Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kimppuusi yritettäisiin hyökätä, olisiko sinulla tarpeeksi voimaa ?

Vierailija
01.09.2014 |

Esim jos sinut yritettäisiin raiskata, pääsisitkö karkuun tilanteesta, pystyisitkö taistelemaan vastaan? Me ollaan mun miehen kanssa joskus leikkimielisesti painittu, mies on mua parikymmentä senttiä pidempi ja ainakin yhtä monta kiloa painavampi. Ihan tasavertaisia ollaan oltu. Jos siis hänen kokoiselleen miehelle pärjäisin, niin varmasti mulle päällekarkaamistilanteessa löytyisi tarpeeksi voimaa taistella vastaan ja päästä myös sitä tyyppiä karkuun.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 08:07"]Ap, et kai ole tosissasi? Oletatko väkivaltaisen raiskaajan toimivan miehesi lailla?
[/quote]
Ei me nyt mitään raiskarileikkejä olla leikitty. Muuten vaan vähän LEIKKMIELISESTI painittu. Esimerkki liittyi vain vastapuolen kokoon. Ap

Vierailija
22/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pärjäisin vaikka tulisi useampikin ÄIJÄ!!! Oon ikäni paiskinut hommia maatilalla..

T: ISO-IITA 40v 178cm/120kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä siellä kova uho päällä. T.193cm, 115kg

Vierailija
24/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä noita ap:n saamia alapeukkuja. Kyllä minuakin opetti kamppailulajeja harrastava exäni puolustautumaan, ja otimme kyllä harjoitusmatsia niin, että sain pistää vastaan ihan tosissani ja voimalla. Hyvää harjoitusta, ja ainakin tiedän sellaisia kikkoja, millä saa suuremmankin miehen nujerrettua. Onhan se helppoa tosiaan ajatuksen tasolla uhota, että varmasti purisin, mutta tositilanne on aina erilainen.

Vierailija
25/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mahdollisuudet puolustautua perustuvat paljolti siihen, että potentiaaliset hyökkääjät eivät kohdista yhtä tuhoisia hyökkäyksiä naisia kohtaan. Naispuolinen uhri yritetään yleensä kaataa maahan riuhtomalla ja sen jälkeen tehdä seksuaalista väkivaltaa, kun taas miestä lyödään varoittamatta. Siinä mielessä naisilla on helpompaa.

-Mies 29v-

Vierailija
26/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pääsisin karkuun, jos se hyökkääjä ehtisi saada kunnon otteen. Mulla ei vaan voimat riittäis. Oon sen verran pienikokoinen ja heiveröinen.

Vierailija
27/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

187 cm ja 100 kg miehenä voin sanoa ettei muutamaa prosenttia lukuunottamatta yksikään nainen pärjäisi painissa/tappelussa.

Älkää siis missään tapauksessa yrittäkö tapella "reilusti". Yksi hyvä ohje oli että jos raiskaaja käy päälle pitää olla passiivinen ja pelokkaalta vaikuttava, kunnes on "tavara" esillä, niin kynsillä kiinni. Tietysti kaikki hälyttimet etc. on hyviä ideoita. Rohkea saa olla, mutta realismi on myös tärkeää. M40

Vierailija
28/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erinäisiisä tilanteissa ollut. Koskaan en ole kakkoseksi jäänyt. Olen roteva. Salitreeniä takana jo 15 vuotta ja itsepuolustusta kurssittanut jonkin verran. Yleensä pääsee kaikki agressiiviot purkautumaan siihen tilanteeseen, eli olen todella voimakas ja väkivaltainen, jos tarve vaatii. Mutta se ei ole itsestään selvyy, sitä voi ihanjähmettyä ahdistuksestakin.

Vierailija
30/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Adrenaliiniryöppy tekee ihmeitä lihasvoimille, mutta pienenä naisena tuskin paljoa olisi tehtävissä. Ääntä lähtee kyllä tarvittaessa, mutta äkkiäkös hyökkääjä suun tukkii tai lyö tajuttomaksi.

Vierailija
31/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ajatus. Pari kertaa olen joutunut rimpuilemaan miehen otteesta irti, ei se helppoa ollut. Onneksi ei ole sattunut mitään tilannetta missä pitäisi voimia käyttää (kop, kop). Kakkoseksi jäisin kevyesti jos joku hyökkäisi kimppuun. Ja eihän sitä tiedä jos jotkut tulevat porukalla kimppuun, siinä ei ehdi edes kissaa sanoa saati puolustautua.

Vierailija
32/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-läskit luulee että joku suostuisi raiskaamaan heitä :D top kek :D

Vierailija
33/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:02"]av-läskit luulee että joku suostuisi raiskaamaan heitä :D top kek :D
[/quote]

Minä en ole läski enkä mamma. Olen 163cm/50kg nuori nätti nainen, ja joskus saa tosiaan pelätä oman turvallisuuden puolesta. Ja yrittäähän jotkut raiskata ylipainoisia, reikä se heilläkin on.

Vierailija
34/71 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 00:14"]Kyllä :D oon vähän agressiivisempi tapaus muutenkin.. Baarissa kun ne kaapit tulee siihe taakse hinkkaamaan niin eka kiltisti ja sit laitan vähän voimaa peliin ja kyllä lähtee! (en lyö vaan tuupin kauemmas) terv. 165cm/64kg [/quote] Melko paksukainen. Lieneekö kukaan edes kiinnostunut.? [/quote] Kyllä niitä joka kerta kun baarissa olen saa hätystellä pois ;) eikö sinua kukaan ikinä yritä :( voivoi, yritä kestää, etsä siitä paremmaks muutu.

[/quote] Nuo tilanteet ovat sitten ihan eri asia kuin raiskaus. Taidat välittää tyrkkysingaalia kun noin käy.

t. Kaunis, mutta varattu ja se näkyy.
[/quote]

Jos tanssii ja joku tulee siihen taakse kourimaan, miten olen syypää? En pukeudu minimekkoon. Ihan kavereihin kiinnitän huomiota :) en voi olla ainoa pk-seudulla ketä miehet yrittää tulla tanssittamaan :D jos sinulle ei niin... Etpä taida olla nimimerkkisi mukainen.

Vierailija
35/71 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa yksikään näistä mammoista jotka täällä uhoavat tappelevansa vaikka silmät päästä, ei pärjäisi jos mies kävisi kimppuun.

Vierailija
36/71 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 23:44"]

Esim jos sinut yritettäisiin raiskata, pääsisitkö karkuun tilanteesta, pystyisitkö taistelemaan vastaan? Me ollaan mun miehen kanssa joskus leikkimielisesti painittu, mies on mua parikymmentä senttiä pidempi ja ainakin yhtä monta kiloa painavampi. Ihan tasavertaisia ollaan oltu. Jos siis hänen kokoiselleen miehelle pärjäisin, niin varmasti mulle päällekarkaamistilanteessa löytyisi tarpeeksi voimaa taistella vastaan ja päästä myös sitä tyyppiä karkuun.

[/quote]

Joko miehesi on pistänyt homman lekkeriksi, tai on ihan onneton vetelä sohvaperuna, jonka rasvaprosentti on noin 100 :D

Olen treenannut eri taistelulajeja 15-vuotiaasta lähtien ja voin sanoa siltä pohjalta, että ero miehen ja naisen fyysisissä kyvyissä on suorastaan mykistävä. Ihan sama, mitä poliittisesti korrektisti kuuluisi sanoa, mutta näin se vain tosiasiassa menee. Silti toki suosittelen naisille jonkin taistelulajin treenaamista, sillä tositilanteessahan ei loppupeleissä ole kyse siitä kykenetkö sen miehen kukistamaan (et kykene, jos ette kumpikin ole hyvin poikkeuksellisia yksilöitä), vaan siitä että selviät kunnes pääset pakenemaan tai joku muu ehtii hätiin tai hyökkääjä pelästyy/kyllästyy ja häipyy. 

Vierailija
37/71 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt intin ja vartijakurssin ja vaikka noissa on opetettu itsepuolustus/pysäytyskeinoja niin silti veikkaan että en pärjäisi isolle miehelle. Toki tarkoitus olisi estää teko ja saada aikaan mahdollisimman paljon näkyvää jälkeä, mutta en tosiaankaan voi olla varma että voisin jokun sekopään hakata, saati jonkun piripään. Itsekään en ole pieni 168/60, mutta silti.

Vierailija
38/71 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ei taitaisi voimat riittää. Kuvittelin aikoinani, että "mullehan ei aleta", koska olen pitkä, harteikas ja aika "tylyn" näköinen, että kukaan uskalla edes yrittää.

Noh, sitten jouduin puolustautumaan raivarin saanutta NAISTA vastaan. Ihan sain täysillä pistää vastaan ja tapella, etten olisi jäänyt pinon pohjimmaiseksi. Joten enää en kuvittele, että heittelisin miehiä kuin Lara Croft konsanaan.

Mutta toisaalta en kyllä jäisi lamaantuneena hakattavaksikaan.

Vierailija
39/71 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan voi tietää, miten tosipaikassa reagoisi. Olen pienikokoinen mutta harrastan nyrkkeilyä, eli vaikka voimassa en pärjäisi, saattaisin saada hämättyä muutamalla lyönnillä plus olen ketterä pakenemaan.

Vierailija
40/71 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:02"]

av-läskit luulee että joku suostuisi raiskaamaan heitä :D top kek :D

[/quote] Ihan kuin raiskaus olisi joku palkinto. :O