Suomalaiset ryhänaaraat
Ei voi olla muuta kun järkyttynyt tästä suomalaisten ylensyönnistä ja oman ulkonäön piittaamattomuudesta. Katunäkymä kertoo karua kieltään, kun wt on enemmän sääntö kun poikkeus. Omaan ulkonäköön ei panosteta, leikataan järkyttävän lyhyt ja ruma kananpersetukka. Voi sanoa, että suomalaiset miehet ovat keskimäärin komeampia kun naiset. Minä olen 35- vuotias mies ja en voisi kuvitellakaan, että olisin suomesta löytänyt ulkonäöllisesti tasavertaista seuraa. Vaimoni on virosta kotoisin, mutta asunut suomessa melkolailla lapsesta saakka.
Niin monet suomalaiset naiset luovuttavat ulkonäkönsä suhteen heti kun tulee lapsia. Tukka leikataan poikamalliin, verkkareissa ja tuulipuvussa kuljetaan tuolla rattaita työntelemässä. Ei tarvitse mennä kun suomenlahden yli viroon, niin jo katukuva muuttuu paljon. Siellä naiset ovat ulkonäöltään todella kauniita ja hyvännäköisiä. Venäjällä myös näin. Ja toki molemmista maista löytyy varmasti tätä suomityyppiä myös, mutta PÄÄPIIRTEITTÄIN ovat niin paljon tasokkaampia kun suomalaiset naiset. Kuudesta parhaasta kaverista neljällä on ulkomaalaiset vaimot, heitä kehtaa jossain sentään näytelläkkin, kun ovat niin hyvännäköisiä ja treenattuja. Yksi kaveriporukassa on sinkku ja yhdellä kaunis suomalainen nainen.
Toki kauniita suomalaisiakin on, mutta ne ovat oikeasti harvassa suhteutettuna väkilukuun.
Oma vaimoni on unelma. Kaunis kun mikä, pitkät hiukset, ystävällinen ja mukava kaikille ( vaikka saakin joskus murhaavia katseita suominaarailta luultavasti kauneuden ja tyylikkyyden takia ), nauravainen, ei koskaan mikään pihtari, ja lapsirakas. Meillä on kaksi ihanaa lasta.
Ja ei, hän ei rupsahtanut kahden lapsen jälkeenkään, toisinkun niin suuri osa suomalaisista naisista. Lasten jälkeen suominaisista tulee nalkuttavia, väsyneitä pihtareita.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:30"]
Mua kyllä ärsyttää toi asenne, että suomalainen nainen on itsenäinen ja ei tarvitse miellyttää ja pärjää omillaan ja bla bla bla. Ihan vaan siitä ilosta, että voin ja minulla on rahaa käytettävissä haluan näyttää niin hyvältä kuin ikinä osaan. Vaikka pärjään omillani ja ei ole tarvis miellyttää ketään ja olen itsenäinen. Ihan kuin kaikki noi mainitut termit sulkisivat pois sen, että ei voi näyttää hyvältä vaan tilanne on joko tai.
[/quote]
Oletko vähän yksinkertainen? Hallitsetko luetunymmärtämisen? Vai haluatko vain tavalla tai toisella tuntea itsesi paremmaksi kun ah ne niin urpot normisuomilehmät?
Mun asenne on se, että tasa-arvoisessa maassa nainen saa valita täysin vapaasti. Pinkissä vaatteissa ja korkokengissä kulkeva prinsessanainen voi olla ihan yhtä feministi ja itsenäinen kuin äiti kollareissaan. Sehän se pointti oli.
Mutta kyllä se nyt vaan on fakta, että patriarkaalisessa kulttuurissa naisen on pakko olla kaunis pärjätäkseen. Se ei tee kuitenkaan automaattisesti kaikista laittautuvista naisista alistuneita.
T. 54
Ulkonäköön panostaminen ei lopu koskaan jos sille tielle lähtee. Aina voi parantaa, ja riittämättömyyden tunne käy vuosi vuodelta pahemmaksi kun painovoima kiristää otettaan. Tuloksena onnettomia ihmisiä, joilla ei ole viisaudesta tai aidosta ihmisenä kasvamisesta hajuakaan. Itse en arvosta tuollaisia ihmisiä kovinkaan korkealle, eikä minua häiritse muissa ihmisissä ulkonäkö jos substanssia löytyy. Tietenkin runsas ylipaino voi olla terveydelle haitaksi, mutta muuten se ei minua häiritse, vaikka itse olenkin jopa liian laiha.
Yläpuolella jossain joku vihjaili, että olisin mennyt naimisiin vaimoni kansi,sa pelkästään ulkonäön takia ja että hän olisi pelkkä egon jatke eikä rakkaani. Tämä ei pidä alkuunkaan paikkaansa. En minäkään mitään tyhjäpäätä ottaisi, jolla olisi aivojen tilalla herne. Tottakai luonne, arvot ja elämänkatsomus merkitsee paljonpaljon enemmän, mutta täytyy naisen myös silmää miellyttää, eikä siitä ole mitään haittaa :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:11"]
Mä olen nelisen vuotta ollut yhdessä virolaisen miehen kanssa. Hän sanoo, että alkuun tuntui, että virolaiset naiset ovat paljon paremman näköisiä kuin suomalaiset, mutta nyt kun katsoo, niin virolaiset näyttävät pääosin halvalta. Keltaiset hiukset, huonot hampaat, valkoiset korkokengät ja kaikenlaista härpäkettä päällä. Keltaiset hiukset, huonot hampaat, valkoiset korkokengät ja kaikenlaista härpäkettä päällä. Suomalaiset naiset ovat kauniimpia ja tyylikkäitä, ainakin täällä Helsingissä.
Olen itsekin virossa nyt viime vuosina vieraillut useita kertoja ja minkäs he sille mahtavat, mutta kyllä se neuvostohistoria näkyy. Hoikkia ovat nuorena ja hiukset ovat pitkät, mutta siihen se jää. Kun ikää tulee päälle 30v, virolaiset paisuvat kuin pullataikinat ja vetävät yhtä lailla tuulipuvuissaan kuin täälläkin. Perusnäkymä viime kesänä n 200 hengen häissä virossa oli lyhyt mies ja päätä pidempi vaimo paksulla keskivartalomakkaralla, jolla oli meikit miten sattui, hiukset hapsottivat ja päällä oli joku liian kireä neonpinkki satiiniretale. Naikkosten koko kyllä vaihteli ja minä olin pienimmästä päästä.
[/quote]
Minulla myös virolainen mies ja hänellä on ihan samanlaiset mietteet.
[/quote]
Ja täsmennetään vielä, että mieheni on korkeastikoulutettu ja hyvässä työssä, eikä haluaisi eestiläistä naista, koska ovat gold diggereitä hänen mielestään.
Mikko Koivukin on ottanut itselleen naisen virosta. Ja samoin pari sm-tason urheilijaa. :) eivät ainakaan ole ryhiksiä, ja helenakin varmasti huolehtii ulkonäöstään edelleen vaikka on synnyttänyt mikolle lapsen.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 17:41"]Mikko Koivukin on ottanut itselleen naisen virosta. Ja samoin pari sm-tason urheilijaa. :) eivät ainakaan ole ryhiksiä, ja helenakin varmasti huolehtii ulkonäöstään edelleen vaikka on synnyttänyt mikolle lapsen.
[/quote]
Ja vielä useammalla suomalaisella huippu-urheilijalla on suomalainen nainen. Mitäs siitä voi päätellä?
Kyllä se vaan niin on et naisen kirjotuksen erottaa miehen tekstistä. AP on nainen. =)
Minä olen lievästi ylipainoinen, tilanteen mukaan tuulipukua käyttävä ja meikittä liikkuva mamma. Hyväksyn itseni, vituttaako ap:ta?
Aijaa mä taas oon aina kattonu työpaikalla et miks venäläiset ja virolaiset naiset ei yhtään huolehdi ulkonäöstään ja ollu onnellinen et omaan luonnostaankin kauniimmat geenit, vaikka kyllä myös panostan ulkonäköön :D
Ap, jos todella olet onnellinen ja tyytyväinen virolaiseen vaimovalintaasi, miksi painat täällä suomalaisia naisia alas? Ei fiksun, omiin valintoihinsa tyytyväisen miehen sitä tarvitse tehdä. Aloitus kertoo sinusta aika paljon enemmän, kuin suomalaisista naisista.
Virolaiset ja venäläiset ovat varmasti näyttävämpiä ja naisellisempia, panostavat omaan ulkonäköönsä enemmän kuin suomalaiset. Mutta esim. Briteissäkin virolaisittain tälläytyneet naiset ovat useimmiten juuri sitä alempaa keskiluokkaa.
kaiken takana on siis lopulta raha (X): epäilen, että esim. formulakuskin puoliso ei tule lihomaan ryhävalaaksi esim. vauvan jälkeen, koska X vaikuttaa taustalla. Epäilen, että nainen joka on naimisissa itseään varakkaamman miehen kanssa ei tule lihomaan ryhävalaaksi, koska taustalla vaikuuttaa X. Ap voisi äkkiä vaihtaa hoikkaan.
Näitä liittoja yhdistää se, että kumpikin saa sitä mitä haluaa: mies haluaa esitellä jalokiveä, nainen haluaa esitellä aitoja jalokiviä. Tavallinen, suomalainen ryhävalas: hänen taustalla ei ole edustaminen, ellei mies ole sitä luokkaa, mutta silloin ryhävalas ei olisikaan lihonnut. Naiset, voimme rauhoittua ja jatkaa tasapainoista elämäämme, jossa edustamme itsellemme :D
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:34"]
Mua kyllä ärsyttää toi asenne, että suomalainen nainen on itsenäinen ja ei tarvitse miellyttää ja pärjää omillaan ja bla bla bla. Ihan vaan siitä ilosta, että voin ja minulla on rahaa käytettävissä haluan näyttää niin hyvältä kuin ikinä osaan. Vaikka pärjään omillani ja ei ole tarvis miellyttää ketään ja olen itsenäinen. Ihan kuin kaikki noi mainitut termit sulkisivat pois sen, että ei voi näyttää hyvältä vaan tilanne on joko tai.
[/quote] Sulla on tarve, mulla ei. Pääasia että kumpikin tunnetaan olomme mukavaksi. Sitäpaitsi ihan tutkitusti onnellisessa liitossa olevat lihoo.
[/quote]
Mihinkähän tuo perustuu?? Siihen että ovat saaneet miehen joka tekee kotityöt, käy töissä, laittaa ruuan ja hoitaa lapset naisen puolesta? Muuta syytä en tuohon väitteeseen löydä. Mutta olishan se kiva että mieskin olisi onnellinen... Se ei taida ryhävalaita kiinnostaa??
Tiedoksi aloittajalle:suomalaisista miehistä 4/5 osaa on lihavia ja naisista 3/5. Eli kummistahan sitä löytyy enemmän niitä jotka eivät välitä ulkonäöstään?
Ap: Olet selkeästi löytänyt rinnallesi täydellisen naisen. Luonnetta ja ulkonäköä löytyy, ei ole pihtari, ruma eikä tyhmä. Miksi sinua siis kiinnostaa, miltä muut naiset näyttävät? Ehkä suomalaiset eivät ole sitä maailman kauneinta kansaa, mutta en ymmärrä miksi se liikuttaisi miestä, joka on jo löytänyt itselleen kauniin naisen.
Lisäksi naisten ulkonäköä tuolla tavalla arvosteleva mies on turn off. Kukaan sivistynyt mies ei puhu naisista tuollaiseen sävyyn. Tuollainen toisten naisten lyttääminen ja haukkuminen läskeiksi yms. on aika akkamaista.
Just lauantaina istuin Helsingin keskustassa katsomassa ihmisvilinää ja mietin, että missähän ne kaikki läskit ja tyylittömät siiderivalaat mahtavat olla. Ei näkynyt. Paljon oli kauniita, hoikkia ja tyylikkäitä naisia ja miehiä liikenteessä.
Ihan sama ilmiö, kun menen Tukholmaan tai Tallinnaan tms. Harvoin se tuulipukukansa pyörii kaupungin keskustassa. Mutta uskokaa tai älkää, niitä samoja valaita ja ei niin tyylikkäitä löytyy kyllä roppakaupalla Virosta ja jopa Ruotsista, kun liikahdetaan siitä pääkaupungin keskustasta vähän sivummalle. Tervemenoa vaan avartamaan näkemystään!
Minä en kehtaisi liikkua sellaisen miehen kanssa, joka kirjoittaa "näytelläkkin". Ei "tasokkuudesta" tietoakaan...
Eihän se ryhänaaraiden määrä koko populaatiossa ole se merkittävä luku, vaan ryhänaaraiden osuus YH-mammoista Jakomäessä josta punkerot lyllertävät kaupunkikuvaa rumentamaan aivan kutsumatta. Jos tähän asiaan saataisiin korjaus niin voisi sanoa että sotainvalidimme eivät taistelleet turhaan. Silti tunnen toivottomuutta.
Vaihtaako ap muijansa nuorempaan, jos tämä ei täytä enää ap.n korkeita kriteerejä?
No entä sitten suomalaiset miehet?
Valtaosa heistä edustaa jompaa kumpaa prototyyppiä:
a)vähemmän tai enemmän mahaa kerännyt, ylipainoinen "aito ja rehti suomalainen mies"
b)kuikelon kropan omaava hoikka/laiheliini, jota voisi lihasmassan määrän ja habituksen perusteella luulla melkein naiseksi. Hoikkuus ei ole ainakaan määrätietoisella, kovalla kuntoilulla saavutettua
Ja jotkut vielä katselevat edellä mainittuja kodissaan.
Onneksi itse olen niin onnekas, että kotona saan ihailla Suomessa harvinaislaatuista aktiivista, hyvin toimeentulevaa, sosiaalista ja erittäin liikunnallista miestä, joka vielä tekee kotiaskareitakin. Ja niin fiksuakin, ettei takuulla tekisi tällaisesta aiheesta kuin ap nettipalstalle aloitusta....
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:34"]
[/quote] Sulla on tarve, mulla ei. Pääasia että kumpikin tunnetaan olomme mukavaksi. Sitäpaitsi ihan tutkitusti onnellisessa liitossa olevat lihoo.
[/quote]
No keitä nämä kaikki AV:n masentuneet ovat, jotka perustelevat ylipainonsa sillä, että ovat onnettomia ja syövät suruunsa? Tässäkin ketjussa oli ainakin yksi sellainen, joka toivoi lihovansa tai rumentuvansa vielä lisää jotta äijä lähtisi.
Aina löytyy tekosyy omalle ulkomuodolle näköjään.
N39v
[/quote] Se olikin onnettomassa liitossa.