Suomalaiset ryhänaaraat
Ei voi olla muuta kun järkyttynyt tästä suomalaisten ylensyönnistä ja oman ulkonäön piittaamattomuudesta. Katunäkymä kertoo karua kieltään, kun wt on enemmän sääntö kun poikkeus. Omaan ulkonäköön ei panosteta, leikataan järkyttävän lyhyt ja ruma kananpersetukka. Voi sanoa, että suomalaiset miehet ovat keskimäärin komeampia kun naiset. Minä olen 35- vuotias mies ja en voisi kuvitellakaan, että olisin suomesta löytänyt ulkonäöllisesti tasavertaista seuraa. Vaimoni on virosta kotoisin, mutta asunut suomessa melkolailla lapsesta saakka.
Niin monet suomalaiset naiset luovuttavat ulkonäkönsä suhteen heti kun tulee lapsia. Tukka leikataan poikamalliin, verkkareissa ja tuulipuvussa kuljetaan tuolla rattaita työntelemässä. Ei tarvitse mennä kun suomenlahden yli viroon, niin jo katukuva muuttuu paljon. Siellä naiset ovat ulkonäöltään todella kauniita ja hyvännäköisiä. Venäjällä myös näin. Ja toki molemmista maista löytyy varmasti tätä suomityyppiä myös, mutta PÄÄPIIRTEITTÄIN ovat niin paljon tasokkaampia kun suomalaiset naiset. Kuudesta parhaasta kaverista neljällä on ulkomaalaiset vaimot, heitä kehtaa jossain sentään näytelläkkin, kun ovat niin hyvännäköisiä ja treenattuja. Yksi kaveriporukassa on sinkku ja yhdellä kaunis suomalainen nainen.
Toki kauniita suomalaisiakin on, mutta ne ovat oikeasti harvassa suhteutettuna väkilukuun.
Oma vaimoni on unelma. Kaunis kun mikä, pitkät hiukset, ystävällinen ja mukava kaikille ( vaikka saakin joskus murhaavia katseita suominaarailta luultavasti kauneuden ja tyylikkyyden takia ), nauravainen, ei koskaan mikään pihtari, ja lapsirakas. Meillä on kaksi ihanaa lasta.
Ja ei, hän ei rupsahtanut kahden lapsen jälkeenkään, toisinkun niin suuri osa suomalaisista naisista. Lasten jälkeen suominaisista tulee nalkuttavia, väsyneitä pihtareita.
Kommentit (83)
Suomalainen nainen on sellainen kuin haluaa ja onnellinen. Vain se on tärkeintä. Ei sun mielyttäminen.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:33"]
AP:lle muuten tiedoksi, että Virossa on enemmän ylipainoisia ihmisiä kuin Suomessa: https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2228rank.html
[/quote]
Juuri toisinpäinhän se tuon tilaston mukaan on, eli Suomessa 23% ja Virossa 20,6 % ylipainoisia (obese)
[/quote]
Obesity on suomeksi vakava ylipaino, ei "vain" ylipaino. Vai onko se sittenkin merkittävä ylipaino? No, jokatapauksessa.
Eli täällä monen mielestä virolaiset ja venäläiset naiset pitävät ulkonäöstään huolta AINOASTAAN sen takia, että saavat hyvät naimakaupat. Väsynyt yleistys. Kummasti kyllä meidänkin työpaikalla on heitä, ja vaikka ovat hyvässä työssä, pitävät ulkonäöstä huolta.
Aina pitää joidenkin olla keksimässä syitä huolitellulle ja kauniille ulkonäölle.
Älä suututa suomalaista ryhänaarasta tai hän ISTUU SINUN PÄÄLLESI, surkea miehenkuvotus!
Mä olen nelisen vuotta ollut yhdessä virolaisen miehen kanssa. Hän sanoo, että alkuun tuntui, että virolaiset naiset ovat paljon paremman näköisiä kuin suomalaiset, mutta nyt kun katsoo, niin virolaiset näyttävät pääosin halvalta. Keltaiset hiukset, huonot hampaat, valkoiset korkokengät ja kaikenlaista härpäkettä päällä. Keltaiset hiukset, huonot hampaat, valkoiset korkokengät ja kaikenlaista härpäkettä päällä. Suomalaiset naiset ovat kauniimpia ja tyylikkäitä, ainakin täällä Helsingissä.
Olen itsekin virossa nyt viime vuosina vieraillut useita kertoja ja minkäs he sille mahtavat, mutta kyllä se neuvostohistoria näkyy. Hoikkia ovat nuorena ja hiukset ovat pitkät, mutta siihen se jää. Kun ikää tulee päälle 30v, virolaiset paisuvat kuin pullataikinat ja vetävät yhtä lailla tuulipuvuissaan kuin täälläkin. Perusnäkymä viime kesänä n 200 hengen häissä virossa oli lyhyt mies ja päätä pidempi vaimo paksulla keskivartalomakkaralla, jolla oli meikit miten sattui, hiukset hapsottivat ja päällä oli joku liian kireä neonpinkki satiiniretale. Naikkosten koko kyllä vaihteli ja minä olin pienimmästä päästä.
Eikö Virossa ollut enemmän ylipainoisia naisia kuin Suomessa jonkun viimeisimmän tutkimuksen mukaan? Niillä on nykyään ruokaa ja herkkuja joka on elintason merkki, ei enää mitään neuvostoajan leipäpalan jonotuksia ja hoikkana pysymistä.
te jotka näette "kauhean lihavia naisia" suomessa, käykääpä joskus elämässänne jenkeissä, ja lupaan että kun tulette takaisin niin jokainen suomalainen ylipainoinen nainen näyttää lähes anorektikolta sen jälkeen!
Jep jep. Niinhän se on, ettei suomalaista aivokääpiöurosta kannata risteyttää suomalaisen ryhänaaraan kanssa.
Täällä suomalainen ryhävalas, olen ruma ja tiedän sen. Vaikka olisin kaunis, ei elämäni olisi toisenlaista. Kauniimmaksi en joka tapauksessa enää muutu, olen jo 40 v. Nuorempana olin sievä mutta nyt lihava, sillä syön suruuni ja pahaan olooni. Minulla ei ole tarvetta miellyttää ketään. Oikeastaan toivoisin olevani vieläkin vastenmielisempi, jotta mieheni suostuisi muuttamaan pois kodistamme. Kun hänestä pääsen eroon, en tarvitse enää miehiä mihinkään! Että tiedoksi AP:lle, kaikkia naisia ei vaan kiinnosta miehen miellyttäminen, ei sinun tai kenenkään muunkaan.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:11"]
Mä olen nelisen vuotta ollut yhdessä virolaisen miehen kanssa. Hän sanoo, että alkuun tuntui, että virolaiset naiset ovat paljon paremman näköisiä kuin suomalaiset, mutta nyt kun katsoo, niin virolaiset näyttävät pääosin halvalta. Keltaiset hiukset, huonot hampaat, valkoiset korkokengät ja kaikenlaista härpäkettä päällä. Keltaiset hiukset, huonot hampaat, valkoiset korkokengät ja kaikenlaista härpäkettä päällä. Suomalaiset naiset ovat kauniimpia ja tyylikkäitä, ainakin täällä Helsingissä.
Olen itsekin virossa nyt viime vuosina vieraillut useita kertoja ja minkäs he sille mahtavat, mutta kyllä se neuvostohistoria näkyy. Hoikkia ovat nuorena ja hiukset ovat pitkät, mutta siihen se jää. Kun ikää tulee päälle 30v, virolaiset paisuvat kuin pullataikinat ja vetävät yhtä lailla tuulipuvuissaan kuin täälläkin. Perusnäkymä viime kesänä n 200 hengen häissä virossa oli lyhyt mies ja päätä pidempi vaimo paksulla keskivartalomakkaralla, jolla oli meikit miten sattui, hiukset hapsottivat ja päällä oli joku liian kireä neonpinkki satiiniretale. Naikkosten koko kyllä vaihteli ja minä olin pienimmästä päästä.
[/quote]
Minulla myös virolainen mies ja hänellä on ihan samanlaiset mietteet.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 15:33"]
AP:lle muuten tiedoksi, että Virossa on enemmän ylipainoisia ihmisiä kuin Suomessa: https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2228rank.html
[/quote]
Juuri toisinpäinhän se tuon tilaston mukaan on, eli Suomessa 23% ja Virossa 20,6 % ylipainoisia (obese)
[/quote]
Joo, sori. Laitoin väärän linkin, kun oli monta välilehteä auki. Tuo CIA tilasto oli vain vain sairaalloiselle ylipainolle, joka siis näemmä on Suomessa yleisempää kuin Virossa.
Täällä on OECD:n tilasto, jossa on samassa ylipainoiset ja merkittävästi ylipainoiset. Tämän mukaan Virossa ollaan läskimpiä kuin Suomessa. Täytyy kyllä sanoa, että kun ekan kerran törmäsin tähän tilastoon, olin yllättynyt, koska yleisvaikutelma vaikkapa vironlaivalla on hyvinkin päinvastainen.
Kuinkakohan vertailukelpoisia muuten on OECD:n tilasto ja CIA:n tilasto? Ainakin numeroissa on ihan huomattava ero, tosin onhan siinä myös kuusi vuotta aikaa välissä.
-31
Virolaiset ovat kaikki huoria ja roistoja, varkaita ja pahoja ihmisiä, itse olet se teinipaska joka pieraisee ripulit aina sohvalle ja vetää terveyssiteet pöntöstä alas:)) Olen näyttävä ja ylväs suomalainen nainen, täytin juuri äsken 48 vuotta, minulla on 26 v tytär ja vuoden ikäinen lapsenlapsi, aviomies ja vävy, koirakin on mutta ei ehkä enää tule kotiin vaikka toivonkin sitä vielä:)) Olen siis onnellinen ja aah, ylipainoa on 20 kiloa noin ja tukkani on pitkä, tummanruskea, silmät ovat suuret ja tummat, ja aah...en ole yhtään surullinen jos täällä asuu Sinun tapaisia paskoja, kasoja:) Muuta viruun siitä ja heti.
No kuka tasa-arvoisessa maailmassa elävä nainen edes haluaisi olla sun kanssa? Enkä tiedä missä asut, mutta Helsingissä nuoret naiset ainakin pukeutuvat ja pitävät huoltaan ulkonäöstään huomattavasti enemmän kuin vanhempi sukupolvi.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 14:26"]
Kuudesta parhaasta kaverista neljällä on ulkomaalaiset vaimot, heitä kehtaa jossain sentään näytelläkkin, kun ovat niin hyvännäköisiä ja treenattuja.
[/quote]
Tästä lauseesta käy ilmi mukava suhtautumisesi naisiin. Itse olen hoikka, pidän ulkonäöstäni huolta - on pitkät hiukset, korkokengät ja mekot sun muuta naisellista. Olen myös hyväntuulinen ja kohtelias niin miestäni kuin muita kohtaan. Mutta en ole mikään näyttelykappale ja mieheni egon jatke, vaan hänen rakkaansa.
Onhan se nyt selvää, että Suomessa ei edelleenkään laittauduta yhtä naisellisesti kuin monissa keski- ja itä-euroopan maissa, mutta syy on se että Suomessa siihen ei ole mitään pakkoa. Nainen pärjää täällä omillaankin. Naisen tehtävä ei ole täällä olla kotona ja kaunis, vaan suomalainen nainen on lastenhoidon lisäksi mukana työelämässä, luo omaa elämää eikä ole vain edustuskappale.
Ap olet ihan varmasti arvokkaampi ja tärkeämpi ihminen, siis enemmän hyödyksi, koska habituksensi ei aiheuta kanssaeläjissä loputonta mielipahaa. Onneksi vaikuttaa siltä että kaikki muut ominaisuutesi kompensoi tätä hienoa, ympäristön hyvinvoinnin lisäämiseen suunniteltua efektiä hiukan.
Ja sitten odotellaan omaan ulkonäkööni kohdistuvia vasta-argumentteja..
Mitä lyhempi hame, korkeammat korot ja kirkkaampi huulipuna, sitä patriarkaalisempi ja epätasa-arvoisempi yhteiskunta. Näin se ainakin Euroopan mittakaavassa menee kaupunkilaisnaisten kohdalla suunnilleen nelikymppisiin asti.
Suomessakin alkaa aina huulipunan myynti kasvaa kun talous alkaa yskiä ja edessä on vaikeampia aikoja.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:08"]
Eli täällä monen mielestä virolaiset ja venäläiset naiset pitävät ulkonäöstään huolta AINOASTAAN sen takia, että saavat hyvät naimakaupat. Väsynyt yleistys. Kummasti kyllä meidänkin työpaikalla on heitä, ja vaikka ovat hyvässä työssä, pitävät ulkonäöstä huolta.
Aina pitää joidenkin olla keksimässä syitä huolitellulle ja kauniille ulkonäölle.
[/quote] Tuo on tullut venäläisen miehen suusta...
Mua kyllä ärsyttää toi asenne, että suomalainen nainen on itsenäinen ja ei tarvitse miellyttää ja pärjää omillaan ja bla bla bla. Ihan vaan siitä ilosta, että voin ja minulla on rahaa käytettävissä haluan näyttää niin hyvältä kuin ikinä osaan. Vaikka pärjään omillani ja ei ole tarvis miellyttää ketään ja olen itsenäinen. Ihan kuin kaikki noi mainitut termit sulkisivat pois sen, että ei voi näyttää hyvältä vaan tilanne on joko tai.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:30"]
Mua kyllä ärsyttää toi asenne, että suomalainen nainen on itsenäinen ja ei tarvitse miellyttää ja pärjää omillaan ja bla bla bla. Ihan vaan siitä ilosta, että voin ja minulla on rahaa käytettävissä haluan näyttää niin hyvältä kuin ikinä osaan. Vaikka pärjään omillani ja ei ole tarvis miellyttää ketään ja olen itsenäinen. Ihan kuin kaikki noi mainitut termit sulkisivat pois sen, että ei voi näyttää hyvältä vaan tilanne on joko tai.
[/quote] Sulla on tarve, mulla ei. Pääasia että kumpikin tunnetaan olomme mukavaksi. Sitäpaitsi ihan tutkitusti onnellisessa liitossa olevat lihoo.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:30"]
[/quote] Sulla on tarve, mulla ei. Pääasia että kumpikin tunnetaan olomme mukavaksi. Sitäpaitsi ihan tutkitusti onnellisessa liitossa olevat lihoo.
[/quote]
No keitä nämä kaikki AV:n masentuneet ovat, jotka perustelevat ylipainonsa sillä, että ovat onnettomia ja syövät suruunsa? Tässäkin ketjussa oli ainakin yksi sellainen, joka toivoi lihovansa tai rumentuvansa vielä lisää jotta äijä lähtisi.
Aina löytyy tekosyy omalle ulkomuodolle näköjään.
N39v
Virolaisen ja venäläisen työ on se kaunis ulkonäkö ja sitä kautta hyvään tulotasoon naiminen.
Suomalainen nainen taas on itsenäinen eikä miehestä riippuvainen.