Jos kimppuusi yritettäisiin hyökätä, olisiko sinulla tarpeeksi voimaa ?
Esim jos sinut yritettäisiin raiskata, pääsisitkö karkuun tilanteesta, pystyisitkö taistelemaan vastaan? Me ollaan mun miehen kanssa joskus leikkimielisesti painittu, mies on mua parikymmentä senttiä pidempi ja ainakin yhtä monta kiloa painavampi. Ihan tasavertaisia ollaan oltu. Jos siis hänen kokoiselleen miehelle pärjäisin, niin varmasti mulle päällekarkaamistilanteessa löytyisi tarpeeksi voimaa taistella vastaan ja päästä myös sitä tyyppiä karkuun.
Kommentit (71)
Ihme ettei tähän ketjuun vielä ole kerennyt kukaan tulla piipittämään av:laisten miesvihasta :)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 01:09"]
Ihme ettei tähän ketjuun vielä ole kerennyt kukaan tulla piipittämään av:laisten miesvihasta :)
[/quote]
Varmaan jokainen ns. "lassukkakin" halveksuu raiskareita, koska pilaavat miesten mainetta ja saavat naiset varovaisemmiksi.
Olen niin huonossa kunnossa, että mua kun hipasee sormenpäälläkin, niin olen kadussa.
Sain allogeenisen kantasolusiirron syöpään ja podin anemiaa. Olin niin heikossa fyysisessä kunnossa, että lapsikin olisi voinut tönäistä minut kumoon. Onneksi mitään ei tapahtunut.
Leikkimieliset painit miehen 183/83 kanssa ovat paljastaneet, että minusta 158/46 ei ole pienintäkään vastusta. :( Mies saa pidettyä minut aloillaan jopa yhdellä kädellä. Pelottaa, mitä tapahtuisi tositilanteessa.
Itse olen keskivertonaiseksi (ainakin toimistotyöläiseksi :D) melko vahva, 173/75. Mies on 193 ja vajaa 120 kiloa, ihan läskiä on, ei harrasta juurikaan liikuntaa. Miehelle ei oo mikään ongelma taitella mua miten päin haluaa (ihan pystyasennossakin, ei vain matossa) ja oikeastaan on aika hiton pelottavaa, millainen ero voimatasoissa voikaan olla. Omankokoisen miehen kanssa voisi olla saumaa, tosin eksä oli mua pienempi ja yhtä vahva kuin nyksäkin... Mutta joo, mun mielestä on naiivia kuvitella että voisi naisena iskeä helposti ukkoja nippuun. Jos baarissa voittaa eukkotappelut (hurmaava harrastus sinänsä) niin asia on kyllä ihan täysin eri sitten, kun aikuinen mies on vastassa.
Todennäkösesti joo. Oon aika paljon isompi kuin moni mies.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:29"]
187 cm ja 100 kg miehenä voin sanoa ettei muutamaa prosenttia lukuunottamatta yksikään nainen pärjäisi painissa/tappelussa.
Älkää siis missään tapauksessa yrittäkö tapella "reilusti". Yksi hyvä ohje oli että jos raiskaaja käy päälle pitää olla passiivinen ja pelokkaalta vaikuttava, kunnes on "tavara" esillä, niin kynsillä kiinni. Tietysti kaikki hälyttimet etc. on hyviä ideoita. Rohkea saa olla, mutta realismi on myös tärkeää. M40
[/quote]Kuulostat aika löysältä, jos pari prosenttia naisista kuitenkin pärjäisi; se on aika paljon. Onko paino keskittynyt vyön kohdalle?
-Mies 29v-
Kengästä saa myös hyvän astalon. Varsinkin korkkarista.