkaa.
Toisaalta, itsepuolustuksessa riittää kun potkii munille ja työntää sormet silmään, nenäkin on arka paikka.

Sitten en tiedä sitä että jos niin tapahtuisi, lamaantuisiko siinä ja pystyykö tekemään mitään.

Vierailija
5/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni ja hoikka joten en usko että pärjäisin rotevalle miehelle. Nopeat jalat ja varovaisuus on taktiikkani. Tarvittaessa vaihdan kadunpuolta jos tuntuu että joku voisi seurata tai on hieman epäilyttävä. Harvoin tulee liikuttua iltaisin/öisin yksin missään.

Kerran koin uhkaavan tilanteen, kun keskellä päivää tummaihoinen mies lähti seuraamaan. Sain sellaisen adrenaliiniryöpyn, tulin niin vihaiseksi siitä ettei keskellä päivääkään saa enää kotikulmilla rauhassa kulkea, että olisin varmaan apinanraivolla päihittänyt sen tyypin. Käännyin miestä vastaan kädet puuskassa ja näytin ilmeilläni ettei lähemmäs ole tulemista. Mies kääntyi ja lähti takas. Jälkeenpäin olen miettinyt, että olisko ollu parempi juosta karkuun, mutta mulla adrenaliini vaikutti niin että halusin näyttää etten pelkää, vaan halusin näyttää sille ettei suomalaista naista niin vaan ahdistella! En mä silti pelkää tai inhoa tummaihoisia, mutta olen kyllä varovaisempi heitä kantasuomalaisia miehiä kohtaan.

Vierailija
6/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 00:14"]Kyllä :D oon vähän agressiivisempi tapaus muutenkin.. Baarissa kun ne kaapit tulee siihe taakse hinkkaamaan niin eka kiltisti ja sit laitan vähän voimaa peliin ja kyllä lähtee! (en lyö vaan tuupin kauemmas) terv. 165cm/64kg [/quote] Melko paksukainen. Lieneekö kukaan edes kiinnostunut.?

[/quote]

Täällä myös 165/65. Eilen mies totesi ettei mussa ole yhtään liikaa =) Yleensä hoikkana ovat kaikki pitäneet.

Vierailija
7/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin nro 24. Leikkimielistä painia ei voi verrata tositilanteeseen. Kukaan ei voi tietää miten reagoi hyökkäykseen ennen kuin se tilanne on totta. Kamppailulajien harrastajat ovat asia erikseen, heillä toiminta tulee ns. selkäytimestä. Itse olen fyysisesti vahva enkä ole muutenkaan säikky. Silti en tiedä pystyisinkö toimimaan jos joutuisin väkivallan kohteeksi. Tiedän kyllä mitä pitäisi tehdä mutta se ei riitä jos pelko / yllätys lamaannuttaa.

Vierailija
8/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä varma kannattaako tapella vastaan. Ei ainakaan, jos tyyppi on "vain" ryöstämässä. Voi nimittäin tulla puukosta tms. 

Olen muuten asunut monessa suurkaupungissa ja kävellyt usein öisin ulkona yksin. Koskaan ei ole kukaan yrittänyt ryöstää tai raiskata. MUTTA jos joku olisi tullut ryöstämään, olisin kyllä antanut rahat ja muut ilman vastalausetta. Henkikulta kalliimpi. Jos kyse olisi raiskauksesta, huutaisin apua. Toivoisin myös lyhyttä kestoa (ks. Itä-Suomen hovioikeus). 

Täällä on myös helppo uhota, mutta jos pimeässä joku roteva huppupää hyökkää kimppuun, niin se onkin eri skenario. Keskittyisin muistamaan tuntomerkit. 

Vierailija
9/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa uhreista lamaantuu, eikä kykene tekemään tositilanteessa yhtään mitään. Luonto on antanut meille kolme mahdollista toimintatapaa: taistele, pakene tai esitä kuollutta.

He, jotka ovat luoneet valmiiksi toimintamalleja tilanteen varalle ja harjoitelleet sen verran, että toimivat automaattisesti pahan paikan tullen, ovat vahvoilla.

Usein hyökkääjät myös luulevat naisten olevan todella helposti nujerrettavissa, jolloin uhrin puolustautuminen voi sekoittaa tilannetta juuri sopivasti, jotta uhri pääsee pakoon. Ihmisellä on yllättävän suuri tarve suojella elämäänsä ja toimet sen mukaiset, eivät ehkä reiluimmat, mutta reilua ei ole myöskään hyökätä toisen kimppuun, varsinkaan jos on vakuuttunut omasta ylivoimaisuudestaan.

Ennaltaehkäisy on aina paras puolustus. Ikävä kyllä kaikilta riskitilanteilta ei voi välttyä.

Vierailija
10/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee etukäteen tietää miten tilanteessa oikeasti reagoisi. Kukaan ei voi etukäteen tietää. Hyvä olisi kuitenkin tehdä jonkunlaisia mielikuvaharjoituksia tai keksiä jotain keinoja mitä tekisi. Kielenpuraisu kylmän viileästi varmaan toimisi. Polvella koittaisi potkaista muniin.

Voimasta ei noissa hommisa ole kyse - enneminkin tekniikasta.

Vierailija
11/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 08:07"]Ap, et kai ole tosissasi? Oletatko väkivaltaisen raiskaajan toimivan miehesi lailla?
[/quote]
No en. Mutta se oli vain esimerkki. Miksi kaikki pitää ottaa aina niin tosissaan? Ap

Vierailija
12/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 23:54"]

Näin miehenä suosittelen potkua munille. Viimeisenä keinona kynsiä silmiin. Ja jos raiskaaja pääsee päälle, ja saa kädet kiinni, niin vielä voi yrittää polvella muniin. Jos raiskari tippuu, niin kannattaa lyödä ja potkia, kunnes on varmasti taltutettu. Meinaan, joku sekopää voi hakata todella pahasti tai jopa hengiltä, jos kokeekin uhrinsa vaaralliseksi. Tiedän, että ei ole välttis ole helppoa.

[/quote]

muistakaa että raiskari saa pienemmän tuomion kuin sinä jos sun pitää kaivaa sormilla silmät päästä..

Vierailija
13/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 00:00"]

Voimankäyttö kannattaa kohdistaa sukuelimiin tai silmiin. Työnnät sormen kaikin voimin hyökkääjän silmäkuoppaan niin syvälle kun sen ikinä saat niin panohalut heikkenevät kummasti.

[/quote] Tää on muuten hyvä vinkki, nuo silmät. Eipä ole itse tullut ajateltua vaikka niin irvokkaalta tuntuuki ajatus jos miettii.

Vierailija
14/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 00:14"]Kyllä :D oon vähän agressiivisempi tapaus muutenkin.. Baarissa kun ne kaapit tulee siihe taakse hinkkaamaan niin eka kiltisti ja sit laitan vähän voimaa peliin ja kyllä lähtee! (en lyö vaan tuupin kauemmas) terv. 165cm/64kg [/quote] Melko paksukainen. Lieneekö kukaan edes kiinnostunut.? [/quote] Kyllä niitä joka kerta kun baarissa olen saa hätystellä pois ;) eikö sinua kukaan ikinä yritä :( voivoi, yritä kestää, etsä siitä paremmaks muutu.

[/quote] Nuo tilanteet ovat sitten ihan eri asia kuin raiskaus. Taidat välittää tyrkkysingaalia kun noin käy.

t. Kaunis, mutta varattu ja se näkyy.

Vierailija
15/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti koitettiin raiskata ja jäi vaan yritykseksi kun huusi kuin perkele täysikuun aikaan.

poliisi ei jostain syystä suostunu jahtaamaan sitä tyyppiä kun oli jotain muuta menossa

niillä. ei kyllä luulis että hikinen ukko jolla on paita revennyt, olisi mahdotonta

saada autolla kiinni kun tiedetään tapauspaikkakin.. mutta ei.

ehkä se on poliisin äiti seuraavalla kerralla. ite tilasin saksasta äiteelle

semmosta suihketta että sitä kun naapaan päästää niin tietää varmaan

että on osunu. siihen kun osuis vielä humalainen jätkäporukka

joka tajuisi ettei ne jää kiinni kun ole silminnäkijöitä..

Vierailija
16/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 08:28"]

Täällä on myös helppo uhota, mutta jos pimeässä joku roteva huppupää hyökkää kimppuun, niin se onkin eri skenario. Keskittyisin muistamaan tuntomerkit. 

[/quote]

Musta se häpeä raiskauksesta uhrille olisi pahempi, siksi koettaisin käyttää täällä neuvottuja keinoja. Sormet silmiin, potku munille ja pureminen, kun alkaa nyt painamaan tuntomerkkejä mieleen!

Vierailija
17/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 08:28"]

[/quote]

Musta se häpeä raiskauksesta uhrille olisi pahempi, siksi koettaisin käyttää täällä neuvottuja keinoja. Sormet silmiin, potku munille ja pureminen, kun alkaa nyt painamaan tuntomerkkejä mieleen!

[/quote]

Raiskaus ei ole KOSKAAN häpeä uhrille. Tekijälle kyllä. 

nro 29

Vierailija
18/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tapelkaa vaan mammat vastaan. Seuraavaksi on veitsi kurkussa tai likainen huumeneula käsivarressa. Suosittelen avun huutamista, ja etenkin sitä, ettette vaeltele syrjäkujilla tai puistoissa yöllä, varsinkaan kännissä.

Raiskaaja on muuten yleisimmin uhrin tuttu. 

Vierailija
19/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litsareita olen harjoittanut.
T. 155/140

Vierailija
20/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on raiskattu. Mies kävi kimppuun takaapäin ja löi päähän niin yllättäen, että vähän aikaa olin ihan pökerryksissä. Sen jälkeen makasinkin jo maassa ja mies hakkasi sen minkä pystyi. Ei siinä paljon painimaan ehtinyt kun yritin vain suojata itseäni. Sitten kun taju meni, niin mies alkoi riisumaan vaatteitani... t: tajuttomaksi hakattu ja raiskattu, jolta murtui poskiluu, kylkiluita ja molemmat ranteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän